Kuinka saatte proput pois nielusta???
En pysty kurlaamaan suuvedellä, koska se pysyy vain suun etuosassa... Ällöttää kun triedän että henki haisee eikä viitsis kenenkään lähellä puhua
Kommentit (22)
Mistä ne muuten johtuu?? Keväisin aina enempi, siitepölykö?
eli hiivasyndrooman oire " yläpäässä" . pääset eroon vuosien työllä hiivaa vastaan: pois sokerit, pois valkoinen jauho (pastat yms). Ota kombinaatio maitohappobakteereita käyttöön ja hiivanhäätö-lääkitys (greipinsiemen tai oliiviuute).
Niillä saa lumpsautettua kivasti... yök yök yök! Miten ne proput voikaan haista niin pahalle...
mistä hemputista te niitä keihästätte????
vaan sinne risakudokseen kertynyttä bakteerimassaa, siksi ne haisee. Nielurisat keräävät pöpöjä itseensä, etteivät pääse pidemmälle ruuansulatuskanavaan. Proppuja on ihan yhtä lailla kasvissyöjillä, karppaajilla kuin sekaruokaisillakin. Toisilla taas risojen rakenne sellainen, ettei niitä juuri kerry.
t. hammashoitaja
Minä painan propun viereen hammasharjan varrella ja sieltä ne plupsahtaa ulos. Kun sen säännöllisesti tekee, ei niitä pääse kunnolla edes kertymään, paitsi flunssa-aikaan niitä tulee helpommin, ainakin minulle.
Että jotain hyötyä siitäkin kapistuksesta on.
niistä sivuilla olevista pallukoistako????
joudun työni puolesta puhuman paljon ihmisten lähellä ja vaiva oli mielestäni niin ällöttävä kun aina sai olla mietimässä haiseeko henki.
Vierailija:
niistä sivuilla olevista pallukoistako????
Taisin kyllä mennä ojasta allikkoon, epäilen että tulehdus paineli siitä sitten alemmas kilpirauhaseen - nyt on sitten krooninen kilpirauhasen tulehdus... :o(
Idiootti korvalääkäri ehdotti, että " se palan tunne kurkussa vois johtua jostain muusta..." WFT?? Mulla ei ole vikaa korvien välissä!!
Palan tunne kurkussa ja pahan hajuinen hengitys proppuineen jäi leikkauspöydälle.
Vierailija:
Idiootti korvalääkäri ehdotti, että " se palan tunne kurkussa vois johtua jostain muusta..." WFT?? Mulla ei ole vikaa korvien välissä!!
kyllä lähti muutama pahanhajunen pala, ja meinas kyl oksennus tulla kun ohitte söhäsin :X
apteekista ostetulla Halita-raapalla.
kuinka kauan oli kurkku kipeenä? pysyikö haavat kiinni? kerran sain ajan leikkaukseen, mutta peruin sen kun aloin pelkäämään että kurkku tulee aivan s*tanan kipeeks eikä pysty syömään mitään
Kurkku on tosiaan saatanan kipee pari viikkoa leikkauksen jälkeen. Syömään ei pysty, eikä paljon muutakaan. Mulla putosi paino 3,8 kiloa kahdessa viikossa. Eikä ollut kyse mistään nesteen poistumisesta, koska olin jo pudottanut 7 kiloa ennen leikkausta.
taidan kaivella tästäkin eteenpäin
t: 25
Äiti aikanaan lyijärin teräpäällä niitä keihästi. Tosin ei välttämättä kovin fiksu keino.