Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen laivat myyvät matkalippuja Tukholmaan ryöstöhinnoilla.

Vierailija
23.05.2026 |

Tuttavat tulivat tänne ja ostivat liput Silja Linesta, hinta 18 euroa. Bussi toi kesksukseen, mutta tämä on vaan tarpeetonta. 

Miksi ei laivassa neuvota että yhtä hyvin voit maksaa maksukortilla lipun lähi maanalaisessa tai bussissa, joka menee keskustaan ihan sataman vierastä ja hinta on 3,95 euroissa , 46 sek . Ja tällä lipulla saat matkustaa 70 minuuttia minne haluat. 

Se laivalta ostettu lippu rajoittaa suuresti, koska sinun täytyy mennä takaisin bussikeskukseen odottamaan paluuta sen sijaan että matkustat mieleisestäsi paikasta maanalaisella. 

Tukholman maanalainen on helppo käyttää ja saatte paljon enempi ja halvemmalla jos ostatte liput lippukuureista kyseisillä maanalaisasemilla. 

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki matkailuun liittyvä hinnoittelu on lähtenyt omalle kiertoradalle. Rikkaiden juttu enää. 

Ruotsin risteilyt on enää rikkaiden juttu? Tirsk. Missähän piireissä liikut? Eihän nuo maksa montaa kymppiä per nuppi.

Ei itse matka maksa, mutta ruoat, juomat, taxfree, Tukholmassa ostokset , sisäänpääsyt museoihin ym. 

Vierailija
22/39 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turistina en jaksa ottaa selvää Tukholman metrosta ja muusta julkisesta liikenteestä 

Paljon helpompi se yksi tietty lähtöpaikka maan pinnalla 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 alapeukutusta teiltä jotka ette edes tiedä missä Ruotsi sijaitsee. 

Kutsun teitä paska-armeijaksi, jotka olette täällä vaan pilaamassa kaikki kesksutelut. Räkänokat. 

Vierailija
24/39 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä ruotsalaiset eivät halua mainostaa tätä liikkumavälinettä likaisille suomalaisille?

En usko että suomalaisten vaatteista luteet karanneet tiettyihin junanvaunuihin maanalaisissa. 

Vierailija
25/39 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki matkailuun liittyvä hinnoittelu on lähtenyt omalle kiertoradalle. Rikkaiden juttu enää. 

No ei ole 😂 

Vierailija
26/39 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoohan sen järkikin, että Tukholmassa toimii julkinen liikenne. Busseille voi olla oma tarpeensa, jos on menossa aseman suunnille ja haluaa sinne mahd.  nopeasti, jolloin on kätevää hypätä suoraan laivasta bussiin. Vikingillä muistan tuota joskus käyttäneeni, mutta ei se silloin noin kallista ollut.

Vierailija
27/39 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun olisi pitänyt kertoa 

Ei oo laivayhtiön asia mainostaa muiden palveluita 

Olin matkalla satamaan kun soittivat ja sanoivat että olivat ostaneet bussilipun keskukseen. 

Vierailija
28/39 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh kyllä varmaan laivalta saat ostaa mainostilaa ideallesi. Vaikka tonni per kk 

Vierailija
29/39 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoohan sen järkikin, että Tukholmassa toimii julkinen liikenne. Busseille voi olla oma tarpeensa, jos on menossa aseman suunnille ja haluaa sinne mahd.  nopeasti, jolloin on kätevää hypätä suoraan laivasta bussiin. Vikingillä muistan tuota joskus käyttäneeni, mutta ei se silloin noin kallista ollut.

Totta kai tietävät että on julkiset liikenteet mutta laivalla mainostettiin lippua , joten ostivat tietämättöminä miten iso kusetus se oli. Julkinen bussi vie samaan paikkaan hintaan 3, 9 euroa. 

Vierailija
30/39 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruotsin risteilyt on enää rikkaiden juttu? Tirsk. Missähän piireissä liikut? Eihän nuo maksa montaa kymppiä per nuppi.

Ei itse matka maksa, mutta ruoat, juomat, taxfree, Tukholmassa ostokset , sisäänpääsyt museoihin ym. 

Tuo kaikki on itse valittavissa, mistä haluaa maksaa. Voi vaikka ottaa omat eväät, jos ei välitä av:n mielipiteistä. Jos ostokset maksaa, se ei ole matkailun kustannus.

Vierailija
31/39 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turistina en jaksa ottaa selvää Tukholman metrosta ja muusta julkisesta liikenteestä 

Paljon helpompi se yksi tietty lähtöpaikka maan pinnalla 

4 pysäkkiä maanalaisella ja oet samassa paikassa. Ei tarvi edes miettiä suuntaa kun kaikki vievät pääasemalle eli t centraaliin. 

Vierailija
32/39 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo kaikki on itse valittavissa, mistä haluaa maksaa. Voi vaikka ottaa omat eväät, jos ei välitä av:n mielipiteistä. Jos ostokset maksaa, se ei ole matkailun kustannus.

Joku sanoi että kun on niin halvat matkat.Ihan riippuu mitä itse kukanenkin valitsee. Osa tulee ostoksille. 

Vierailija
33/39 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallink sai oikeuden käyttää Silja Line brandia omanaan muutaman vuoden. Nyt 20 vuotta myöhemmin he käyttävät brandiä edelleen.Ilmeisesti ei ole tahoa joka asiasta valittaisi. Oma ehdotukseni firman nimeksi oli Sillink,kun Suomalaisen varustamon ostivat.

Vierailija
34/39 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on laittanut kyseenalaiseksi julkisen liikenteen?

Vierailija
35/39 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nämä maalaismöllit saivat champanja-aamiaisen , joten eivät ihan halvinta matkaa ostaneet . 

Vierailija
36/39 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamalaa arvostelua ja haukkumista maalaisjunteksi ym.Te jotka sitä teette teette kyllä ymmärrä mistään mitään.Tuskin teillä on varaa edes matkustaa mihinkään. 

Toki on. Katsos kun älykkäät selvittävät nämä asiat itse etukäteen, eikä tollona odota valmiita ratkaisuja.

Vierailija
37/39 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku raja valehteluunkin. Olin 2 viikkoa sitten Baltic Princes laivalla. Lippu Värta terminaasista Cityterminaaliin maksoi 9,78e edestakaisin. Ostin liput Princesin infopisteestä. Ei todellakaan kiinnosta alkaa tutkimaan näitä Tukholman systeemejä muutaman euron takia. Bussi oli alhaalla kongin päässä, ei tarvinnut etsiä mitään. Se oli hyvä ohjelmanumero tiistain sadepäivälle tutkia Cityterminaalia.

Vierailija
38/39 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tämä pitäisi kuulua laivan palveluihoin neuvoa halvin ja paras tapa matkustaa Tukholmassa.Moni tekee risteilyn ja haluavat tehdä paljon päivän aikana.

Miksi  heidät ryöstetään jo kättelyssä. 

Pari pysäkkiä Ropstenin maanalaisella jos Siljalla tulette, löydätte Karlaplanin ja lauantaikirpparit.Todella upeaa tavaraa halvalla. 

Apinaa koijataan, apinaa pumpataan...

Vierailija
39/39 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellä on varaa matkustaa nykymajoitus hinnoilla? Bussilippu kusetus on pieni kusetus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän