Tilaaminen ei oikeuta sähköposti rumbaan
Ei huvita enää tilata mitään kun roskaposti on täynnä sen jälkeen sontaa. Kaupat vain menettää asiakkaita noin. Ei on Ei myös postituslistoille. En tilaa mitään posteja vaikka se oikeuttaisi alennukseen. Kunnioittakaa maksavaa asiakasta edes vähän.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Sähköpostissa on alareunassa kohta, josta "uutiskirjeet" voi peruuttaa.
Just tätä samaa olin tulossa sanomaan.
Eka s-postin saatuaan peruuttaa mainospostit. Hyvin yksinkertaista ja helppoa.
Ainakin gmailissa on niin ettei postia tarvitse edes avata otsakessa oikealla puolen on osiot peruuta ja roskakorin kuva. Klikkaa ensin peruuta ja seuraavaksi roskakoria niin siihen loppuuu eikä se ainoakaan ole enää näkyvissä.
Vierailija kirjoitti:
On joo. Mutta kun niitä alkaa tulla silti vaikka olet jo tilatessa rastittanut ettet halua jatkossa saada mitään uutiskirjettä tai tarjouksia. Se on tässä se ongelma että lähettävät pyytämättä ja kiellosta huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On joo. Mutta kun niitä alkaa tulla silti vaikka olet jo tilatessa rastittanut ettet halua jatkossa saada mitään uutiskirjettä tai tarjouksia. Se on tässä se ongelma että lähettävät pyytämättä ja kiellosta huolimatta.
Tuo ei kyllä pidä paikkaansa. Minulla on joka kerta mainosposti lakanut just heti kun olen tehnyt peruutuksen. Sen jälkeenei ole tullut ainoatakaan spostia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo ei kyllä pidä paikkaansa. Minulla on joka kerta mainosposti lakanut just heti kun olen tehnyt peruutuksen. Sen jälkeenei ole tullut ainoatakaan spostia.
Eli olet saanut spostia vaikka et ole antanut suostumustasi. Joten pitää paikkansa. En ikinä anna mitään suostumuksia mihinkään, silti tulee kaikensaatananmaailman tyytyväisyyskyselypaskaa pahimmillaan jopa tekstiviestinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just tätä samaa olin tulossa sanomaan.
Eka s-postin saatuaan peruuttaa mainospostit. Hyvin yksinkertaista ja helppoa.
Ainakin gmailissa on niin ettei postia tarvitse edes avata otsakessa oikealla puolen on osiot peruuta ja roskakorin kuva. Klikkaa ensin peruuta ja seuraavaksi roskakoria niin siihen loppuuu eikä se ainoakaan ole enää näkyvissä.
Gmail...oksennus!