Kiitos Coop, käyn jatkossa K-kaupassa jossa ei liimailla muovitarroja jokaiseen omenaan
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Mä oon monta vuotta ihmetellyt ylipäätään miksi omeniin tai mihinkään hedelmiin pitää liimata mitään tarroja. Aivan tyhjänpäiväistä työn ja materiaalin tuhlausta, ei yhtään ekologista. Varmasti yksi typerimmistä turhakkeista mitä ihminen on keksinyt. Toivottavasti kukaan ei liimaa niitä tarroja yksitellen käsin.
Pyrin välttämään noita omenoita ja päärynöitä joita liimailtu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon monta vuotta ihmetellyt ylipäätään miksi omeniin tai mihinkään hedelmiin pitää liimata mitään tarroja. Aivan tyhjänpäiväistä työn ja materiaalin tuhlausta, ei yhtään ekologista. Varmasti yksi typerimmistä turhakkeista mitä ihminen on keksinyt. Toivottavasti kukaan ei liimaa niitä tarroja yksitellen käsin.
Mielenkiintoinen ammattinimike 😂
Haetaan omenantarroittajaa, työ suoritetaaan käsin liimaamalla
banaanille, kiiville päärynälle jne on myös omat tarroittajat ja ammattinimike tulee siitä mihin hedelmään tarroittaja liimailee tarroja 😂
Voi että! Olis mun unelmatyö 😁
Saman havainnon tehnyt. S-kaupan bonusjärjestelmä on onnistunut. Selvää rahaa tilille, ei mitään alennusprosentteja. Mutta, itse myymälä ja valikoima on kuppainen pohjaan tingitty laatikkomyymälä. Pitkällä tikullakaan en koske näihin Kotimaista ja COOPeihin. Ostan S-kaupasta vain äärimmäistä bulkkitavaraa, kuten tiskiaine tai hammastahna tai purkkihernekeitto. Kaikki vähänkään tuoretavaraa muistuttavan haen K-ketjun puolelta.
Vierailija kirjoitti:
K-kaupassa niitä tarroja vasta liimaillaankin. Joka hemmetin omenassa on Pirkka- tarra
Tietysti hedelmissä pitää olla tarrat, helposti koijarit koijaa ja punnitsee halvemmalla hinnalla.
Minä ostan vain niitä tuotteita, joissa on tarra, koska en halua ostaa toisenlaista tuotetta.
Cittari on ylihinnoiteltu pulju. Toki sellaiset, jotka haluavat pulittaa ostoksistaan enemmän voivat käydä aina siellä.
Tyhmät ei tajua miksi juuri niitä tarrallisia kannattaa ostaa....
Niissä on tarrat erottamassa niitä muista omenoista. Hillitsee edes vähän ihmisten halua varastaa kaupasta eli punnita kalliimpi tuote halvan hinnalla. Mikäänhän ei sinänsä estä siirtämästä halpismerkin tarraa kallimman omenan kylkeen, mutta aivan varmasti joku jättää sen tekemättä ja maksaa annetun hinnan annetusta tuotteesta.
Kiva kun ilmoitit asiasta meille, mutta haistattele sille kaupalle, kun tällä se ei auta yhtään mitään!
Ainakin meillä on kyllä ihan joka omenassa tarrat, joko coop tai joku muu. Ap oikeassa että tosi tympeää repiä niitä aina irti.