Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihervassarit ovat kiusaajakusipäitä

Vierailija
22.05.2026 |

Rumia tyhmiä neitsyitä

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittenhän ne on sinun porukkaasi!

Vierailija
2/1 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka sanoo on itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/1 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kommentit tulvivat vassarikiusaajia! Hakkaan teidät kaikki!

Vierailija
4/1 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi kommentoida asiaan, koska en tunne ainuttakaan. En tiedä, ketä nämä vihervassarit ovat. Sellaista puoluettakaan ei ole. 

Ap, jos sinusta tuntuu, että sinua kiusataan, ja sinulla on paljon vihollisia, joita et kuitenkaan osaa nimetä, etkä osoittaa, miten he konkreettisesti ovat sinua kiusannert, niin kannattaa hakeutua terveydenhuollon ammattilaisen  juttusille. Se on yksi alkavan psykoosin merkeistä. 

Vierailija
5/1 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en voi kommentoida asiaan, koska en tunne ainuttakaan. En tiedä, ketä nämä vihervassarit ovat. Sellaista puoluettakaan ei ole. 

Ap, jos sinusta tuntuu, että sinua kiusataan, ja sinulla on paljon vihollisia, joita et kuitenkaan osaa nimetä, etkä osoittaa, miten he konkreettisesti ovat sinua kiusannert, niin kannattaa hakeutua terveydenhuollon ammattilaisen  juttusille. Se on yksi alkavan psykoosin merkeistä. 

Sinä olet yksi niistä. Olevinaan epäsuorasti gaslightaat ja syytät minua hulluudesta. Tyypillinen kiusaaja!!! Äänestät myös vasemmalle koska olet oksettava mammu kallun imijä!

Ainut tapa saada minulta anteeksi on antaa minulle suihinoton, tissipanon ja creampien.

Vierailija
6/1 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤢 Kiitos mutta ei kiitos. Todistit muuten juuri jotain persuista.

Ja tottakai äänestän sdp:ta koska  olen työntekijä, enkä kuulu omistavaan luokkaan eli porvareihin. Iloksesi voin kertoa, että suhtaudun kriittisesti hallitsemattomaan maahanmuuttoon. Jota nykyinen hallitus ei ole saanut lupauksistaan huolimatta kuriin. Päinvastoin, on saanut myös hyötymaahanmuuttajat vieroksumaan Suomea. 

Miksiköhän minä en koe kaikkia persuja, kiusaajiksi? Pidän heitä vain vastuuntunnottomina. Persut ovat pettäneet kaikki kolme lupaustaan, ja syyttävät siitä muita.  Olen muuten kerran äänestänyt persua. Never again. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi