Miksi jotkut miehet tulee ruokakauppaan ilman paitaa?
Olemattomat vatsa- ja rintalihakset esillä viimeisen päälle.
Kommentit (117)
Jotkut huonosti kasvatetut miehet menevät kauppaan ilman paitaa. Harvoin sellaisia näkee.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut huonosti kasvatetut miehet menevät kauppaan ilman paitaa. Harvoin sellaisia näkee.
Miksi ajattelet, että asia liittyisi välttämättä kasvatukseen?
Suomalaisessa kulttuurissa on erittäin epäkohteliasta liikkua kaupungilla tai kirkonkylässä ilman paitaa. Joskus harvoin olen tällaiseen käytökseen törmännyt, mutta kyseessä ovat olleet yksilöt, joilla ei ole elämä muutenkaan hallinnassa.
Jos ei ole saanut vaateostoksiin täydentävää toimeentulotukea ja maksusitoumusta, ei ole välttämättä varaa ostella paitoja. Siksi kuljetaan pelkissä housuissa tai shortseissa. Ei köyhimpiä saa haukkua.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole saanut vaateostoksiin täydentävää toimeentulotukea ja maksusitoumusta, ei ole välttämättä varaa ostella paitoja. Siksi kuljetaan pelkissä housuissa tai shortseissa. Ei köyhimpiä saa haukkua.
Niin varmaan. Että talvenkin kuljeskelee ilman paitaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ajattelet, että asia liittyisi välttämättä kasvatukseen?
Kyllä nämä peruskäytöstavat opitaan kotoa.
Käyn Aholaitaan minä ilman paitaa
Ei ole housuissa raitaa
Vierailija kirjoitti:
Missä niitä paidattomia miehiä on? En halua nähdä, mutta noin 40 vuotta olen ruokakaupoissa käynyt Etelä-Suomessa keskikokoisessa kaupungissa ja kerran olen nähnyt paidattoman miehen, ei se ainakaan täällä ole mitenkään tavallinen näky muualla kuin rannoilla.
Minä vuonna tämä tapahtui?
Kyllä näkee enemmän naisia tissiliiveissä, kuin miehiä paidatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä niitä paidattomia miehiä on? En halua nähdä, mutta noin 40 vuotta olen ruokakaupoissa käynyt Etelä-Suomessa keskikokoisessa kaupungissa ja kerran olen nähnyt paidattoman miehen, ei se ainakaan täällä ole mitenkään tavallinen näky muualla kuin rannoilla.
Minä vuonna tämä tapahtui?
1963
Vierailija kirjoitti:
Ap voisi laihduttaa, kiitos.
Miksi? Jos ap laihduttaa, sä muut miehet saatte sen paidan pidettyä päällänne vai? Miten nämä asiat liittyvät yhteen?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näkee enemmän naisia tissiliiveissä, kuin miehiä paidatta.
Mutta naisilla on paidat liivien päällä.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan samasta syystä kuin miksi jotkut miehet kävelevät kaupungilla shortseissa. Kumpikaan ei ole aikuisille miehille sopiva asu kaupungilla.
Esim. USA:ssa on aivan tavallista kävellä kaupungilla shortseissa, ei kuitenkaan paidattomana.
Minäkin menen kauppaan ilman paitaa, olen nainen. Ihmetyttää miksi miehet katselee
Vierailija kirjoitti:
Eipä naisten pers vaossa olevat salihousutkaan niin asiallisia ole, eli tilanne 1-1.
Ei nyt vaihdeta puheenaihetta!
Missä kaupassa se mies oli ilman paitaa, hyi ja yök.
Ihmisten ilmoille kun lähdetään, pukeudutaan.
Siis pukeudutaan miten haluaa, mutta pannaan vaatteet päälle.
Tarpeeksi olen nähnyt videoita Ameriikan Wallmartista....kuvottavaa.
Entä jos nainen tulee paidattomana ja mies pikkubikineissä?