Miksi mies kuvittelee tehneensä jonkun sankarisuorituksen kun se grillaa?
Nainen on sitä ennen pessyt perunat, porkkanat ja keittänyt ne. Tehnyt salaatin ja kasvisversion sille vegaanille munakoisosta ja kikherneistä. On tehty zazikia, katettu pöytä, leikattu leivät, mietitty mitä kukakin haluaa juoda ja tietysti marinoitu ja nuijittu jo hyvissä ajoin se miehen sankarimaisesti paistama liha. Täytetyt herkkusienet ja minitomaatit naisen täytyy itse tyrkkiä grilliin, sillä niitä mies ei osaa omien sanojensa mukaan tehdä.
Kaiken raatamisen jälkeen, tiskaamisen, poiskorjauksen ja grillin puhdistamisen jälkeen nainen saa kuulla kuinka mies grillasi niin hyvät ruuat.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Minä. Mies. Tuli. Ruoka.
Ugh.
Mies puhuu vähän, mutta asiaa.
Tyypillistä.
Työkaveri tyhjensi kotona melkein koko huoneen, suojasi huonekalut ja lattiat jne.
Mies kertoi kaikille maalanneensa seinät - unohti kokonaan, mitä vaimo teki.
Nainen ei osaa grillata. Makkarat palaa ja kana kuivaa.
Vasemmistolaiseen agendaan kuuluu instituutioiden alta maata kaivaminen. Myyriä, tuholaisia, loisia. Sitä on vasemmistolaisuus - ei mitään omaa, vain muiden saavutuksien alasrepimistä ja revityn päälle tallaamista.584
Vierailija kirjoitti:
Sa ilmeisesti olet otse miehen valitsenut. Millä kriteereillä hyväksyit hänet elämään, kun nyt pikkuhiljaa alkaa selvimään, että tietyt asiat hänessä ei miellyttää sinua? Pakotettinko sinut hänen kanssa asumaan? Jos olet enemmän väärti, etsi sopivampi kumppani.
Miltä itse näytät peilistä? Katso ja kerro.
Jossain narsistimiehen perheessä tuo toimii tuolla tavalla.
Miksi kuvittelet miehen kuvittelevan tuollaista kun todellisuudessa mies ajattelee vain grillaavansa?
Nneksi mies ei osaa tehdä ruokaa, niin ei voi ottaa kunniaa mistään ruokaan liittyvästä, ei edes grillauksesta.
Juu ja tietysti se sankari myös grillaa lihan liian kuivaksi. Silti on niiiiiin ylpeä omasta suorituksesta.
Onpa täällä taas juttuja.
Meillä mies grillaa, koska hän tykkää olla siinä hiilien kanssa puuhaamassa. Usein meidän pojista joku tai jotkut tulevat siihen seuraksi ja heillä tulee juteltua niitä näitä.
Kyllä meillä kaikki tietää, että minä teen sen suurimman työn kun valmistelen grillattavat (meillä grillissä pihisee aina tosi paljon erilaisia juttuja; minun halustani)
Minä olen taas sitten iloinen, että meillä grillausaika on mukavaa perheaikaa, eikä mies vaadi mitään kruunua itselleen tästä
Ei kuulosta kovin vaikeilta nuo naisten hommat. Kuka tahansa osaa.
Sa ilmeisesti olet otse miehen valitsenut. Millä kriteereillä hyväksyit hänet elämään, kun nyt pikkuhiljaa alkaa selvimään, että tietyt asiat hänessä ei miellyttää sinua? Pakotettinko sinut hänen kanssa asumaan? Jos olet enemmän väärti, etsi sopivampi kumppani.