Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Edes Rooman hotelleista ei saa keskustella?

Vierailija
21.05.2026 |

Jo on merkillinen "keskustelupalsta". 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatanan woke!

Vierailija
22/25 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuossa on ”lievää” liioittelun makua 😂  ja ehkä jopa tarkoitushakuisuutta. 

Jos ongelma olis noin iso, niin kai siihen muutkin törmäisivät? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuossa on ”lievää” liioittelun makua 😂  ja ehkä jopa tarkoitushakuisuutta. 

Jos ongelma olis noin iso, niin kai siihen muutkin törmäisivät? 

Kai sä nyt sen verran osaat internetiä käyttää, että kykenet aivan itse lukemaan ihmisten kokemuksia asiasta? Tai aivan itse katsomaan vaikka videoita aiheesta? Lukaise vaikka roomalaisten itsensä mielipiteitä. Pilvin pimein tietoa saatavilla muutamissa sekunneissa.

Vierailija
24/25 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisko se länkytys vääränvärisistä katukauppiaista vienyt poistoon? 

Ei siinä mistään väärän värisistä puhuttu. Muutama mainitsi aivan asiallisesti ja nimittelemättä, että siellä turistialueilla on todella paljon afrikkalaisia kaupustelijoita ym. Sehän on aivan tottakin kaiken lisäksi. Siitä vaan youtubeen vaikka "scammers in Rome" ja itse katsomaan.

Me oltiin vuonna 2015 Roomassa ja oli todella ärsyttävää, kun heti kun meni jollekin alueelle kävellen tai bussilla niin nämä stnan paskat hyökkäsi kimppuun myymään vesipulloja yms. Kun oli pakko mennä alueelle mistä linja-autot lähtee ja nämä paskat siellä kyttäsi.  Mä kerran suoraan sanoen huusin näille suomeksi ja englanniksi, kun tulivat aivan iholle eivätkä jättäneet rauhaan. Nauroivat vain. Oikeasti helvetin ahdistavia paskapäitä nuo tyypit.

Vierailija
25/25 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässäkään ketjussa mistään hotelleista keskustella.