Millä perusteella miehet valitsee yhden illan jutun?
Onko ulkonäkö se tärkein kriteeri vai naisen helppous? Kertokaahan arvon miehet.
Kommentit (48)
Helppous on varmaan se kriteeri josta lähdetään liikkeelle. Suunnilleen samalla viivalla on ulkönäkö. Mutta jos joku nainen on helppo, mutta ei kedon kaunein kukkanen, niin kyllä 99% miehistä käy sitä panemassa.
Vierailija kirjoitti:
Helppous on varmaan se kriteeri josta lähdetään liikkeelle. Suunnilleen samalla viivalla on ulkönäkö. Mutta jos joku nainen on helppo, mutta ei kedon kaunein kukkanen, niin kyllä 99% miehistä käy sitä panemassa.
Mummotunneli ja vastaavat hyvin riippuneen lihan lihatiskit menisivät konkkaan jos noin olisi oikeassa elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä olen aina valinnut, ei mies. MIkä naisia vaivaa, kun piipittävät täällä "tykkääkö mies tästä ja tuosta, vai mitä mun pitää tehdä että tykkää"?
En ole nähnyt kirjoituksia, joissa miehet kyselee miten vois parhaiten naista tyydyttää.
Olisit käynyt Specsaversilla!
Toisaalta turha kysyä, koska naisille ei kollektiivisesti sovi mikään vinkki ja kaikki on aina tapauskohtaista.
No minä olen ihan aina valinnut miehen, johon olen halunnut "paneutua" tarkemmin. Ei se valkkaus ole miehen juttu. Nainenhan se valitsee kenen kanssa haluaa ehkä rakastella - eikä mitään panna.
Vierailija kirjoitti:
No minä olen ihan aina valinnut miehen, johon olen halunnut "paneutua" tarkemmin. Ei se valkkaus ole miehen juttu. Nainenhan se valitsee kenen kanssa haluaa ehkä rakastella - eikä mitään panna.
Miehet valitsevat ensin lakipykälien rajoittamasta naisjoukosta ne jotka ovat kriteeriensä mukaisia naisia, joita ryhtyvät kosiskelemaan. Sitten kukin nainen antautuu yhdelle kosiskelijoistaan joka naisen mielestä parhaiten täyttää naisen kriteerit.
Samalla perusteella kuin vakavammatkin suhteet. Jos toinen miellyttää, niin se on siinä. Ei sitä aina tiedä etukäteen kuinka pitkä suhteesta tulee.
Yleensä tukevampi nuori nainen. Oman kokemukseni mukaan ovat rentoja ja kokeilunhaluisia sängyssä.
Ja tykkään muutenkin vähän muhkummasta...
Kun nainen on rumapainoinen tai wanha tai ympäritatuoitu, niin vain harvalla miehellä miesfunktio toimii.