Kuinka pitkään on ok odottaa kutsua valmistujaisiin
Kolme kutsua on tullut ja pitäisi pikkasen suunnitella kys päivän marssijärjestystä. Yhtä mä tavallaan vielä odotan, kun veljeni lapsi ymmärtääkseni valmistuu myös.
Vaikken lämpimimmissä väleissä siihen suuntaan ole, kuitenkin on tärkein ja lähin. En haluaisi jäädä sieltä sitten poiskaan. Yöpaikkakin pitäisi varata. Mulle on ihan ok, jos en kutsua saakaan.. mutta jos kutsu tuleekin ja jätän menemättä, niin äiti ja käly pitää kiukua yllä jonkin aikaa. Äiti meinas, että postiin on kadonnut tietenkin olen kutsuttuna... en tiedä, kun käly on toisiaan aika tuulella käyvä.
Noihin kolmeen pitäisi huomenna ilmoittaa ilmoittautuminen.
Kommentit (32)
Hui. Kirjoitat ettet ole veljeesi "lämpimimmissä väleissä" mutta että hän on kuitenkin tärkein ja lähin. Miten etäisiä ne muut sitten ovat? Et taida ymmärtää ettei kukaan oikeasti halua sinua juhliinsa.
Vierailija kirjoitti:
Kysy veljeltäsi, höpsö
Ei voi kysyä, koska ei ole väleissä.
Aika selvää ettet oo kutsua saamassa. Syy näkyy suoltamastasi paskasta.
Sun elämän kohokohta on keksityt juhlat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy veljeltäsi, höpsö
Ei voi kysyä, koska ei ole väleissä.
No tuskin sitten tulee kutsuakaan.
Vierailija kirjoitti:
Aika selvää ettet oo kutsua saamassa. Syy näkyy suoltamastasi paskasta.
Sun elämän kohokohta on keksityt juhlat.
Ei, vaan elämänsä kohokohta on draamailu. Mielensäpahoittaja taas vauhdissa.
Oho, onpas täällä väännelty ja vedelty paljon erilaisia johtopäätöksiä ja sitten vaan ilkeillään. :D
Vaikka kirjoitusvirheitä teenkin, niin kyllä tuossa sanotaan aika selkeesti, ettei sinnepäin ole lämpimimmät välit! Käly ei tykkää musta ja veli ei sais olla tekemisissä mun kanssa. Jos on, niin heillä alkaa tarpeeton riitakausi, enkä mä sitä halua. < ehkä olisi pitänyt noin laittaa samantien. Sorry.
On mua kutsuttu muihin heidän bileisiin, todennäköisesti rahalahjan takia ja käly on aika perinteinen. Helpompaa, että mä olen paikalla, kun selittää muille, että missä täti on.
Kyllä vaan heidän lapsensakin ovat mulle rakkaita ja jopa läheisiä, vaikken usein näekään. Verrattuna noihin muihin kutsuihin, duunikaveri ja kaksi naapuria.
ap
Oletko varma että veljen lapsi viettää lakkiaisia nyt keväällä ? Oliko nimi julkaistu jossain ?
Jos haluat veljesi lasta muistaa, niin soita veljellesi kysy tilanteesta ja kerro että haluaisit lasta onnitella mikäli on ylioppilaksi päässyt. Lapsen juhlathan ne on .
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma että veljen lapsi viettää lakkiaisia nyt keväällä ? Oliko nimi julkaistu jossain ?
Jos haluat veljesi lasta muistaa, niin soita veljellesi kysy tilanteesta ja kerro että haluaisit lasta onnitella mikäli on ylioppilaksi päässyt. Lapsen juhlathan ne on .
Lue aloitus
Vierailija kirjoitti:
Oho, onpas täällä väännelty ja vedelty paljon erilaisia johtopäätöksiä ja sitten vaan ilkeillään. :D
Vaikka kirjoitusvirheitä teenkin, niin kyllä tuossa sanotaan aika selkeesti, ettei sinnepäin ole lämpimimmät välit! Käly ei tykkää musta ja veli ei sais olla tekemisissä mun kanssa. Jos on, niin heillä alkaa tarpeeton riitakausi, enkä mä sitä halua. < ehkä olisi pitänyt noin laittaa samantien. Sorry.
On mua kutsuttu muihin heidän bileisiin, todennäköisesti rahalahjan takia ja käly on aika perinteinen. Helpompaa, että mä olen paikalla, kun selittää muille, että missä täti on.
Kyllä vaan heidän lapsensakin ovat mulle rakkaita ja jopa läheisiä, vaikken usein näekään. Verrattuna noihin muihin kutsuihin, duunikaveri ja kaksi naapuria.
ap
Äitiiii, pyyhkimääään, eli pyydä äitiäsi kysymään veljestäsi mihin sun kutsu on jäänyt.
Miettikää, tämänkin ketjun aloittajalla on se äänioikeus..
Vierailija kirjoitti:
Miettikää, tämänkin ketjun aloittajalla on se äänioikeus..
Mistä mun ikä tuli ilmi...
ap
Vierailija kirjoitti:
ap
Naapurin ja duunikaverin juhliin voi ilmoittaa, että sukulaisen juhlat on etusijalla ja samaan aikaan. Sitten joko kyselet veljeltä ajoissa , että tuleeko kutsua että saat varata päivän ja hotellin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Äitiiii, pyyhkimääään, eli pyydä äitiäsi kysymään veljestäsi mihin sun kutsu on jäänyt.
Ei tarvii. Äiti sotti ja kyseli, että milloin tulen.. jo perjantana vaiko lauantaina, että hän tulee hakee asemalta. Sanoin etten välttämättä tule, kun en ole kutsua saanut.
Äiti sai paskahalvauksen, että tietenkin kutsu tulee. Posti on taas sählännyt. Hän tietää asiat varmasti.
Enkä mä ala kutsua anelemaan.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Naapurin ja duunikaverin juhliin voi ilmoittaa, että sukulaisen juhlat on etusijalla ja samaan aikaan. Sitten joko kyselet veljeltä ajoissa , että tuleeko kutsua että saat varata päivän ja hotellin.
Voiko oikeasti sanoa.. Mun mielestä huonoa käytöstä, vaikka nyt sukulaisista puhutaankin.
Veljeen en voi ottaa yhteyttä, kun käly on kuin av-mamma ja tutkii puhelimet ja tietokoneet. En halua aloittaa siellä riitaa.
harm, kun kukaan ei osaa vastata kysymykseen, että kuinka kauan kutsua on ok odottaa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin menet jos äiti käskee.
Tällä kertaa en välttämättä mene. Äiti on rakas matriarkka. Sille ei kettuilla - yleensä. Siinä on vaan se pelko, että tulee hakemaan.
ap
Ehkä ne olettaa, että tulet varmasti. Saiko äitisi kutsun, vai oletetaanko hänen tulevan joka tapauksessa?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ne olettaa, että tulet varmasti. Saiko äitisi kutsun, vai oletetaanko hänen tulevan joka tapauksessa?
Äiti on saanut kutsun.
Äiti ja käly suuttuu. Voi vee. 😄