Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Pelottavinta mitä sinulle on tapahtunut?

Vierailija
13.05.2007 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä johtunut turvattomuuden tunne :(

Vierailija
2/11 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olin nopeampi juoksemaan. Hirvittää ajatellakin mitä olisi tapahtunut jos olisi saanut mut kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne oli niin järkyttäviä tunteja ettei voi sanoilla kuvata. =( Kun hän sitten kuoli, olin jo kaikesta niin sekaisin etten muista paljonkaan tapahtumista tai tunteista. Mutta ne 30 tuntia muistan loppuelämäni. Pelkoa ahdistusta ja epätoivoista toivomista lapsen selviytymisestä. Uskomatonta että yhtäkkiä elämä heittää meitä miten sattuu. En aiemmin edes tiennyt että aikuinen ihminen voi pelätä niin paljon. Pelko ravisteli koko kroppaa ja mieli oli ihan sekaisin. Kaikki näyttikin niin pelottavalle, maha oli kuralla ja voin pahoin. =(

Vierailija
4/11 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä haluakaan muistella, mutta satuit kysymään...

Vierailija
5/11 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ne oli niin järkyttäviä tunteja ettei voi sanoilla kuvata. =( Kun hän sitten kuoli, olin jo kaikesta niin sekaisin etten muista paljonkaan tapahtumista tai tunteista. Mutta ne 30 tuntia muistan loppuelämäni. Pelkoa ahdistusta ja epätoivoista toivomista lapsen selviytymisestä. Uskomatonta että yhtäkkiä elämä heittää meitä miten sattuu. En aiemmin edes tiennyt että aikuinen ihminen voi pelätä niin paljon. Pelko ravisteli koko kroppaa ja mieli oli ihan sekaisin. Kaikki näyttikin niin pelottavalle, maha oli kuralla ja voin pahoin. =(

Vierailija
6/11 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko tuon jälkeen oli murhannut ne kaksi tyttöä raa' asti.

Vierailija
7/11 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itsekin nälkäisenä odotan ja luen :)

Vierailija
8/11 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikäisenä sai ekan affektikrampin, ja luulin hänen tukehtuvan ja kuolevan siihen syliini. Ihan siniseksi meni ja hengitys katkesi puoleksi minuutiksi, oli elämäni pisimmät ja karmeimmat sekunnit!

Vierailija
9/11 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäritkin oli ihmeissään.

Se kenen pelottavin kokemus oli ne 30 tuntia ennen lapsen kuolemaa.

Vierailija
10/11 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Lääkäritkin oli ihmeissään.

Se kenen pelottavin kokemus oli ne 30 tuntia ennen lapsen kuolemaa.

Vierailija
11/11 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut sillä hetkellä pelottavaa mutta viikko jälkeenpäin nukuin vapisten valot päällä yöllä kun tajusin kuinka karvan varassa elämä voikaan olla! Nyttemmin uskon Jumalaan koska olen saanut varmuuden että kuoleman jälkeen sielu ei kuole vaan matkaa jonnekin. Kaunis tunne ja elämällä on vihdoin tarkoitus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi