Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkaisitko seurustelemaan raitistuneen alkoholistin kanssa?

Vierailija
25.05.2026 |

Ollut raittiina kuusi vuotta. Useampi alaikäinen lapsi.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raitistunut alkoholisti voi olla absolutisti ettei repsahtaisi ryyppäämään. Joten jos haluaa ottaa, niin joutuisi ottamaan salaa ettei entinen alkoholisti hermostuisi.

Vierailija
22/31 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En ylipäänsä etsi miestä, enkä varsinkaan alkoholistia ja vielä alaikäisiä lapsiakin! Hirveä kombo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

moni raitistunut on ruvennut himourheilijaksi ja tarvii sen alkoholismin korvikkeeksi, sittenhän se on hyvä mies on varmaan huippukunnossa koska on raitis

Myönnän. Aloin himourheilijaksi mutta se rauhoittuu ajan mittaan. Nykyään urheilen kohtuudella.

Vierailija
24/31 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan naiselle kertoisi olevani raitis alkoholisti. Vasta kun suhde on vakiintunut niin sitten voi kertoa.

Vierailija
25/31 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raitistunut alkoholisti voi olla absolutisti ettei repsahtaisi ryyppäämään. Joten jos haluaa ottaa, niin joutuisi ottamaan salaa ettei entinen alkoholisti hermostuisi.

Olen raitistunut alkoholisti ja pystyn hyvin olemaan seurassa missä toiset ottavat. 

Vierailija
26/31 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

moni raitistunut on ruvennut himourheilijaksi ja tarvii sen alkoholismin korvikkeeksi, sittenhän se on hyvä mies on varmaan huippukunnossa koska on raitis

Himourheilujat on aivan kammottavia kumppaneita kaikki aika menee treeneissä ja kakkupalaa ei voi syödä koska treenit. Riippuvuus on vain vaihtunut toiseen. Kaikki pakko-oireinen käyttäytyminen on haitallista ja ihminen on kadottanut itsensä. Kuntoilu on hyvästä mutta treenaaminen ei. Treenaaminen on ok ainoastaan jos liikunta on työ mutta muuten sitä ei pidä ottaa turhan vakavasti. Kaikkein hölmöintä on treenata kuin huippu-urheilija ja ottaa kaikki riskit vammautumisesta mutta saamatta mitään etuja koko hommasta. Muoviset pokaalit ei paljoa lämmitä kun 50v kroppa on poljettu hajalle. 

Vierailija
27/31 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Addiktio korvautuu aina toisella addiktiolla.

Vierailija
28/31 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään ryhtyisi kimppaan naisen kanssa jolla on yksikin lapsi takkanaan. Mutta tässä tilanteessa minulle kelpaa vaikka narkkis hatkatyttö jos hän on nuori, hoikka ja tatuoimaton.

Tätä ei nyt kysytty.

En tietenkään ryhtyisi kimppaan naisen kanssa jolla on yksikin lapsi takkanaan. Mutta tässä tilanteessa minulle kelpaa vaikka alkoholisti  hatkatyttö jos hän on nuori, hoikka ja tatuoimaton.

Vierailija
29/31 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, ihan kokemuksesta. Tapailin puolisen vuotta miestä, joka oli tavatessamme ollut vajaan vuoden raittiina. Meillä oli välimatkaa joten nähtiin tuon puolen vuoden aikana harvemmin kuin kerran viikossa. Siksi mulla varmaan kesti useamman kuukauden tajuta, että ei tästä mitään tule. Pienikin erimielisyys niin äijä heti kiljumassa AHA, tekeekö noin paljon mieli päihteitä että kiukuttaa MITÄ?? 

Siinä sitten haavi auki katselet, että anteeksi mitä? Jos mun tekisi mieleni viinaa, niin kuule kävelisin Alkoon, mutta me puhuttiin kyllä lisää tähän aihe

Ensin ei ollut mikään ongelma jos minä otin viinilasillisen ja hän vissyä, sitten yhtäkkiä olikin. On täysin mahdotonta yrittää selittää addiktille, että kyllä, jotkut meistä voivat juoda alkoholia annoksen tai kaksi, eikä sen jälkeen ole mikään pakko saada litraa lisää.

Juopoilla on yleensä hermot menneet ja pinna palaa täysin mitättömistä syistä. 

Vierailija
30/31 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan naiselle kertoisi olevani raitis alkoholisti. Vasta kun suhde on vakiintunut niin sitten voi kertoa.

Ja sinusta tämä olisi rehellistä ja reilua toista kohtaan? Toinen ehtii ihastumaan tai ehkä jopa rakastumaan ja sitten kuulee sinun historiasta? Itse pitäisin tuota todellisena redflagina. 

Vierailija
31/31 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen absolutisti. Juominen ei ole koskaan kiinnostanut, itsensä myrkyttämisessä ei ole mitään järkeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi