Ulkomaanmatkailusta on meille lähes jokaiselle tullut arkipäiväistä
Ulkomaille suuntautuvilla lomanatkoillamme meillä ei ole enää mahd. kokea sitä eksotiikkaa, jännitystä, uuden kokemista jne.jne. kuten aikaisemmilla vuosikymmenillä matkustaneilla. (Loma)matkamnekaan eivät tarjoa enää meille mitään "uutta ja ihmeellistä." Onko näin ?
Kommentit (6)
Itse olen harrastanut vähän vaarallisempia lajeja usean vuosikymmenen ja suorituspaikat sijaitsevat ulkomailla. Kyllä minulle vaaraa ja jännitystä vielä riittää. Ja maisematkin ovat aina henkeäsalpaavat.
Tottakai täytyy matkustella..ja muutamalla tutulla esim.työpalaverit toisella puolella maailmaa mihin päästään lentämällä,vaikka olisi muitakin yhteydenpitokeinoja..kansainvälistä meininkiä,mitä on sitten mukavaa muistella kun pääsee eläkkeelle..ja matkustella sitten lisää..Brasiliaan,Jenkkeihin,Tyynenmeren saarille..oujee..
Miten kukaan ilmastosta välittävä voi tehdä jotain niin turhaa kuin lomamatkan lentokoneella?
Niin näin on, lapseni asuu kaukana Suomesta. Jatkuvasti mietitään seuraavaa reissua.
Vietän puolet vuodesta ulkomaille ja aina yhtä haltioitunut näkemästäni vaikka menisin omaan kakkoskotiin. Aina löytyy jotain uutta ja ihmeellistä.
Lisäksi maailmassa on vielä miljoonia paikkoja joihin en ole ehtinyt
Ei. En minä ainakaan matkustele arkena vaan lomilla, eli harvinaista herkkua on ja aina yhtä eksoottista.