Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pakko antaa lapsi joskus mummille hoitoon? Vieraillaan siella perheena ja toisinpain. En vain halua antaa lasta heille. Eikos se ole ihan ok?

Vierailija
13.05.2007 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapsi on ollut tosi vähän hoidossa mummolassa. Ei siinä, ettenkö luottaisi mummoon. Harvoin vain käydään missään ilman lasta.

Vierailija
2/9 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei lapsi ja mummo saisi nauttia toistensa seurasta joskus jopa ilman äitiä? Tekee lapselle terää välillä saada aikuiskontakteja ilman vanhempia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain lapselle vahingollista.

Vierailija
4/9 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekis mieli sanoa että dream on, kun appiukko haaveilee tyyliin: me tuon xx:n (anoppi) kanssa ollaan jo mietitty että on se kiva sitten kun yy (lapsi) tulee meille viikonloppuhoitoon. Juu, varmaan. Appi on niin tyhmä, ettei kävis pienessä mielessäkään. Anoppi saa tulla vaikka joskus meille hoitamaan ennemmin.

Vierailija
5/9 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eroa lapsestani ja lapsi ei kaivannut eroa äidistään. ainoastaan mummut halusivat omia lasta. en siis antanut. nyt lapsi on 3,5 vuotias ja itse haluaa mennä ja minä kaipaan välillä breikkiä ja jos myös mummut haluavat, se sopii minullekin.

Vierailija
6/9 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä vanhempana arvioit, onko mummola turvallinen paikka lapsellesi kyläillä yksin. Myös lapsen ikä ja oma tahto vaikuttaa asiaan.

Joskus on parempi, ettei lapsi saa ikimuistoisia kokemuksia - ne kun voivat olla traumatisoivia ja vaarallisiakin.

Vierailija
7/9 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppini on oikea kylmä kala, ja hänen puolisonsa puhuu koko ajan halventavasti lapsillemme. Puhuvat kyllä yökyläilystä, mutta en voi olla varma edes siitä etteivät ryystäisi samalla kaljaa.

Minä olen antanut lapsen päättää. Sitten on yökylään päässyt kun on itse halunnut. Anopille esikoinen ei todellakaan edes haluaisi, vastustelee jo kyläilyäkin pari kertaa kuussa. Toisella mummolla ja vaarin ja mummupuolen luona on halunnutkin olla yökyläilemässä, ja kokemus on varmasti ollut hyvä. Lapsikin on tuntenut ylpeyttä siitä että uskalsi jäädä ja pärjäsi hienosti. Kuopus 1v10kk ei vielä ole halunnut yökyläillä kun ei edes ymmärrä asiasta mitään, mutta saa kyllä jäädä sellaisen ihmisen luo johon hän itse luottaa.

Vierailija
8/9 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi teilläkin on edes toinen mummula, johon lapset voi päästää yökyläilemään.

Vierailija
9/9 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä päätät.

Etenkin niin kauan kuin lapsi tarvitsee aikuisen apua, on turvallisempaa pitää luotettavien aikuisten kanssa sekä päivällä että yöt.

Sanoisin kyllä että siinä vaiheessa kun lapsi on kyllin iso pitämään itse huolta siitä että saa ruokaa, pärjää täysin itse vessakäynnit jne, ja osaa soittaa sinulle jos sattuu jotain, voit luottaa LAPSEEN sen verran että päästäisit mummolaan yksinään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä