Ex matkii uuden perheensä kanssa meitä!!! Vituttaa
Ollaan erottu jo muutama vuosi sitten.
Itse menin uusiin naimisiin ja ex muutaman kuukauden perästä meni naimisiin samassa paikassa.
Muutettiin ja ex uuden vaimonsa kanssa muutti samanlaiseen asuntoon.
Rakennetaan taloa ja nyt ex perheineen on tekemässä tarjousta tontista samalla kadulla!
Uskomatonta! En todellakaan halua päivittäin nähdä/olla tekemisissä heidän kanssaan.
Kommentit (29)
Ihmisillä menee yleensä elämänvaiheet suunnilleen samalla tavalla, isompaan asuntoon muutto, koira, sitten lapsia, sitten omakotitalo....
meillä kyllä menee talo heti valmistuttaan myyntiin jos nuo sen tontin saavat!
nykyinen mieheni ei voi sietää exää ollenkaan, enkä ihmettele.
ap
Joo ymmärrän että elämäntilanteet menee samallalailla mutta kun ex perheineen oikein haluaa kaikki samalla lailla kun meillä on!
Muutenhan ei tarvitse olla tekemisissä.
Sehän stalkkaa sua ihan selvästi. Pelottavaa.
Onko exän uusi vaimo sinun näköinen :)
miehen kanssa ollaan naureskeltu että valehdellaan että erotaan.
(toiselle paikkakunnalle muutto ei töiden takia onnistu... ja kaipa noi hullut seurais sinnekin)
Kuulostaa ihan mun exälle tuo toiminta! (ja hän oli kyllä narsisti, väkivaltaa oli meillä myös)
Jos vaikkapa kaupassa ihailin jotain tuotetta, että " onpas ihana, mutta ei tässä nyt tuollaiseen ole varaa" , niin kappas -exä osti sen tuotteen ITSELLEEN (asuttiin siis erillään vielä tuolloin). Ei ollut yks eikä kaks kertaa tämä. Sitten kun muutettiin yhteen, niin mainosti, miten hyvä mun on nyt muuttaa hänen kanssaan, kun hänellä on kaikkea mitä olen aina halunnut.. Hrrr...
Ja jotenkin tuntui, että äijällä ei muutenkaan ollut mitään omia tunteita tai ideoita, vaan kaikki piti kopioida joltain muulta. Kävin kerran kaverinsa luona, ja tajusin, että exä oli kopsannut kaveriltakin todella paljon sisustusvinkkejä (ostanut samanlaisia kippoja, kirjahyllyn, nojatuolin..)
olin muuten siis myös tuo 15...
Ja kyllä, narsistisia piirteitä olen havainnut exässä!
mulla on täällä sellainen jäljitin, jolla saa selville miltä koneilta viestit on lähetetty! :D
Joten taitaapa mennä provoilun piikkiin... :)
meinaan että jos tilanne oikeasti sua ahdistaa/pelottaa ja noin paljon on tolalsia asioita, niin hyvinkin vois saada lähestymis kiellon. tuttava sai juuri samaisista syistä kuin sinä.
ja syyt oli samanlaiset kuin sinulla on nyt. (ihan pakko tarketntaa kun huomasin että sanamuodot oli höhlät)
Ex:n uuden naisenhan täytyisi olla täysi sekopää, jos suostuisi tuollaiseen.
25:
Ex:n uuden naisenhan täytyisi olla täysi sekopää, jos suostuisi tuollaiseen.
Poliisiko tulisi sanomaan minkä rotuisen koiran saa ottaa, millaiseksi värjätä hiukset ja minne rakentaa talonsa.
et oisko huomannu et mies haluaa sun kans elää eikä uuden kans.. eiköhä nainen saa muutosta aikaan.
Vai onko sen uuden ansiota et matkivat teitä. Jos ex -miehesi ei asiaa edes tajua! Mies kun on..
Exän nyxä on kyllä vähän (tai paljon) omituinen, ymmärtääksen oni joskus käyttänyt jotain aineita ja sen kyllä näkee, on työttömänä ja tulottomana varmaan aika paljon dominoivan miehensä tossun alla asunto yms jutuissa. Käy sääliksi häntä välillä, mutta omapahan on elämänsä.
Yksi " hauska" juttu oli kun otettiin koira (narttu), niin parin kuukauden päästä exän perheellä oli samanrotuinen urospentu.