Ihanaa kun kesä tulee ja näkee jo kauniita kesämekkoja naisten päällä
Kommentit (22)
Ja maahan muuttajia heidän vierellä
Ai. Minä en koskaan kiinnitä huomiota ihmisten vaatteisiin. Kuljen omissa ajatuksissani, sen verran katson, etten törmää muihin.
Vierailija kirjoitti:
Minä nään tissejä. Menen etelän lomalle niin tissejä ranta täynnä.
Ovat siellä uimarannoilla tissit paljaana! Voi pojat 👍
Printattuja ikkunaverhoja ne on Suomessa. Ei lähellekkään niin upeita kuin esim Pariisissa.
Siis oliko aloituksen tekijä mies joka katsoo naisten mekkoja
Minua taas oksettaa kun miehet alkaa kulkemaan niissä sandaaleissaan ja reisitaskushortsheissaan....
Mullakin on kaunis kukkamekko päällä ja pian löhden kaupungille.
T. Erkki
Valitettavasti miehissä ei ole yleensä ole mitään katsottavaa...🤮
Tuskin saat örvelö vastakatseita!
Pitääkin pukeutua mahd. peittävästi tänä kesänä. Viime kesänä sai taas niin asiatonta huutelua osakseen ihan normaalilla kesäpukeutumisella.
Vierailija kirjoitti:
Minua taas oksettaa kun miehet alkaa kulkemaan niissä sandaaleissaan ja reisitaskushortsheissaan....
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Miehellä täytyy olla snorkkelit kun sukeltaa naisten maailmaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sua Samihinttari na kiinnostaa naisten tisut? Omathan sulla on omastakin takaa oikein muhkeat, puristele niitä.
Aloin muutama vuosi sitten vasta käyttämään kesäisin mekkoja kun ne päällä kuulemma saa miehiltä huomiota. Kai ne muut naiset sitten saa mutta itse edelleen ihan yhtä ilmaa miehille pukeuduin sitten farkkuihin ja t-paitaan kuin kesämekkoon. T. Ikisinkku nainen
Etsikö siis jotain inspiraatiota omaan ristiinpukeutumisharrastukseen?
Oli etovaa nähdä valkoista läskiä. Odotan syksyä, jotta pahimmalta välttyisi.
Ehkä 2 % on katsomisen arvoisia kesävaatteissa. Niin lihavia iljetyksiä suurin osa . Ja tämä vielä Helsingissä, missä pitäisi olla maan hoikimmat ihmiset tilastojen mukaan.