*-* VIIKONALKUA SYYSPOPPOO -04 *-*
Kommentit (22)
Tuo otsikko on suoraan yhdestä nalle satu cd:stä, jota tuo poika nyt haluaa aina päikyille mennessä kuunnella. Alkaa nyt jo rasittaan sen kuuntelu. Tänään kyllä pistin merkille, että sepä taitaa hidastaa nukahtamista.
Viime yö oli jotain ihan kauheaa. Varmaan huonoin yö koskaan. Ensin heräs tunnin päästä kauhukohtaukseen ja piti minusta kiinni sanoen, äiti ethän mee mihinkään. Sitten itki myöhemmin, kun just olin saanut unesta kii. Ei rauhoittunut, joten otin meidän väliin. Ja taas mamma lähti evakkoon, ei pysty nukkumaan kun Onni kuorsaa. Menin Onnin huoneen lattialle. Yksi huudahdus juuri kun olin nukahtamassa ja toinen kun taas olin nukahtanut. Huusi, missä äiti. Sitten menin takaisin omaan sänkyyn Onnin viereen ja pyörin ja hyörin, samoin ONni. Eikä se nukkunut sitten. Valvoi varmaan aika kauan ja 4:n aikaan mä olin jo ihan hiilenä. Tänään kun piti mennä sinne tulevaan työpaikkaan näytille.
Niin, taisin saada siis ihan oikeesti töitä. Ensin, jo hyvin piankin, menen vähän opetteleen sinne pariksi päiväksi, sitten jo ehkä kesäkuussa, viimeistään heinäkuussa, niitä apukäsiä antamaan. Ja kaiketi ne mua suunnittelee siihen puolen vuoden pestiin sitten. HOmmahan on tavallaan tuttua, saman tyylistä hommaa kuin ed. työpaikassa, suuremmassa mittakaavassa vaan. Että ihan kiva homma!
Tänään on ollut ihan kamala ilma. Neljä astetta lämmintä ja vettä tullut koko päivän! Toivottavasti pyhinä olis hyviäkin ilmoja, sais pihaa laitettua.
Nyt pitää mennä. Tässä huoneessa on maalattu, tai siis lakattu, lautoja ja haju on sen mukainen. Silmiä kirvelee ja päätä särkee.
Sorge omanapaisuus, netti tökkii edelleen.
AI niin, Hilun TYpylle onskua vaipattomuudesta. Meilläkin näyttää, että vaippaa tarvitaan enää yöllä ja kakkaamiseen. Ei enää tahdo edes vaippaa päikyille, kun isot pojat ei kuulemma tarvi:)
T-P
Mustakin voittaja biisi oli hyvä,vaatii kyllä monta kuuntelu kertaa!!
Hilma kuumeessa.Oltiin mehiläises otettiin pissat ja pikaserppi joka oli 13
Huomenna uudestaa kuume hipoilee 40" c
Nyt taas laskusuunnassa kun otti lääkettä
Tän päivän lääkäri sanoi et vaan yht kuumelääkettä kerrallaa
edellinen sanoi et parasetamolia ja pronaxseenia vaan molempia.
En sit tiiä taas,vähä juosten kustu toi tän päivänen lääkäri reissu.
Yöllä näki muumeja ja muita harhoja :(
Nyt onneksi mummo tuli jeesaa
isi vieläkin iltavuorossa.
Ei kykene muuhu
Tsau peipit :)
Ramika ja Pirkot