Erna Husko julkaisi videon Kalasataman tulipalosta - raivo repesi välittömästi
Erna Husko julkaisi videon Kalasataman tulipalosta – raivo repesi välittömästi: ”Et ihan oikeasti...” https://www.is.fi/viihde/art-2000012030179.html
MISTÄ tällaisia tyhjäpäitä sikiää??
Kommentit (66)
Erna tässä. Kumma miten kipeitä lautapeppuja täällä on. Olette kateellisia minulle, ymmärrän sen täysin. Minäkin olisin kateellinen teidän kengissänne. Edelliset euroviisut voitettiin tisseillä ja pepulla. Olen seuraava Suomen euroviisuvoittaja ja laitan shown aikana taustalle videon pyörimään Kalasataman palosta. Se alleviivaa miten kuuma olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tanssahtelee, naureskelee ja taustamusana Liekinheitin. Tolla ihmisellä on kyllä vakavia ongelmia.
Kakarahan se vasta on! Ei tuossa iässä vielä ymmärretä asioiden vakavuutta.
28v ei ole kakara
Hän etsii vielä itseään, pää perseessä.
Naiset nousevat julkisuuteen tällaisilla avuilla, koska heidän saavutukset ovat niin vaatimattomia.
Ernasta voisi tulla pääministeri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tanssahtelee, naureskelee ja taustamusana Liekinheitin. Tolla ihmisellä on kyllä vakavia ongelmia.
Vaikeita asioita voi käsitellä myös huumorilla.
Ok. Muistetaan kun sun koti palaa.
Inhoan tyhmyyttä tosi paljon. Ei auta hyvä perse.
Vierailija kirjoitti:
Ernasta voisi tulla pääministeri.
Olihan meillä jo Sannakin
Ernalta kysyttiin kerran haastattelussa esikuvaa. Vastaus: oma perse.
Harrastus: parkkisakot.
Julkisuutta keinolla millä hyvänsä
Miten rage baiting voi upota jopa mediaan? Ettekö tajua että toi on tahallista, että saa lisäö huomiota ja keino nostaa somen algoritmit.
Kun Ernaa seuraavan kerran haastatellaan, voitaisiinko kuvata vain peppua. Ei kukaan kuitenkaan naamaa muista. Hän voisi haastattelussa puhua pepustaan, kun se on kuitenkin se mikä kaikkia kiinnostaa.
Yllätyitlö?
Etkö huomannut että Erna on nainen. Eihän naiset mitään ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kasvoiltaan mikään ruusunen, mutta isot tissit ja perse. Niillä pääsee pitkälle.
On aika karsee naama🤢
Vierailija kirjoitti:
Erna on virolainen.
Kuten moni muukin gold diggeri
Ernalla on kaksi persettä. Pää ja perse.
OMG!!!!