Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuukautiset helvetistä!

Vierailija
21.05.2026 |

Pakko käyttää tuota isointa yö sidettä päivälläkin.

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täältä ääni myös hormonikierukalle. Loppui kuukautiset siihen. Runsastuneen vuodon syy kyllä kannattaa selvittää ja mitata ferritiini. 

Lue viestini, nro 29!

Perusta sille sitten oma ketju. Kenenkään ei pidä kuukautisten vuoksi kärsiä. 

Jep, nyt eletään vuotta 2026 kenenkään naisen ei todellakaan pitäis kärsiä kuukautisten takia, jos ois olemassa pilleri joka lopettaa totaalisesti kuukautiset pysyvästi niin ehdottomasti itse haluaisin sellaisen. 

Ihmiselämä alkaa edelleen vuonna 2026, hedelmöityksestä!

Vierailija
62/75 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki ihmeessä hormonikierukka jos ei ole mitään terveydellistä estettä. Mulla oli aiemmin ihan järkyttävän runsaat menkat ennen kuin laitatin kierukan (Kyleena) ja nykyään kuukautiset ovat vain vähäistä töhryä. Elämänlaatu parani huomattavasti.

Ei auta kaikille. Mulle siitä tuli puolen vuoden nonstop vuoto joka perkelöityi lopulta niin massiiviseen niagaraan, että pelkäsin jo kuolevani ja siinä rytäkässä kierukka tuli pois. Kun kierukka ulostautui niin seuraavat menkat tuli kuten ennen kierukkaa. Ei ikinä enää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siteet pitäis olla ilmaisia ei ole meidän naisten vika että vuodetaan kerran kuussa

Kannattaa hommata kuukuppi. Pystyy seuraamaan myös vuodon määrää. 

Mun anatomiaan tuo vekotin ei passaa. Kolmea merkkiä kokeillut ja se tulee niagaran mukana pöksyihin.

Vierailija
64/75 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auttaako e-pillerit?

En ole uskaltanut kokeilla. Nuoruuden ystävästä tuli niiden takia raivotar.  Ap

Älä sitten valita jos et ole mitään valmis tekemään asian eteen. 

NO IHAN KUIN VAUHTOEHTONA OLISI JOKO PILLEROT TAI KRÄSIMYS PRKKKLLLLLLL 😡😡😡😡

Vierailija
65/75 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täältä ääni myös hormonikierukalle. Loppui kuukautiset siihen. Runsastuneen vuodon syy kyllä kannattaa selvittää ja mitata ferritiini. 

Lue viestini, nro 29!

Jep, nyt eletään vuotta 2026 kenenkään naisen ei todellakaan pitäis kärsiä kuukautisten takia, jos ois olemassa pilleri joka lopettaa totaalisesti kuukautiset pysyvästi niin ehdottomasti itse haluaisin sellaisen. 

Mut jos ei pane niin ei ole mitään ehkäistävääkään. Hedelmöittyminen kun vuonna 2026 tarvitsee edelleen siittiön läsnäolon.

Vierailija
66/75 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se hormonikierukka vaan sovi kaikkille. Eikä sekään mikään huoleton vaihtoehto ole. Ihan tosi vähän puhutaan siitä, että se lisää riskiä kohdunulkoiselle raskaudelle, mikä on pahimmillaan hengenvaarallinen tila. 

Vierailija
67/75 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita hiekkaa sinne

Vierailija
68/75 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lue viestini, nro 29!

Mut jos ei pane niin ei ole mitään ehkäistävääkään. Hedelmöittyminen kun vuonna 2026 tarvitsee edelleen siittiön läsnäolon.

Toki näin. 

Vierailija
69/75 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni sama homma. Ollut niin pitkään kuin muistan. Olen kokeillut kaikkea! Ainut mikä auttaa on Slinda ja sekin vasta 6kk käytön jälkeen ja niin että otan pillerit aina täsmälleen samaan aikaan. Ei vie vuotoja kokonaan mutta vähentänyt paljon.

Vierailija
70/75 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lue viestini, nro 29!

On muita vaihtoehtoja kun abortoitavat valmisteet. 

Mitähän mahdetaan silloin abortoida kun ei munasolu pääse edes hedelmöittymään? 

Vierailija
71/75 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääseekö miehesi leikkimään Pirisen Vellun kanssa :)

Vierailija
72/75 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene hyvä ihminen lääkäriin. 

Eivät lääkärit sille mitään tee. Joitakin lääkkeitä voi kokeilla, mutta eivät nekään välttämättä auta.

Sain lääkäriltä lähetteen gynen polille, jossa tutkittiin ja löytettiin syy liian runsaalle vuodolle. Sitten hoito.  Toki jokaisen oma asia, että haluaak uskoa nita "ei sile mitään tehdä" heittoja kuin sitten lähteä selvittämään miksi ovat liian runsaat ja mitä apua niihin olisi saatavila

Vierailija
73/75 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siteet pitäis olla ilmaisia ei ole meidän naisten vika että vuodetaan kerran kuussa

Kannattaa hommata kuukuppi. Pystyy seuraamaan myös vuodon määrää. 

Minä käytän kahvikuppia ja pesen konessa.  Niihh 

Mäkin huuhdon aina työpaikan kaffehuoneessa ja välillä pyöräytän työpaikan tiskikoneessa puhtaaksi tee- ja kahvikuppien seassa. Hyvin toimii!

Vierailija
74/75 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lue viestini, nro 29!

On muita vaihtoehtoja kun abortoitavat valmisteet. 

Mitähän mahdetaan silloin abortoida kun ei munasolu pääse edes hedelmöittymään? 

Toki on eri asia jos ei harrasta lainkaan yhdyntöjä, ja valmiste on vain ja ainoastaan kuukautisongelmiin.

Mutta suurin osa käyttää nimenomaan hormonikierukkaa ehkäisyvälineenä.

Vierailija
75/75 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki ihmeessä hormonikierukka jos ei ole mitään terveydellistä estettä. Mulla oli aiemmin ihan järkyttävän runsaat menkat ennen kuin laitatin kierukan (Kyleena) ja nykyään kuukautiset ovat vain vähäistä töhryä. Elämänlaatu parani huomattavasti.

Vannon itsekin kierukan nimeen! Itsellä tosin Mirena. N joka toinen kuukausi tulee vähän tiputtelua, mutta mieli on tasainen ja elämä ihanaa. Kokeiltu on pillereitä (mini ja yhdistelmä), laastari ja rengas, kaikissa meni pää sekaisin itselläni. Aloin itkeä ihan joka asiasta, vaikka yleensä olen lähes stoalainen.

Tuo Mirena kierukka ( kuten useampi kierukka) on abortoitava ehkäisy , eli estää hedelmöittyneen munasolun kiinnittymästä kohdun seinämään, ja hedelmöittynyt munasolu tuhoutuu.

Ihmiselämä alkaa hedelmöityksestä, joten tuo on mur ha, kuten aborttikin! 

Olen kerran hakenut loislääkityksen lääkäriltä kun ehkäisy petti (silloin pelkkä kumi) ja tekisin saman uudelleen jos vahinko kävisi. Eli ei kiinnosta, kunhan en joudu poikimaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme