Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex matkii uuden perheensä kanssa meitä!!! Vituttaa

Vierailija
14.05.2007 |

Ollaan erottu jo muutama vuosi sitten.

Itse menin uusiin naimisiin ja ex muutaman kuukauden perästä meni naimisiin samassa paikassa.

Muutettiin ja ex uuden vaimonsa kanssa muutti samanlaiseen asuntoon.

Rakennetaan taloa ja nyt ex perheineen on tekemässä tarjousta tontista samalla kadulla!

Uskomatonta! En todellakaan halua päivittäin nähdä/olla tekemisissä heidän kanssaan.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi " hauska" juttu oli kun otettiin koira (narttu), niin parin kuukauden päästä exän perheellä oli samanrotuinen urospentu.

Vierailija
2/29 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä menee yleensä elämänvaiheet suunnilleen samalla tavalla, isompaan asuntoon muutto, koira, sitten lapsia, sitten omakotitalo....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kyllä menee talo heti valmistuttaan myyntiin jos nuo sen tontin saavat!

nykyinen mieheni ei voi sietää exää ollenkaan, enkä ihmettele.

ap

Vierailija
4/29 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ymmärrän että elämäntilanteet menee samallalailla mutta kun ex perheineen oikein haluaa kaikki samalla lailla kun meillä on!

Vierailija
5/29 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenhan ei tarvitse olla tekemisissä.

Vierailija
6/29 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koti jne.

Vierailija
7/29 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän stalkkaa sua ihan selvästi. Pelottavaa.

Vierailija
8/29 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko exän uusi vaimo sinun näköinen :)

Vierailija
9/29 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen kanssa ollaan naureskeltu että valehdellaan että erotaan.

(toiselle paikkakunnalle muutto ei töiden takia onnistu... ja kaipa noi hullut seurais sinnekin)

Vierailija
10/29 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan mun exälle tuo toiminta! (ja hän oli kyllä narsisti, väkivaltaa oli meillä myös)

Jos vaikkapa kaupassa ihailin jotain tuotetta, että " onpas ihana, mutta ei tässä nyt tuollaiseen ole varaa" , niin kappas -exä osti sen tuotteen ITSELLEEN (asuttiin siis erillään vielä tuolloin). Ei ollut yks eikä kaks kertaa tämä. Sitten kun muutettiin yhteen, niin mainosti, miten hyvä mun on nyt muuttaa hänen kanssaan, kun hänellä on kaikkea mitä olen aina halunnut.. Hrrr...

Ja jotenkin tuntui, että äijällä ei muutenkaan ollut mitään omia tunteita tai ideoita, vaan kaikki piti kopioida joltain muulta. Kävin kerran kaverinsa luona, ja tajusin, että exä oli kopsannut kaveriltakin todella paljon sisustusvinkkejä (ostanut samanlaisia kippoja, kirjahyllyn, nojatuolin..)

Vierailija
11/29 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
12/29 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin muuten siis myös tuo 15...

Ja kyllä, narsistisia piirteitä olen havainnut exässä!

Vierailija
13/29 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on täällä sellainen jäljitin, jolla saa selville miltä koneilta viestit on lähetetty! :D

Joten taitaapa mennä provoilun piikkiin... :)

Vierailija
14/29 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinaan että jos tilanne oikeasti sua ahdistaa/pelottaa ja noin paljon on tolalsia asioita, niin hyvinkin vois saada lähestymis kiellon. tuttava sai juuri samaisista syistä kuin sinä.

Vierailija
15/29 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja syyt oli samanlaiset kuin sinulla on nyt. (ihan pakko tarketntaa kun huomasin että sanamuodot oli höhlät)

Vierailija
16/29 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex:n uuden naisenhan täytyisi olla täysi sekopää, jos suostuisi tuollaiseen.

17/29 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

25:

Ex:n uuden naisenhan täytyisi olla täysi sekopää, jos suostuisi tuollaiseen.

Vierailija
18/29 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisiko tulisi sanomaan minkä rotuisen koiran saa ottaa, millaiseksi värjätä hiukset ja minne rakentaa talonsa.

Vierailija
19/29 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

et oisko huomannu et mies haluaa sun kans elää eikä uuden kans.. eiköhä nainen saa muutosta aikaan.

Vai onko sen uuden ansiota et matkivat teitä. Jos ex -miehesi ei asiaa edes tajua! Mies kun on..

Vierailija
20/29 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän nyxä on kyllä vähän (tai paljon) omituinen, ymmärtääksen oni joskus käyttänyt jotain aineita ja sen kyllä näkee, on työttömänä ja tulottomana varmaan aika paljon dominoivan miehensä tossun alla asunto yms jutuissa. Käy sääliksi häntä välillä, mutta omapahan on elämänsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi