Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juhlista hauska

Vierailija
23.05.2026 |

Onko muilla kokemuksia Pirkanmaalla toimivasta firmasta kuin "juhlista hauska"? 

Otin yrittäjään alustavasti yhteyttä ja lopulta yrittäjän ammattitaidottomuus ja mahdollisesti yritykseen liittyvät epäselvyydet tekivät sen etten uskaltanut heiltä mitään ostaa.

Minulle vastannut nainen puhui todella huonoa suomea. Mahdollisesti oli venäläinen? Yritin kysellä häneltä aikataulutuksesta ja paketeista, mutta vastaukset olivat epäselviä. En myöskään ymmärtänyt täysin hänen puhumaansa. Hintaa tiedustellessa jälleen sain epäselvän vastauksen, josta aloin miettimään kiertääkö hän veroja? Hinta, kun tuntui muuttuvan ja olevan hyvin "eläväinen". Naisella oli sillä hetkellä kiire ja lupasi palata minulle asiaan. Ei koskaan ottanut yhteyttä. Googlella en kys. Firmasta hirveästi mitään löydä. Missään nimessä heidän nettisivunsa ei ainakaan ole kanssani asioineen naisen tekemä. Hänen puhumansa suomi ei ole niinkään hyvää kuin sivujen suomenkieli. Minä etsin pojalleni muualta virikkeet juhliin, en uskalla sekaantua heihin.

Laitan tämän varoituksena muille ja jos on muitakin yritystä ihmetelleitä! 

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi