Palstalla vallitsee kuiva huumorintaju
Kommentit (60)
Olen epävarma, pidänkö mistään muusta kuin kuivasta huumorista.
Voisiko joku tässä esittää näytteen hersyvästä huumorista?
Vierailija kirjoitti:
Olen epävarma, pidänkö mistään muusta kuin kuivasta huumorista.
Voisiko joku tässä esittää näytteen hersyvästä huumorista?
Musta huumori loistaa poissaolollaan.
Haluan semmoista settiä kuin yläasteen poikaporukoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen epävarma, pidänkö mistään muusta kuin kuivasta huumorista.
Voisiko joku tässä esittää näytteen hersyvästä huumorista?
Musta huumori loistaa poissaolollaan.
Se varmaan poistetaan armotta
Haluan luoda uusia legendaarisia provoja.
Tamponikoru ei ole kuivaa huumoria. Huonoa ehkä, mutta kuiva on väärä termi kuvaamaan. Kuiva huumori on huumorin aatelia ja sitäkin tulee täällä kiitettävästi vastaan.
Kumpa täällä olisi mielenvikaisia trolleja enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Tamponikoru ei ole kuivaa huumoria. Huonoa ehkä, mutta kuiva on väärä termi kuvaamaan. Kuiva huumori on huumorin aatelia ja sitäkin tulee täällä kiitettävästi vastaan.
On se kuivaa.
Mikä sen trollin nimi oli jonka miehellä oli iso mela?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tamponikoru ei ole kuivaa huumoria. Huonoa ehkä, mutta kuiva on väärä termi kuvaamaan. Kuiva huumori on huumorin aatelia ja sitäkin tulee täällä kiitettävästi vastaan.
On se kuivaa.
Itse asiassa aika märkää, kun tamponia on käytetty kylpylässä tai uimahallissa.
Kumpa minulla olisi täällä levotonta seuraa.
Kumpa en käyttäisi tätä palstaa arjen tehtävien lykkäämiseen. Mitä muuta yli väsynyt keho kaipaa kuin dopamiinia hölmöistä keskusteluista. Unta? Riittääkö unta enemmän kuin viideksi tunniksi? Ei koska naapuri kolistelee astioita.
Kellojen siirto on vihonviimeinen vitsi.
Vierailija kirjoitti:
Kumpa en käyttäisi tätä palstaa arjen tehtävien lykkäämiseen. Mitä muuta yli väsynyt keho kaipaa kuin dopamiinia hölmöistä keskusteluista. Unta? Riittääkö unta enemmän kuin viideksi tunniksi? Ei koska naapuri kolistelee astioita.
Korvatulpat ja niihin tamponikorut, suosittelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpa en käyttäisi tätä palstaa arjen tehtävien lykkäämiseen. Mitä muuta yli väsynyt keho kaipaa kuin dopamiinia hölmöistä keskusteluista. Unta? Riittääkö unta enemmän kuin viideksi tunniksi? Ei koska naapuri kolistelee astioita.
Korvatulpat ja niihin tamponikorut, suosittelen.
Toiseen reikään kullattu anustamponi.
Kumpa täällä saisi kirjoittaa mitä tahansa aivotonta ilman sääntöjä.
Olisipa tämä palsta yölläkin auki.
Jos senkin ihmeen näkisi että menisin samaan aikaan nukkumaan kuin Av suljetaan klo 23:00 tämäkin päivä olisi ollut upea.
Satoja/tuhansia viestejä joillekin tylsille avauksille. Kuten käykö kissasi töissä?