Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä perusteella miehet valitsee yhden illan jutun?

Vierailija
23.05.2026 |

Onko ulkonäkö se tärkein kriteeri vai naisen helppous? Kertokaahan arvon miehet.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuhan pillu löytyy.

Vierailija
22/48 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humalatilan perusteella, oman humalatilan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisen paras ominaisuus on hyvä pillu ja kyllähän sen vaan jotenkin näkee housut jalassakin, että mitkä naiset ovat ylpeitä pillustaan ja pitävät sitä rohkeasti alttiina miesten katseille.

Vierailija
24/48 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadin tietää etukäteen onko pimpero siistitty ja käyty kakalla. ja mitä nopeammin selvää sen parempi

Vierailija
25/48 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sen mukan pakko muka ihan olla nainen? 

Vierailija
26/48 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naisen paras ominaisuus on hyvä pillu ja kyllähän sen vaan jotenkin näkee housut jalassakin, että mitkä naiset ovat ylpeitä pillustaan ja pitävät sitä rohkeasti alttiina miesten katseille.

toi on hienosti sanottu! ihan samaa mieltä. miksi ne peittelee sitä, kun sen mukaan me nainen kuitenkin valitaan.

Vierailija
27/48 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antava nainen kelpaa!

Vierailija
28/48 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pokasin kahdelta yöllä kapakasta kympin pimun, heräsin aamukymmeneltä kakkos-rumiluksen vierestä :-(

Vierailija
29/48 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava?? OIkeastiko joku sitä mieltä? "Sinä typerä olla saat, kanamainen, tyhmä nainen, sun turha on luulla, mun tahtovan kuulla jotain järkevää". Se on pillu. Ja joskus suu. Aamulla peppu.

Vierailija
30/48 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUKAVUUS ON ASIA YKSI !!  Euroja unohtamatta.

Vierailija
31/48 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä rumaakin voi laittaa jos kaverit ei saa tietää. 

Mutta laittautuneilta saa helpommin. Ne on sitä varten ravintolaan pynttäytyneet että kullia pitää saada.

Vierailija
32/48 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumin akka pupissa..siihen muutama iskurepliikki..ja heti on muutama pirkko kimpussa

Vierailija
33/48 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot tissit ja hyvä perse eli tarakka. Ei muta

Vierailija
34/48 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisenkin osapuolen suostumus on ainoa kriteerini.

Vierailija
35/48 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nisäkkäiden keskuudessa naaras tekee valinnan ja uros joutuu tyytymään siihen.

Vierailija
36/48 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ”valinnut” ”yhden illan juttua”, pois lukien kaupalliset toimijat. Olen valloittanut monta kaunotarta peuhaamaan kanssani, aina ajatuksella että: Katsotaan mihin tämä johtaa. Suurin osa on toki jäänyt yhden illan iloksi. 

Minulla ei ole tapauskohtaisia ktiteerejä leikkikavereilleni, vaan naismaku – nuori, hoikka, siro, feminiini. Nimekkäät tutkijat ovat selvittäneet että miehillä olisi tiukemmat kriteerit pitkäaikaista kumppania valitessaan mutta löysemmät valitessaan lyhytaikaista kumppania. Tutkimusjoukko on kuitenkin ollut aina nuoret miesopiskelijat … joista moni pariton. Kokematon tai vähäisen kokemuksen omaava mies saattaa kelpuuttaa naisen joka ei ole naismakunsa tasoinen - mutta varmasti oppii erehdyksistään ennenpitkää.

Vierailija
37/48 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nisäkkäiden keskuudessa naaras tekee valinnan ja uros joutuu tyytymään siihen.

Ihmisten keskuudessa miehet valitsevat ensin lakipykälien rajoittamasta naisjoukosta ne jotka ovat kriteeriensä mukaisia naisia, joita ryhtyvät kosiskelemaan. Sitten kukin nainen antautuu yhdelle kosiskelijoistaan joka naisen mielestä parhaiten täyttää naisen kriteerit.

Vierailija
38/48 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nisäkkäiden keskuudessa naaras tekee valinnan ja uros joutuu tyytymään siihen."

"Kunnolliset" naiset tekevät noin, myös minä. En ole mikään poimittava kukkanen.

Vierailija
39/48 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin nuori poikamies ja melkein aina puuttessa niin silloin ei tosiaankaan mittailtu sheivauksia tai häpyhuulien muotoa, kun olin ollut taas puutteessa taas pari kuukautta.

'En pane jos nainen ... sitä ja tätä' koskee olkeassa elämässä aika pientä joukkoa miehistä.

Vierailija
40/48 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olin nuori poikamies ja melkein aina puuttessa niin silloin ei tosiaankaan mittailtu sheivauksia tai häpyhuulien muotoa, kun olin ollut taas puutteessa taas pari kuukautta.

'En pane jos nainen ... sitä ja tätä' koskee olkeassa elämässä aika pientä joukkoa miehistä.

Viesti #40.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän