Kokemuksia Gardajärveltä, Milanosta, suosituksia
Kommentit (24)
Facen reelseistä löytyy haulla vaikka mitä
Melkoinen pettymys. Se ehkä näyttää hienolta mutta ei siellä ole oikeasti mitään nähtävää. Hauskempaa on jossain kalajoen hiekkarannalla.
Minnepäin Gardaa? Sehän on ihan kohtuullisen kokoinen. Lähempänä Milanoa oleva pää on käsittääkseni enemmän rantalomailijoiden suosiossa, en ole siellä itse käynyt. Toisessa päässä on sitten enemmän vuoristoa ja huikeita maisemia. Paljon pieniä kyliä ja kaikenlaista seikkailemista.
Garda on ihana ja nimenomaan järven pohjoisosat, eteläosa enemmän perus rantalomakohde.
Riva oli upea, samoin muut pohjoisosan kaupungit ja kylät.
Mahdollisuus ihanaan italialaiseen kaupunkilomaan, upeisiin maisemiin, patikointiin, retkiin ja kyllähän pohjoisosassakin on uimarantoja.
Kaunista, lämmintä ja huippugelatoa.
Olen käynyt Gardalla Argossa ja Brentalla Dolomiiteilla muutamia kertoja kiipeilemässä ja maastopyöräilemässä ja talvella laskemassa. Hienot maisemat ja hyvä ruoka.
Junalla pääsee vaivattomasti. Gardajärveltä on erittäin helpot ja suorat junayhteydet Milanoon. Järven etelärannalla sijaitsee kaksi pääasemaa, joista molemmista pääsee suoraan Milanoon.
Riva ja Malcesine pohjoisessa ovat viehättäviä kyliä, samoin Limone.
Leccon kaup7ngissa oltiin 3 yötä. Kaunis ja rauhallinen, mutta alkoi tekeminen loppua itse kaupungissa. Sitten vuoristoon ja järviristeilylle.
Helpointa on Kreikan saariston rannat ja retket siellä . Pyöräillen ja veneellä kuin autoilla .
Alkosta saa limon cello likööriä ja kaupasta sitruunaa.
Olipa hyvää lakkalikööri. No Milanossa on varastettu Jen vaatteiden muotia siksi se on omituista. Naiset varastaa miehiltäkin housuja kuin paitapuseroita.
Ne on varastettuja vaatteita mitä ne myykin käytettyä.
Vierailija kirjoitti:
Kaunista, lämmintä ja huippugelatoa.
Gelatiini Wikipedia . Gelato käännetään meillä jäätelö.
Sardinia ja Korfu on myös luotomatkoja ja laiva . Kuin Sisilia Etna.
Sisilian Taormina on kulttuurirantaloma paikka.
Onkohan sisilia sisi liskojen alkumaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunista, lämmintä ja huippugelatoa.
Gelatiini Wikipedia . Gelato käännetään meillä jäätelö.
Gelatiini?
Gardajärvi on kaunis, luonto puhdasta ja ilma raikas. Jylhät kalliot reunustaa järveä. Iltaisin nousee yleensä tuuli järvellä. Surffareita kesällä paljon :) Muistan nää vaikka 20 vuotta siitä kun oon käynyt siellä :D Upea paikka! N30+