Millä perusteella miehet valitsee yhden illan jutun?
Onko ulkonäkö se tärkein kriteeri vai naisen helppous? Kertokaahan arvon miehet.
Kommentit (48)
Humalatilan perusteella, oman humalatilan.
Kyllä naisen paras ominaisuus on hyvä pillu ja kyllähän sen vaan jotenkin näkee housut jalassakin, että mitkä naiset ovat ylpeitä pillustaan ja pitävät sitä rohkeasti alttiina miesten katseille.
Vaadin tietää etukäteen onko pimpero siistitty ja käyty kakalla. ja mitä nopeammin selvää sen parempi
Onko sen mukan pakko muka ihan olla nainen?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naisen paras ominaisuus on hyvä pillu ja kyllähän sen vaan jotenkin näkee housut jalassakin, että mitkä naiset ovat ylpeitä pillustaan ja pitävät sitä rohkeasti alttiina miesten katseille.
toi on hienosti sanottu! ihan samaa mieltä. miksi ne peittelee sitä, kun sen mukaan me nainen kuitenkin valitaan.
Pokasin kahdelta yöllä kapakasta kympin pimun, heräsin aamukymmeneltä kakkos-rumiluksen vierestä :-(
Mukava?? OIkeastiko joku sitä mieltä? "Sinä typerä olla saat, kanamainen, tyhmä nainen, sun turha on luulla, mun tahtovan kuulla jotain järkevää". Se on pillu. Ja joskus suu. Aamulla peppu.
MUKAVUUS ON ASIA YKSI !! Euroja unohtamatta.
Kyllä rumaakin voi laittaa jos kaverit ei saa tietää.
Mutta laittautuneilta saa helpommin. Ne on sitä varten ravintolaan pynttäytyneet että kullia pitää saada.
Rumin akka pupissa..siihen muutama iskurepliikki..ja heti on muutama pirkko kimpussa
Isot tissit ja hyvä perse eli tarakka. Ei muta
Toisenkin osapuolen suostumus on ainoa kriteerini.
Nisäkkäiden keskuudessa naaras tekee valinnan ja uros joutuu tyytymään siihen.
En ole koskaan ”valinnut” ”yhden illan juttua”, pois lukien kaupalliset toimijat. Olen valloittanut monta kaunotarta peuhaamaan kanssani, aina ajatuksella että: Katsotaan mihin tämä johtaa. Suurin osa on toki jäänyt yhden illan iloksi.
Minulla ei ole tapauskohtaisia ktiteerejä leikkikavereilleni, vaan naismaku – nuori, hoikka, siro, feminiini. Nimekkäät tutkijat ovat selvittäneet että miehillä olisi tiukemmat kriteerit pitkäaikaista kumppania valitessaan mutta löysemmät valitessaan lyhytaikaista kumppania. Tutkimusjoukko on kuitenkin ollut aina nuoret miesopiskelijat … joista moni pariton. Kokematon tai vähäisen kokemuksen omaava mies saattaa kelpuuttaa naisen joka ei ole naismakunsa tasoinen - mutta varmasti oppii erehdyksistään ennenpitkää.
Vierailija kirjoitti:
Nisäkkäiden keskuudessa naaras tekee valinnan ja uros joutuu tyytymään siihen.
Ihmisten keskuudessa miehet valitsevat ensin lakipykälien rajoittamasta naisjoukosta ne jotka ovat kriteeriensä mukaisia naisia, joita ryhtyvät kosiskelemaan. Sitten kukin nainen antautuu yhdelle kosiskelijoistaan joka naisen mielestä parhaiten täyttää naisen kriteerit.
"Nisäkkäiden keskuudessa naaras tekee valinnan ja uros joutuu tyytymään siihen."
"Kunnolliset" naiset tekevät noin, myös minä. En ole mikään poimittava kukkanen.
Kun olin nuori poikamies ja melkein aina puuttessa niin silloin ei tosiaankaan mittailtu sheivauksia tai häpyhuulien muotoa, kun olin ollut taas puutteessa taas pari kuukautta.
'En pane jos nainen ... sitä ja tätä' koskee olkeassa elämässä aika pientä joukkoa miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Kun olin nuori poikamies ja melkein aina puuttessa niin silloin ei tosiaankaan mittailtu sheivauksia tai häpyhuulien muotoa, kun olin ollut taas puutteessa taas pari kuukautta.
'En pane jos nainen ... sitä ja tätä' koskee olkeassa elämässä aika pientä joukkoa miehistä.
Viesti #40.
Kuhan pillu löytyy.