Kauppias antoi mulle tuplaten pilttipurkkeja, kun tunnustin " varkauteni" .
Me käytiin lasten kanssa to cittarissa ja ostettiin muutama pilttipurkki, oltiin rattailla liikenteessä. Ihmettelin, kun mielestäni otin yhden purkin enemmän, kuin kassalla rattaiden alakorista löysin. Kotona sitten huomasin esikoisen siirtäneen yhden purkin vauvan makuupussiin.
Lauantaina kauppareissulla kävin infopisteessä tunnustamassa Pilttipurkin tulleen maksamatta kassan läpi ja annoin etiketin maksaakseni ostoksen. Kauppias itse (en tiennyt kauppiaaksi) oli sattumalta infossa ja käski hakea 2 uutta samanlaista purkkia talon piikkiin!
Kommentit (6)
aikovan ottaa liian vähän maksua. Huomautin tästä ja sain kiitokseksi rehellisyydestä kahvilipun ravintolavaunuun.
kun kävin huomauttamassa että eräs ostos oli jäänyt kassalla myyjällä lyömättä kassaan, vaikka tuote oli hihnalla. Tuotteella oli hintaa reilut 20 e. (toivoin että olisivat rehellisyydestä antaneet tuotteen puoleen hintaan :))
Olen myös (tahallani) ostanut erinumeroiset kengät. Toinen jalkani on toista suurempi.
Lasten verkkapukuun vaihdoin kivemman väriset housut tilalle.
Vierailija:
Olen myös (tahallani) ostanut erinumeroiset kengät. Toinen jalkani on toista suurempi.Lasten verkkapukuun vaihdoin kivemman väriset housut tilalle.
Vierailija:
Olen myös (tahallani) ostanut erinumeroiset kengät. Toinen jalkani on toista suurempi.Lasten verkkapukuun vaihdoin kivemman väriset housut tilalle.
Että kannattaa vähän harkita missä kaupassa näin toimit. Kassat hälyyttävät vartijat paikalle tällaisissa tapauksissa, ainakin meillä. Ei ne hintalaput itsestään vaihdu
vai meinasitko että on ihan sama mikä hintalappu tuotteessa on ja kassalla menee läpi, koneelta tulee yleensä vaatteissa ainakin merkki, koko ja malli koneelle joten siinä ei paljon lappuja vaihdella
eipä ollut kauppiaaltakaan iso uhraus, jotta sai uskollisen asiakkaan..
Meillä muksu halusi välttämättä laittaa vaippamerkkikeräyskuoren kassahihnalle, josta mainitsinkin että se on tarkkaa että kaikki menee kassan läpi. Kauppias antoikin sitten sellaisen pehmoheijastimen siitä hyvästä kun lapsi oli niin " periaatteen " ihminen :)