Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten rauhoitatte uhmaisen 3-vuotiaanne?

Vierailija
14.05.2007 |

Meillä päikkäreiltä herätetään, koska muuten iltaunille meneminen/unen tuleminen kestää about 1,5 tuntia.

Nyt uhman iskettyä päälle unilta herättäminen on yhtä helvettiä.

Huudetaan kurkku suorana, potkitaan, rimpuillaan, lyödään. Ei auta holdingit, ei kontaktin ottaminen, ei rauhaan jättäminen, ei puhuminen, ei houkuttelu mieluisilla asioilla. Ei auta mikään. Muu kuin puoli tuntia huutaminen, sitten rauhoittuu ja haluaa halia. Kiukkukohtauksia tulee toki muulloinkin kuin vain herätessä, mutta harvemmin kuitenkin.

Miten te rauhoittelette lapsenne kun kohtaus iskee päälle..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ihan samaa kuin teillä, mutta samantyyppistä jokatapauksessa.

Uhmaa kuin uhmaa :/ :D

Kun kunnon raivari tulee, olen kertonut että olen lähellä jos tarvitsee minua (johon huutaa " mene pois" tms.) ja annan huutaa. Esim. sisälle ulkoa tuleminen on pahinta maailmassa ja huutaa melkein poikkeuksetta aina kuin kuolemaa tekisi. Jätän eteiseen huutamaan ja välillä huikkaan että onko valmis tulemaan tai että tulisi tekemään minun kanssa ruokaa tms. Yritän säilyttää malttini kuitenkaan dissaamatta lasta. Huutokonsertin jälkeen yleensä juttelen siitä mitä tapahtui ja kerron vaikka että tiedän että häntä turhauttaa tulla sisälle kun hän haluaa leikkiä ym. Vähänkuin artikuloin ääneen hänen (mahdollisia) tunteitaan - ehkä kysyn että harmittiko se ja se tms.

Vaikeaahan tämä on :( Voimat täällä ainakin ihan lopussa mutta jaksettava on bd Tsemppiä!!

Vierailija
2/3 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sinut herätetään kesken unien? Ja tuo päiväunien vaikutus illan nukkumaanmenoon on hölynpölyä, illassa on joku muu asia pielessä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on aika nousta ylös" ->> vähemmästikin laps hermostuu jos on vielä väsynyt. Kyllä mullekin aamut on vaikeita jos pitää herätä siihen kun herätyskello soi, mutta mielusti herää siihen, kun mies hiplaen herättää :)

Vierailija:

kun sinut herätetään kesken unien? Ja tuo päiväunien vaikutus illan nukkumaanmenoon on hölynpölyä, illassa on joku muu asia pielessä..