HUUTOnetistä asiaa...
Ostajat: Saatteko myyjältä viestin, siitä että maksu näkyy tilillä ja että milloin laittaa postiin... ?
Myyjät: Laitatteko ostajalle viestiä, että maksu näkyy ja milloin viette postiin... ?
Kommentit (5)
Niin ja joka päivä tsekkaan tiliotteen ja postitan samana päivänä, joten erillistä ilmoitusta en laita, että raha näkyy tilillöni vaan laitan sitten iltapäivällä postitettuani, että olen postittanut...
ja ostajana laitan viestiä, millon olen maksanut.
Itse ostajana en ole saanut kuin yhdeltä myyjältä viestin, milloin paketti on laitettu postiin ja siis rahat olleet tilillä, tosin mulla ei vielä ole niin kauheasti palautteita tullukkaan.
Näin vältyn turhalta nettipankissa ramppaamiselta.
Laitan aina viestiä, kun olen saanut kirjeen/paketin vietyä postiin.
t. Kohta 300 positiivista palautetta
Enkä myöskään itse myyjänä ollessani ole laitellut viestejä ellei sitten kyseessä ole ollut postipaketti jolloin olen laittanut tietýsti paketin koodin ostajalle. On mukavampi ostajalle, että voi seurata paketin kulkua ja jos sattuisi niin, että posti paketin hukkaisi, niin ainakin olisi todistusaineistoa siitä, että minä olen paketin matkaan laittanut.
Silloin kun itse ostan jotain niin laitan AINA myyjälle viestiä siitä, että olen maksanut huutoni ja jos myyjällä on eri pankissa tili kuin minulla, niin mainitsen aina senkin koska rahojen siirtyminen voi kestää joskus enemmänkin kuin yhden vuorokauden. Samalla tämä viesti jossa ilmoitan huutoni maksaneeni toimii varmuutena minulle siitä mitkä huudot olen maksanut. Tämä on hyvä systeemi etenkin silloin kun useampia huutoja on ollut sisällä ja niistä sitten tulee tilinumeroja miten sattuu.
Vierailija:
Ostajat: Saatteko myyjältä viestin, siitä että maksu näkyy tilillä ja että milloin laittaa postiin... ?Myyjät: Laitatteko ostajalle viestiä, että maksu näkyy ja milloin viette postiin... ?
myyjä kertonut päivän jolloin postittaa tuotteen. Muina kertoina on tuote tullut muutaman päivän kuluttua maksustani ilman ilmoituksia.