Miksi te aina haukutte muita, mutta ette koskaan itseänne?
Niin. Täällä nähtyä: miehet, naiset, työnantajat, poliitikot, kaupat, nettikaupat, puolisot, ex-puolisot, puolison sukulaiset, ym. ym. Kaikki saavat vuorollaan ja monasti yhtäaikaakin kuulla kunniansa ja monasti vielä solvausryöpyt päälle.
Teissä itsessännekin on yhtä jos toistakin vikaa! Mitähän jos alottaisitte nyt ihan reippaasti haukkumaan itsenne?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Mä olen läski, köyhä, ruma, vanha, vammanen, idiootti, älykääpiö, vähä-älyinen, työtön, ällötys! Saa jatkaa listaani, nämä nyt tuli ekak mieleen.
Sama! Ja ruma ukkovarpaan kynsi on mulla! Hyi mua!
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä väität noin? En hauku ketään täällä.
🐖 kaikkia aamusta iltaan.
Itseäänhän nyt haukkuu itsekseen, miksi sitä pitäisi tehdä jollain palstalla?
Vierailija kirjoitti:
Itseäänhän nyt haukkuu itsekseen, miksi sitä pitäisi tehdä jollain palstalla?
Voisihan se olla tietyllä tavalla vapauttavaa? Antaa muidenkin tietää, mikä itsessään on vajavaista ja ns. p*rseestä. Ja seurata, miten muut itsehaukkumiseen reagoi: liittyvätkö mukaan (vaikka eivät tunne sua) vai saisitko ennemminkin sympatiaa?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vain fasisteja.
Käykääpä allekirjoittamassa! Vaihtakaa C k:ksi. Moderointifirman Tom "persu" Packalen vihaa demokratiaa kuten fasisteille on tyypillistä.
Onko toi sana oikeasti kielletty??
Minä en muita haukukaan kuin itseäni. Tai välillä ripitän myös kissaani, jos hän hyppää kahvipöydälle ja lipittää nekasta kaikki kahvikermat heti kun silmä välttää.
Vierailija kirjoitti:
Minä en muita haukukaan kuin itseäni. Tai välillä ripitän myös kissaani, jos hän hyppää kahvipöydälle ja lipittää nekasta kaikki kahvikermat heti kun silmä välttää.
Minä haukun kissallekin itseäni. Mitäs jätin katin saataville tyhmyyttäni kermat.
Koska tiedän jo, mikä kaikki minussa on vikana. :D Minun ei tarvitse kertoa sitä itselleni, varsinkaan palstan välityksellä.
Muissahan on vikaa
.Vauvalle kirjoittajat ovat täydellisiä naisia ja äitejä.