Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aika monilla "kympin tytöillä" on kilometrin pituinen vaatimuslista. Miehen tulee olla täydellinen kuin kielioppi lukion esseessä.

Vierailija
24.05.2026 |

Tiukkoja tätejä

Kommentit (91)

Vierailija
1/91 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsivät fiksuja miehiä, setä.

Pahoitteluni.

Vierailija
2/91 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kympin tytöille kympin poika tietysti, jos sellaisen haluat niin tee töitä ja kehitä itsesi samalle tasolle äläkä rutise

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/91 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten tavallisilla, ei kovin komeilla, lyhyillä ja keski-/pienituloisilla miehillä on kilometrin mittainen kriteerilista millaisen naisen he haluavat.

Vierailija
4/91 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitä valkkaamaan, kuha joku karvanaama tulee vastaan ja siitä ukko itelles. Ihme nillittämistä.

Vierailija
5/91 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä vaatia vaikka kuuta taivaalta.

Vierailija
6/91 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole ikinä ymmärtänyt miksi muiden vaatimuslistat nostaa tunteita. Jos joku etsii täydellistä miestä/naista, etsiköön. Aika outoa olisi laskea rimaa, jotta muille ei tule paha mieli. Usein todellisessa elämässä vastaan lopulta tulee ihminen, johon nyt sattuu ihastumaan ja osa listan toiveista toteutuu ja osa ei.

Vierailija
7/91 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kympin tytölle pitäisi kelvata kukaan muu kuin kympin poika? Miksi olet nelonen? 

Vierailija
8/91 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä,a😀

Vierailija
9/91 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kympin tytöille kympin poika tietysti, jos sellaisen haluat niin tee töitä ja kehitä itsesi samalle tasolle äläkä rutise

Vielä pitäs ikääkin nuorentaa 20-50 vuotta että sopii tytöille.

Vierailija
10/91 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ihan järkevää olla vaativa, kun kuitenkin etsii kumppania loppuelämäksi. Mieluummin sitten vaikka yksin kuin huonossa suhteessa

Vierailija
11/91 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nykyään saa rokottaa kieliopista vaan asiasisältö on tärkeintä. Eli vertauksesi ontuu.

Vierailija
12/91 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tyydy vähään, ei tyydy paljoonkaan.

Vierailija
13/91 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitä valkkaamaan, kuha joku karvanaama tulee vastaan ja siitä ukko itelles. Ihme nillittämistä.

Kuhasta ukko? 

Vierailija
14/91 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahoitteluni.

Miehissä on paljon enemmän fiksuja kuin naisissa. Siksi 97% tieteen Nobel -palkinnoista on mennyt miehille. 

Ja sinä idioottimiehenä leveilet sillä älykkäiden miesten menestyksellä. He eivät tee niin koska ovat älykkäitä, ja saavat naisen joten eivät ulise seksittömyyttäkään.

Vierailija
15/91 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, itse olen sellainen kympin tyttö, nykyään akateemisesti koulutettu nainen... Mulla ei ole ikinä ollut vaatimuksia miehen pituudelle, ulkonäölle jne. Mutta: miehen täytyisi olla älykäs ja "kunnollinen", eli ei isoja paheita tai riippuvuuksia. Tärkeintä mulle on kuitenkin henkinen yhteensopivuus, se että toinen on kiinnostavaa juttuseuraa. Jos se ei pelaa, ei kiinnosta myöskään seksi, ei vaikka olisi mikä adonis. Kai olen sellainen sapioseksuaali, eli älystä syttyvä, sitten.

Vierailija
16/91 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni kympin tyttö ei ymmärrä, että sitä listaa vastaava mies on tyttöä 20 vuotta vanhempi. Etsivät aikuista miestä pojanklopeista ja siksi pettyvät.

Vierailija
17/91 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole muotoja, niin ei sillä kympin tytöllä paljon valinnan varaa todellisuudessa ole.

Mistä tällainen käsitys tulee? Sinä pidät muodoista ja se on toki ok. Ainakin hoikalla "muodottomalla" naisella on ihan hyvät miesmarkkinat. Kiltti kympin tyttö on vain plussaa päälle.

Vierailija
18/91 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahoitteluni.

Miehissä on paljon enemmän fiksuja kuin naisissa. Siksi 97% tieteen Nobel -palkinnoista on mennyt miehille. 

Miehissä on paljon enemmän autisteja ja kuin naisissa. Näistä osa on neroja ja saa niitä Nobeleita. Eri asia onko hyviä aviomiehiä.

Vierailija
19/91 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pöh. Yliopistolla opiskellessa sitä huomasi, että siellä nämä kympin tytöt, minä mukaanlukien, pariutuivat tehokkaasti, ihan tavallisen näköisten ja oloisten toisten opiskelijoiden kanssa. Jotkut opettajienkin, mutta pääosin opiskelijoiden. Luulen, että se avainjuttu oli, että siellä yliopistolla miehet täyttivät heidän älyyn liittyvät kriteerinsä, toisin kuin esim. jossain baarissa, joten pariutumista tapahtui.

Vierailija
20/91 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieliopin hallinta kertoo usein sivistystasosta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän