Olantsapiini kokemuksia
Onko kenelläkään kokemusta Olanzapin 20mg lääkityksestä? Ongelmana on ahdistuneisuushäiriö
Kommentit (44)
Ei auttanut mulla ahdistukseen yhtään, tuli ainoastaan fyysisesti raskas olo ja oli pakko vaan maata sängyssä.
Ei varsinaisesti auta ahdistukseen mutta kerrankin lääke joka auttaa nukkumaan, valvoneena se vasta ahdistaakin.
Se on psykoosilääke, jolla on hirveitä haittavaikutuksia. Liikunta on tehokkaampi ja turvallisempi lääke.
Tiedän oivan lääkkeen: uni, liikunta, hyvä ravinto. Ja ihmisten rajaaminen. Yhdistelmä ei ole helpoin tai nopein ratkaisu, mutta kestävin ja palkitsevin lopputulos.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän oivan lääkkeen: uni, liikunta, hyvä ravinto. Ja ihmisten rajaaminen. Yhdistelmä ei ole helpoin tai nopein ratkaisu, mutta kestävin ja palkitsevin lopputulos.
Sama.
Pitää jättää kaveripiiristä ne hyväksikäyttäjät, itsekkäät ja päihdeongelmaiset pois.
Ahdistukseen 20mg olantsapiinia? 😅 Joko lääkärisi on sekaisin kuin seinäkello tai et kerro koko totuutta.
Hirveä lääke. Auttaa ainoastaan jos et saa mitään syötyä etkä nukuttua ja olet psykoosin rajalla. Siitä on kamalaa päästä eroon, tuskallista melkeimpä. Ja hirveät haittavaikutukset. Pienentää mm. aivojen kokoa (ihan oikeasti!). Pysy kaukana tai käytä niin pientä annosta kuin mahdollista
Vierailija kirjoitti:
Älä ota liikaa koskaan misnään nimes
🐖 juu juu, en ota.
Mulla tulee ikäviä haittoja jo 2,5mg:n puolikkaasta. Ruokahalu kasvaa, raajat painaa tonnin, suu kuivuu, ummetusta, pienenkin liikunnan aikana verensokeri romahtaa (en ole diabeetikko), on levoton ja masentunut olo ja mihinkään ei ole motivaatiota.
Vierailija kirjoitti:
Mulle aiheutti ihan hervotonta piereskelyä.
Sama ja lisäksi naitatta ihan homona.
Vierailija kirjoitti:
Mulla tulee ikäviä haittoja jo 2,5mg:n puolikkaasta. Ruokahalu kasvaa, raajat painaa tonnin, suu kuivuu, ummetusta, pienenkin liikunnan aikana verensokeri romahtaa (en ole diabeetikko), on levoton ja masentunut olo ja mihinkään ei ole motivaatiota.
Syö saarioisten punalaputettuja roiskeläppiä niin helpottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama.
Pitää jättää kaveripiiristä ne hyväksikäyttäjät, itsekkäät ja päihdeongelmaiset pois.
Hyvä että aikoinaan lopetit.
On kyllä miljoonakertaa pahempia lääkkeitä ja koska tiedän miljoona kertaa pahempia lääkkeitä,
sanoisin, että tuota Olanzapamia voi melko huoletta syödä, jos Lääkäri sitä määrää.
Jos on addikti ja taipuvaisuuksia riippuvaisuuksia, ihmisellä kyllä sitten räjähtää kaikki addiktiot käsille
ja riippuvuusongelmat voi vaivata jollain tasolla pitkäänkin. No aika äkkiä tulee ongelmia sen takia, ettei
addiktille mikään riitä. Jos muutaman viikon syö pieniä määriä Olanzapamia, ei siitä mitään pysyvää vahinkoa
jää. Melko mieto lääke, joka lisää ihmisen nukkumista, mutta ei haittaa muuten normaalia elämistä kovin
paljon. Ei vaan sovi addikteille.
Mulla 7,5 mg auttoi psykoosioireisiin ja nukun hyvin. Ahdistukseen ei ole auttanut.
On mutta en kommentoi, koska Lääkärit tykkää sitä määrätä.