Tuli taas kolea kesä.
Se ei haittaa kun on muutenkin ankeaa työttömänä köyhänä. Jos olisi lämmintä niin tulisi houkutuksia joihin ei ole varaa.
Kommentit (27)
Ihmiset jotka harmittelevat/valittavat, että "voi ei, ulkona on vain (esim.) 16 astetta!", eivät selvästikään vietä aikaa suorassa auringonpaisteessa tuollaisena 16-asteisena päivänä. Hellekelejä rakastavat ne vasta hulluja ovatkin, kun se 25+ lämpöastetta on mitattu varjosta - suorassa auringonpaisteessa on jopa 5-10 astetta kuumempaa.
Vierailija kirjoitti:
Saat töitä meteorologian laitokselta, jos jo nyt keväällä näet kolmeksi kuukaudeksi eteenpäin.
En saa töitä ikinä mistään ja sekin ottaa päähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon sydämeni pohjasta, ettei lämpötila nousisi yli 21 asteen kertaakaan
Suomi on täynnä niin huonokuntoisia ja ylipainoisia tapauksia että pelkkä kesän ajattelu saa heidät hikoilemaan, kuten nyt jo kommenteista voi päätellä.
Itse toivon tasaista 22-25 lämpöä koko kesälle. Ja mieluummin hellettä kuin koleaa.
Mäkin toivon hellettä. Olen nyt palellut jo 5 kuukautta putkeen. Lämpöä saisi jo tulla ja runsaasti.
Tuskinpa. Kohta alkaa taas viikkoja kestävät tappohelteet, ja asunnosta tulee tuskallisen kuuma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon sydämeni pohjasta, ettei lämpötila nousisi yli 21 asteen kertaakaan
Suomi on täynnä niin huonokuntoisia ja ylipainoisia tapauksia että pelkkä kesän ajattelu saa heidät hikoilemaan, kuten nyt jo kommenteista voi päätellä.
Itse toivon tasaista 22-25 lämpöä koko kesälle. Ja mieluummin hellettä kuin koleaa.
Olen koko elämäni ajan pitänyt viileästä säästä. Ei siihen yli- tai alipainot vaikuta. Kesässä pidän yleensä vain valoisuudesta. Lämpö on kamalaa
Minulle riittää, että on lämmin. Toukokuu lasketaan vielä kevätkuukaudeksi. Aika koleaa kyllä luvattu kesäkuun alkuunkin. Ei mahda mitään, mitä säätä on.