Tekoäly voi korvata perussuomalaiset
Tekoäly antaa rehellisempiä vastauksia arjen ja yhteiskunnan ongelmiin kuin perussuomalaiset. Oletko kokeillut?
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Siihen tarvitaan todella alkeellinen tekoäly.
Pelkkä teko- riittää, ei siihen tarvita edes älyä.
Antikainen ja Sebu jo tuottavatkin poliittista viestintäänsä tekoälyllä.
Käytetty ladan kampiakselikin riittää korvaamaan persut.
Tekoäly voi korvata sdp:n ja vasemmiston.
Senki avulla saa varmaan muodostettua uskomattoman kateellisen paskiaisen jonka mielestä kellään ei saa olla enempää ku toisella.
Vierailija kirjoitti:
Antikainen ja Sebu jo tuottavatkin poliittista viestintäänsä tekoälyllä.
Niillä aivot kelluu etanolissa
Samoin muut puolueet edustajineen.
Miksi tekoäly antaa erilaisia vastauksia ongelmiin kuin Joakim Vigelius?
Yksinkertainen scripti, joka tulostaa kahden, kolmen sanan vihapuhelaiauseita, korvaa persut.
Mutta ei niitä edes tartte korvata: pois vaan.
Alkekirjoittakaa cansalaisaloite fasistiryhmien poistamiseksi Suomesta. Ei pysty linkittämään kun persu-Packalenin moderointisuodatin estää sanan cansalaisaloite.
Vierailija kirjoitti:
Senki avulla saa varmaan muodostettua uskomattoman kateellisen paskiaisen jonka mielestä kellään ei saa olla enempää ku toisella.
Kuulostaa perin perussuomalaiselta. Tosin ehkä sillä erotuksella, että heidän mielestään heidän ei tarvitse saada mitään, jos jotkut muut saavat vähemmän kuin aiemmin, mutta kuitenkin enemmän kuin perussuomalaiset. "Olen kateellinen siitä, että tuolla toisella menee vielä huonommin kuin minulla."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa perin perussuomalaiselta. Tosin ehkä sillä erotuksella, että heidän mielestään heidän ei tarvitse saada mitään, jos jotkut muut saavat vähemmän kuin aiemmin, mutta kuitenkin enemmän kuin perussuomalaiset. "Olen kateellinen siitä, että tuolla toisella menee vielä huonommin kuin minulla."
En tiiä perussuomalaisista, ne on myötämielisiä porvarillisuudelle, mutta tällä on ihan oikeesti niin kusipäisiä kateellisia vasemmistolaisia niinlu (-winner-) jotka ajattelee et lääkärin ei tarvi saaha nettopalkkaa sen enemmän ku kokin tai lähihoitajan.
Siihen tarvitaan todella alkeellinen tekoäly.