Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tehdä itsestään kiinnostava?

Vierailija
24.05.2026 |

Olen äärimmäisen tylsä ihminen, elämä koostuu pääasiassa töistä ja parista harrastuksesta. En oikein tapaa ihmisiä missään ja vaikka tapaisinkin niin on hirveän vaikeaa keskustella yhtään mistään kun oma elämä on niin hirvittävän suppeaa. Eihän minulla ole edes treffeillä mitään puhutavaa

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaahan se on, jos ei oikeasti ole kiinnostunut/jaksa enempää kuin mitä jo tekee. Ja kyllähän sitä soisi, että löytäisi omat ihmisensä ihan omana itsenään, ei jotain muuta esittämällä. Kuinka kauan sitä jaksaisikaan esittää muuta kuin on.

Vierailija
2/6 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä on hoikka nuori nainen niin riittää mainiosti että pukee erittäin lyhyen minihameen, paljaiden koipireisiensä suojaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostu itse jostakin mistä sitten tiedät. Mene treffeille sellaisen kanssa, jonka kanssa on jotain puhuttavaa. Ota drinkki tai pari, niin voitte jutella vaikka musiikkimausta sen jälkeen. Kanki perseessä on vaikea puhua kenellekään. Jos menette kahville niin varautukaa poliittiseen väittelyyn. Rohkeasti vaan peliin mukaan.

Vierailija
4/6 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kyseessä on hoikka nuori nainen niin riittää mainiosti että pukee erittäin lyhyen minihameen, paljaiden koipireisiensä suojaksi.

Incel on päihittänyt krapulan ja pystyy taas suoltamaan paskaa.

Vierailija
5/6 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka niin ei ole treffeillä puhuttavaa. Ethän sinä ole ainoa aihe.

Vierailija
6/6 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Incel on päihittänyt krapulan ja pystyy taas suoltamaan paskaa.

Tai kuusikymppinen, impotentti ja juoppo röllykkämaha.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi