Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka ottavat elämän liian vakavasti?

Vierailija
21.05.2026 |

Onko muita jotka ottavat elämän liian vakavasti? Tuntuu että olen kokoajan ahdistunut tai masentunut jostain.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaiten auttaa kun jätät somen ja vähennät ruutuaikaa, etkä seuraa uutisia. Rytmit kuntoon syö riittävästi ja säännöllisesti, nuku tarpeeksi paljon ja harrasta liikuntaa. Näillä keinoilla se ahdistus oikeasti katoaa. Kokemusta on. 

Vierailija
2/8 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaiten auttaa kun jätät somen ja vähennät ruutuaikaa, etkä seuraa uutisia. Rytmit kuntoon syö riittävästi ja säännöllisesti, nuku tarpeeksi paljon ja harrasta liikuntaa. Näillä keinoilla se ahdistus oikeasti katoaa. Kokemusta on. 

Voiko joku vuhdoin kertoa, miten pitää rytmi ja nukkua tarpeeksi kun ei vaan nuku??? 

"No mene lääkäriin".  No oon ravannut siellä ja ne syöttää vaan antipsykootteja enkä ole skitsofreenikko vaan uneton!!! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tunne. Kun ahdistuksen aihe menee ohi, niin aivot kehittelevät jonkin uuden.

Vierailija
4/8 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tuota, että syötetään psykoosi lääkkeitä unettomuuteen.

Vierailija
5/8 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko joku vuhdoin kertoa, miten pitää rytmi ja nukkua tarpeeksi kun ei vaan nuku??? 

"No mene lääkäriin".  No oon ravannut siellä ja ne syöttää vaan antipsykootteja enkä ole skitsofreenikko vaan uneton!!! 

Ah vanha tuttu ketipinor unilääkkeeksi ja seuraavana aamuna herää korkeintaan zombina. Hyvin auttaa

Vierailija
6/8 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttu tunne. Kun ahdistuksen aihe menee ohi, niin aivot kehittelevät jonkin uuden.

Tätä samaa minullakin. Aina on syy ahdistua jostain katastrofiajatusten takia tai vanhojen juttujen vuoksi. 

No mulla yksi diagnoosi on yleinen ahdistuneisuushäiriö. 

Vierailija
7/8 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tuota, että syötetään psykoosi lääkkeitä unettomuuteen.

Psykoosiin tarkoitetuilla lääkkeillä on rauhoittava ja nukuttava vaikutus.

Vierailija
8/8 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoittain. Sitten tänään jotenkin hiffasin että asiat voi mennä vaikka kuinka päin pe*settä vaikka kuinka tekisi parhaansa ja olisi muita kohtaan ylitunnollinen. Ja siksi ne yleensä menevätkin kun unohtaa itsensä. Tavallaan myös helpotti se ajatus kuitenkin että kaikki ei vaan oo omissa käsissä vaikka mitä tekisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi