Meillä lapsi sai alkunsa heti ekasta yrityskerrasta.
En ollenkaan edes tajunnut ajatella siinä vaiheessa, milloin mahdollinen LA olisi. No, LA oli 18.12. ja lapsi syntyi 31.12.
Ensiksi vähän hirvitti ajatus kouluun menosta vuotta vanhempien kanssa (siis osa on melkein), mutta nyt poika on ollut pk:ssa koko ajan isompien ryhmässä (siis eskariryhmässä, vaikka on vasta 5v.) ja pärjää hyvin. Nyt syksyllä menee eskariin ja osaa jo lukea, kirjoittaa vähän ja laskea yhteen- ja vähennyslaskuja. En siis huolehdi enää:-)
Yksi hyvä puoli asiassa on se, että säästetään vuoden pk-maksut - n. 2000 euroa:-)
Kommentit (7)
Ap on turhuuden turhuus! " mullekaikkinytheti" ..
Minä olen laskenut myös jo useamman kerran lasketun ajan, mutta aina myös saanut pettyä keskenmenojen ja tärppäämättömyyden vuoksi. Joten ap, hanki sinäkin elämä ja mene muualle provoilemaan, tai vaikka ulos happea haukkaamaan!
mutta halusin sen verran myös kommentoida että kyllä mä tässä laskeskelen laskettua aikaa sillä mies on helmikuussa työmatkalla viikon enkä halua että laskettu aika on silloin... eli kuukausi vielä odotellaan ennen kuin kylevetään... saa sitten nähdä onnistuuko vai ei...
Tai sitten menee monen monta helmi- ja maaliskuuta ohi ennen kun teille lapsi suodaan.
Ei elämää kannata ihan noin tarkkaan suunnitella.
Vierailija:
mutta halusin sen verran myös kommentoida että kyllä mä tässä laskeskelen laskettua aikaa sillä mies on helmikuussa työmatkalla viikon enkä halua että laskettu aika on silloin... eli kuukausi vielä odotellaan ennen kuin kylevetään... saa sitten nähdä onnistuuko vai ei...
että heti tärppää...kaikille ei sellaista iloa suotu ole...
T: yritystä yht. 1,5 vuotta
Ja MINÄHÄN nimenomaan sanoin, ettei tullut mieleenkään suunnitella lapsentekoa sen mukaan, milloin tämä mahdollisesti sattuisi syntymään! Opetelkaa lukemaan, ennen kuin tulette huutamaa!
mutta tämä helmikuinen reissu on sellainen missä mieheni aina käy ja muina kuukausina ei tällaista tilannetta ole. Niin ja voidaan olla erottu mutta ensimmästä odottaessani en halua olla sellaisessa tilanteessa että mieheni ei olisi rinnallani. Niin ja ymmärrän että lapsi saattaa syntyä vaikka kuukautta aikaisemmin, mutta miksi ehdon tahdoin menisin tekemään niin lapsen että tiedän ettei isä pääse mukaan? Saa kai sitä nyt vähän ennakoida jos kaikki meneekin ihan normaalisti ja hyvin? Ja olen myös tottunut ajatukseen ettei sitä lasta tule!
Oletko ajatellut uudeksi Hitleriksi syntyä? Päätä samalla, että haluat sinisilmäisiä lapsia.
t. lapseton jo 6 vuotta ja ihan MIKÄ tahansa syntymäpäivä kelpaisi