Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~~~ELOISTEN ma & ti~~~

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jamssalle vielä hammaskivuntainnutusterveiset!!!

Vierailija
22/26 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi mikä on kun niin väsyttää?! Kelit on ihan sieltä takaa ja syvältä, tihuttaa jo monettako päivää ja kylmyys on vallanut enkut, lämpöä 15 astetta. Joten kaikki jo pois pakatut takit sai kaivella esiin. Joskos se niin väsyttää.

Leon herää iloisesti jo heti 6 jälkeen joka aamu....tuskaa.Ja TINTARELLA, meillä ihan sama meininki, poika kiljuu ja itkee harmitusta ihan jatkuvasti ja mulla samassa potenssiin kolme hermot kiristyy.Ylös yrittää kammmeta leikkikehää vasten mutta koska ei osaa kontata tai ryömiä niin liikkuminen on aika rajallista ja sekö harmittaa.Seisoa pönöttää ja huojuu ja ärsyyntyy jos äiti pitää kiinni mutta kun ei osaa yksin niin meteli on valmis.

Kahteen maahan on veroilmoitukset sitten tehty ja huh-huh, miksi se on aina niin vastenmieleistä ja minne helvettiin ne kuitit aina tulikaan laitetuksi? Ja ihan kuin talvi yllättää etelä-suomalaiset joka vuosi niin mut yllättää nämä korjattavat ilmoitukset :(

JAMSSA, paljon pilleriä vaan nappiin niin ei särje. Älä asperiinia koska vuotaa enemmän mutta parasetamolia (jos auttaa) tai reseptillä jotain tujumpaa.Hammassärky on inhaa!!!!

ELOEPULLE paaaaaaaaaaaaaaaaaljon onneeeeeeeeeeeeaaaa vaaaaan! Vietähän ihan superbileeet, tuli omat 3-kymppiset mieleen ja kuinka älyttömät bileet oli :)Mä asuin silloin jenkeissä ja me mentiin Las Vegasiin niitä viettämään......need I say more????

Ja MANTSElle onnea hääpuvun metsästämiseen! Juuri pari viikkoa sitten mies kyseli että meinaanko useinkin laittaa päälle vai voiko sen viedä jonnekin säilytykseen......jos noin tyhmiä kyselee niin ehkä tuleekin käyttöä ;)Mutta ei vaineskaan, ihana puku mutta ei se mitään haikeita muistoja vielä aiheuta kun häistä on vasta kaksi vuotta aikaa.Ehkä mä panttaan sitä ja pidän sitä vaikka " miniäkokelas kasteena" . Sanon ihan pokkana Leonin kihlatulle että se on sitten se puku päälle jos meinaan mun pojan kanssa vihille, se on perinne. Katsotaan että onko huumoria olleskaan :) JOs pojasta tulee peräkamarin poika niin nyt ymmärrätte jo miksi .....ai kamala, anopin puku. Vaikka oikeasti mun anopin retropuku 60-luvulta olisi ollut kiva jos se olisi sen säästänyt.Oman äidin pukuun mahduin viimeksi kun mä olin 12 v. ja 15 senttiä lyhyempi ja 20 kiloa kevyempi.

PUMPULI hyvä, kai säkin ymmärsin että se äiti sieltä kevätjuhlista tiesi että poikansa on ulospäinsuuntautunut,reipas, lahjakas ja innokas esiintyjä.... miksi, oi miksi vanhempien pitää pakottaa pieniä niin ettei tosiaan ikinä halua myöhemminkään!

nyt menen jakamaan tätä uupunutta oloa jonnekin muualle.Kuulostelen myöhemmin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käykö teidän pikkuisännille riisi JA maissi???

utelias nallu

Vierailija
24/26 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen ollut tänään jostain syystä ihan K-K-K. Ja tämä ei tarkoita kerttukasperin koiraa :) vaan sitä palstalla elämään jäänyttä termiä kuraan kuolleesta kutusta. Lieneekö tähän olotilaan mahdollisesti jotenkin vaikuttanut yöheräämiset ja aamuinen vauvan kukkuminen. Mahdollisesti kyllä, mutta voi olla tietenkin jotain muutakin kevätväsymystä tai rautapulaa vaikka. Pitäis ehkä koittaa niitä ottaa joskus.

Niin ja kitinää on ollut myös täällä havaittavissa eli omaa tahtoa on tullut niin että jos patterissa roikkumisen vaikka kieltää niin kiukkuahan sieltä jo tulee. Hyvä vaan että on omaa tahtoa, mutta tuntuu jo niin paljon isommalta tämä meidän vauva kun jo luonnetta osoittaa! Mutta kyllä sitä tosiaan sellaisesta kitinästä voi itsekin väsyneenä hermostua.

Joo mullakin on ollut sellainen mummu joka on aina " kannustanut" erittäin voimakkaasti esiintymään ja hyppimään esim. pääedellä kalliolta järveen. Enkä kyllä tykännyt yhtään varsinkaan tuosta ainaisesta nyt tulet tänne ja hyppäät kun mummukin uskaltaa. Yleensä siitä tuli se kalliolta mahalleen veteen pläts ja auts. Niin että parempi mun mielestä että kaikki omalla tahdillaan ja tyylillään juhlissa ja muualla ja ei väkisin " kannustamista" missään tapauksessa.

Mulla on päivittäiset ruokaideat aika vähissä. Mitä arkiruokia olette tehneet tällä viikolla? Minä teen huomenna täytettyjä paprikoita ja tänään tein siskonmakkarakeittoa.

No mutta kaikille hyvää yötä! ja ai niin eloepulle tuhannesti onnea.

Niin ja onnittelut vielä leeville ekoista askelista.

Pia

Vierailija
25/26 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

PALJON ONNEA !

t. Hanhikki

Vierailija
26/26 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=9782573&t=2127744&appid=&…

ja täältä löytyy arkeen ja juhlaan loistovinkkejä:

http://www.lintu75-2.vuodatus.net/

Pumpuli, joka on niiiin tuhanteen kertaan " kannustettu" soittamaan pianoa tutuille ja vieraille