Paljonko maksat liittymästäsi?
Minulla on Elisan liittymä ja tarjosivat nyt jatkoa 27€ kuukaudessa. Minusta hinta on jo aika kova.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
2,99e/kk 100m 4g rajaton 24kk sopimus. Yli kymppi on liikaa kuukaudessa. Olen jo vuosia saanut alle kympillä kohtuullisen nettiliittymän. Pitää osata vaatia ja kilpailuttaa.
En udkalla kilpailuttaa ettei nykyinen operaattori suuttuisi. Maksan nyt 27 euroa kuukaudessa ja parin vuoden välein joku soittaa minulle ja sanoo että hinta nousee nyt taas pari euroa.
Minä sanon kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kymppi omasta liittymästäni ja lapsen liittymästä tehokkaammalla netillä 17€. Telia. Aina kun nämå hinnat ovat loppumassa ja nousemassa tilaan kilpailijalta liittymät jotka peruuntuvat kun saan jatkaa näillä hinnoilla jos pysyn asiakkaana.
Ärsyttäähän tämä että pitkäaikaisesta asiakkuudesta rangaistaan ja pitää uhkailla asiakkuuden lopettamisella että tuleekin lahjontaa, halvempien hintojen lisäksi lahjakortti ruokakauppaan.
Vain typerys istuu vapaaehtoisesti avannossa ja valittaa, että vesi on kylmää. Kilpailuta hyvä ihmisen se liittymäsi, äläkä valita.
Ennen siellä avannossa oli aina lämmin. Vituttaa tämä jatkuva kilpailutus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva jos olisi jonkinlaisia perhediilejä, aika saatanan kalliiksi tulee maksaa omaa + kahden teinin liittymää. Ja saisipa vain yhden turvallisen vakaana pysyvän edullisen liittymän, mutta ei, kokoajan saa vahtia hintoja ja venkslata liittymien kanssa. Ihan kun tässä ei muuta tekemistä olisi.
Tämä. Ennen oli erikseen näitä hinnaltaan pomppivia tarjousliittymiä ja sitten se joku luotettava vakaahintainen liittymä, johon oli kuitenkin varaa, tyyliin 19 e/kk.
Hullua että maksan muutamasta puhelusta useamman kympin, sama kuin soittelisi palvelulinjoille. Puhelimen nettiä ja tekstareita tulee käytettyä aika vähän.
Meidän nuoret käyttää sitä nettiä soittamiseen. Puheaika ja tekstarit ovat ihan turhia heillä.
Onko teillä siis joku pelkkä netti -liittymä, onko sellaisia?
Moin 9e laitenetti. Liittymään voi soittaa, mutta sillä ei voi soittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kymppi omasta liittymästäni ja lapsen liittymästä tehokkaammalla netillä 17€. Telia. Aina kun nämå hinnat ovat loppumassa ja nousemassa tilaan kilpailijalta liittymät jotka peruuntuvat kun saan jatkaa näillä hinnoilla jos pysyn asiakkaana.
Ärsyttäähän tämä että pitkäaikaisesta asiakkuudesta rangaistaan ja pitää uhkailla asiakkuuden lopettamisella että tuleekin lahjontaa, halvempien hintojen lisäksi lahjakortti ruokakauppaan.
Vain typerys istuu vapaaehtoisesti avannossa ja valittaa, että vesi on kylmää. Kilpailuta hyvä ihmisen se liittymäsi, äläkä valita.
Sinä sen sijaan tanssit vaikka ripaskaa, jos riistofirmat sitä toivovat. Hyväksyt vaan suu maireana kaiken, koska bisnes on tärkeämpää kuin asiakkaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva jos olisi jonkinlaisia perhediilejä, aika saatanan kalliiksi tulee maksaa omaa + kahden teinin liittymää. Ja saisipa vain yhden turvallisen vakaana pysyvän edullisen liittymän, mutta ei, kokoajan saa vahtia hintoja ja venkslata liittymien kanssa. Ihan kun tässä ei muuta tekemistä olisi.
Tämä. Ennen oli erikseen näitä hinnaltaan pomppivia tarjousliittymiä ja sitten se joku luotettava vakaahintainen liittymä, johon oli kuitenkin varaa, tyyliin 19 e/kk.
Hullua että maksan muutamasta puhelusta useamman kympin, sama kuin soittelisi palvelulinjoille. Puhelimen nettiä ja tekstareita tulee käytettyä aika vähän.
Meidän nuoret käyttää sitä nettiä soittamiseen. Puheaika ja tekstarit ovat ihan turhia heillä.
Onko teillä siis joku pelkkä netti -liittymä, onko sellaisia?
Moin 9e laitenetti. Liittymään voi soittaa, mutta sillä ei voi soittaa.
Tuonhan voisi ottaa itsellekin.
Puhelin firman piikkiin, 6Gbps valokuitu 50e/kk
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työnantaja nappaa tuloista 20e kuukaudessa
Tämä sama
tarjoaako duuni muka luurin ja netin? ennenkuulumatonta! millä nopeudella toimii?
Aika monessakin firmassa tarjoaa. Liittymä on meillä tasoa "riittävän nopea".
Ei ne varmaan maksa kuitenkaan lasten liittymiä?
Et taida ihan tässä maailmassa elää.
Mulla on puhelimessa 5g 300m 20e kuussa ja 4g 50m mobiili netti 5e kuussa. Sain noi hinnat elisalta kun olin vaihtamassa dnaahan. Lisäks tuli 70e lahjakortti prismaan. Toi 50m toimii oikein hyvin tabletissa. Sillä lukee iltalehden, palstailee ja käyttää pankkia ihan normaalisti. Enoo huomannu mitään eroo nopeenpiin liittymiin. Läppärille, pleikalle ja telsuun jaan netin puhelimesta. Mulla eioo siis kotona mitään erillistä nettiliittymää.
Kylläpä Moi on nostanut hintojaan rajusti.
Halvimmillaan puheluiden ja tekstareiden kanssa käytännössä 25e/kk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2*19,99€/kk kahdesta 100M 5G liittymästä, 35€/kk 100M VSDL liittymästä sekä 3€/kk 100M taloyhtiölaajakaistasta. Työsuhdepuhelin 20€/kk sitten työasioiden hoitoon.
Siis miksi sä maksat verotusarvoa työpuhelimesta millä hoidat vain työasioita? :D :D En ole maksanut puhelimesta enkä liittymästä 15 vuoteen muuta kuin verotusarvon.
Halpa hinta varapuhelimesta+liittymästä ja eipä tarvitse jännitellä soittaako joku työasioissa.
Siis miksi sä maksat verotusarvoa työpuhelimesta millä hoidat vain työasioita? :D :D En ole maksanut puhelimesta enkä liittymästä 15 vuoteen muuta kuin verotusarvon.