Erna Husko julkaisi videon Kalasataman tulipalosta - raivo repesi välittömästi
Erna Husko julkaisi videon Kalasataman tulipalosta – raivo repesi välittömästi: ”Et ihan oikeasti...” https://www.is.fi/viihde/art-2000012030179.html
MISTÄ tällaisia tyhjäpäitä sikiää??
Kommentit (152)
Vierailija kirjoitti:
Mulla tulee ihan ick tosta ernasta
Mulla hikka tulee kylmästä lenkkimakkarasta tai pannukakusta.
Vierailija kirjoitti:
Ei kasvoiltaan mikään ruusunen, mutta isot tissit ja perse. Niillä pääsee pitkälle.
Lumo voi ottaa nyt mainoskasv.. mainosvartaloksi!
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä r y s s ä?
Virolainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tanssahtelee, naureskelee ja taustamusana Liekinheitin. Tolla ihmisellä on kyllä vakavia ongelmia.
Vaikeita asioita voi käsitellä myös huumorilla.
Jos hänen oma talonsa oli palanut ja hän oliai tehnyt siitä huumoria niin ok olisi ollut hauska, mutta nyt ihan random tyyppien asunnot meni. Ei hauskaa.
Erna tässä. Kumma miten kipeitä lautapeppuja täällä on. Olette kateellisia minulle, ymmärrän sen täysin. Minäkin olisin kateellinen teidän kengissänne. Edelliset euroviisut voitettiin tisseillä ja pepulla. Olen seuraava Suomen euroviisuvoittaja ja laitan shown aikana taustalle videon pyörimään Kalasataman palosta. Se alleviivaa miten kuuma olen.
Ernasta voisi tulla pääministeri.
Vierailija kirjoitti:
Olihan meillä jo Sannakin
Julkisuutta keinolla millä hyvänsä
Miten rage baiting voi upota jopa mediaan? Ettekö tajua että toi on tahallista, että saa lisäö huomiota ja keino nostaa somen algoritmit.
Vierailija kirjoitti:
Ei kasvoiltaan mikään ruusunen, mutta isot tissit ja perse. Niillä pääsee pitkälle.
On aika karsee naama🤢
Vierailija kirjoitti:
Erna on virolainen.
Kuten moni muukin gold diggeri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On aika karsee naama🤢
Erna on kaunis ja seksikäs. Se riittää.
-Mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On aika karsee naama🤢
Erna on kaunis ja seksikäs. Se riittää.
-Mies
Ja täällä kateelliset mammat haukkuu muodokasta kaunista Ernaa.
Vierailija kirjoitti:
Peräpääministeri korkeintaan
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tyyppi lynkataan somessa ihan läjään. Kuvottava akka🤢
Millon te ymmärrätte että sillä ei ole mitään väliä lytätäänkö se vai ei koska se lyttääminenkin nostattaa sen suosiota. kasva aikuiseksi :D
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä sama joka heitti silloista poikaystäväänsä ainakin puhelimella?
ei
Vierailija kirjoitti:
Ei kai tuo voi käydä ihan täysillä? Kohta kolmekymppinen ja käyttäytyy kuin joku teinipissis. Joku vaihe on nyt jäänyt hänen kehityskaarellaan junnaamaan.. Ettei hänen elämässä ole mitään muuta, kun peräpään esittely ja nyt hän yhdistää p ersee nsä tuhoisaan tulipaloon missä moni ihminen menetti kotinsa.. Ei niinku mitään tilanteentajua tms. Outo tyyppi kerrassaan.
Ja vauviksella kitiseminen ja toisen haukkuminen on aikuista toimintaa? Hän sentää menestyy, sinä et.
Sometus on sairaus, joka pilaa ihmiset. Joskus historiikit kertovat tästä raukka sukupolvesta, jotka eivät kestäneet normaali elämää ja kaikki täytyy julkaista johonkin.
Aikaa eikä älliä riitä enää mihinkään muuhun. Niin sairasta.