Minulle miehenä AV on mainio paikka vahvistaa ennakkoluulot naisten ajattelusta.
Näyttää nimittäin siltä, että kaikki se, mitä nuorena poikana pelkäsin onkin totta. Tiedän kyllä palstan luonteen, eikä tämä laadultaan oleellisesti eroa mistään Suomi24:stä, mutta naisten ajattelu tuntuu olevan:
1. Äärimmäisen epäinformoitua ja ennakkoluuloihin perustuvaa
2. Tunnepohjaista ja ailahtelevaa, epärationaalista
3. Mikään siitä, mitä miehelle kerrotaan kasvotusten ei pidä paikkaansa :DDDDDDD
Kommentit (19)
Ykköskohdan olen onnistunut välttämään korkeiden testosteroniarvojeni takia. Muutoin; totta puhut. ;P
Joukkona kouluttamatonta, naiivia, tietämätöntä. Valitettavasti halutonta ottamaan selvää faktoista. Läpeensä kyllästettyä Seiskan ja Katson henkisellä asenteella
Tieto joka ei koskaan saavuta ymmärrystä (naisilla aina kaikki järkevä tieto menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos = epäinformontia).
Vierailija:
Joukkona kouluttamatonta, naiivia, tietämätöntä. Valitettavasti halutonta ottamaan selvää faktoista. Läpeensä kyllästettyä Seiskan ja Katson henkisellä asenteella
Vierailija:
2. Tunnepohjaista ja ailahtelevaa, epärationaalista
3. Mikään siitä, mitä miehelle kerrotaan kasvotusten ei pidä paikkaansa :DDDDDDD
ihmisiin ei ole suurelta osin splittiä tai projektiota, niinq. :D
Vierailija:
ihmisiin ei ole suurelta osin splittiä tai projektiota, niinq. :D
" siis noi kaikki on ihan tyhmii"
mitä enemmän täällä käy sen viisaammaksi tulee...terv toinen mies
within the area of personality psychology, splitting is a term referring to as a cognitive error that is often considered the hallmark of borderline personality disorder. It is characterized by the propensity to either completely idealize or completely devalue other people, places, ideas, or objects; that is, to see them as either all good or all bad. [1]
aina himpun verran enemmän, kun käyn täällä lukemassa siitä miten asiat joillakin ovat.
Ja usein tämä palsta saa kyllä minut tuntemaankin itsenikin kovin viisaaksi ja sivistyneeksi :)
Ja sitäpaitsi minä olen lingvisti :)
t. 2, 15 ja 18, aka " Juha"
mutta epäonnistun surkeasti.
Toki sinunkin on myönnettävä, että välillä täällä paljastuu sellaista sivistystasoa ja ennakkoluuloa että huimaa.
- tai voiko paljastumisesta oikeastaan puhua, kun asia on loppujen lopuksi itsestäänselvä. Yleinen ajatuksenlento ei ole kovin korkeaa.
Silti, täällä on paljon positiivisiakin yllätyksiä, kunhan fiksummat provosoituvat keskustelemaan. Omassa aloituksessasi ärsytti ainoastaan tuo nais/mies -asettelu.
naispuhetta, ja koska minua ärsyttää aivan jumalattomasti hyvin monien keskustelijoiden herttasarja -maailmankuva.
Mitä haluat sanoa? Tiiviisti, please, pakko mennä nukkumaan (ja juuri kun alkoi käydä mielenkiintoiseksi).
Tai ehkä minulla ei ole mitään sanottavaa. :DDDDDDD
Ja miehet vain valittavat surkeasti, kun eivät muka saa ääntään kuuluviin. Hah!
Hyvää yötä, naulataan teesit toiste!
Miehet ehkä pukevat asiat sanoiksi hieman toisin, mutta yhtä mutu-pohjaisia ja epäinformoituja taitavat olla ihmisten tietämys ja näkemykset ylipäätään.
Ja jos et ole sattunut huomaamaan, täällä liikkuu paljon myös fiksua, avarakatseista, kriittistä ja analyyttistä porukkaa, joka tosin antautuu kommentoimaan suhteellisen harvoin.