Inhottaa taas hihattomat ihmiset kesässä
Kamalat käsivarsitatuoinnit. En tahtoisi nähdä niitä. Eivtkö naiset edes huomaa jos heillä on sellainen olkaimellinen urheilupaita miten järkyttävän näköinen se ilman tatuointejakin on naisella.
Kommentit (101)
Minua ei tatuoinnit haittaa, mutta kyllä ne kainalot pitää peittää esimerkiksi kaupassa, ällöttävää. Ja vanhat ukot voisivat laittaa sen paidan päälleen kun tulevat rantakahvilaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miesten "toppeja" haukutaan "vaimonhakkaajapaidaksi"?
Kysy Ahmedilta. 🧕
Hoh, hoijaa. Taas puskee naisvihaprovon ripulia. Metabolinen hikiheikki siellä peilikuvassa?
Puhutaan nyt pelkästä hihattomuudesta, ei muusta. No, se on aina ällöttävää, oli kyseessä nainen tai mies. En tajua paljastelunhaluisia.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on pientä verrattuna paidattomiin miehiin.
Kyllä naiset tykkää kun treenattu mies ilman paitaa 👍
itelle pahin on kyllä joku todella vetävä daami ihan missä vaan kurveja korostavassa asussa. Koita nyt sit siinä olla kuolaamatta.....
Niin inhottaa todella. Minulle tuo tatuoidut ääliöt ovat kuitenkin pohjasakkaa, yritän olla välittämättä niistä.
Vierailija kirjoitti:
Mutta lepattavat allit ei inhota? ihottumat tai luomet? Miehet ilman paitaa karvaisine mahoineen? Hoitamattomat kantapäät sandaaleissa? Kaikki nuo ok kunhan ei tatskoja?
Kaikkein kauhein näky on nuo halkeilleet karstaiset kantapäät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hihattomissa paidoissa ja paidatta kulkevat miehet ovat useimmin niitä, joilla ei olisi mitään näytettävää. Juuri sellaisia Viivin ja Wagnerin Wagnereita.
Sinulle iei kuulu muiden kehon muoto . Joten tuki turpasi houkka.
ei, hän on hokka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta lepattavat allit ei inhota? ihottumat tai luomet? Miehet ilman paitaa karvaisine mahoineen? Hoitamattomat kantapäät sandaaleissa? Kaikki nuo ok kunhan ei tatskoja?
Kaikkein kauhein näky on nuo halkeilleet karstaiset kantapäät.
Ja Puppa kävelyllä vasuineen, josta pilkistää kalpea tatti keskeltä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on pientä verrattuna paidattomiin miehiin.
No ei. Näin eilen monta komeaa, treenattua nuorta miestä ilman paitaa satamassa. Ei paha ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hihattomissa paidoissa ja paidatta kulkevat miehet ovat useimmin niitä, joilla ei olisi mitään näytettävää. Juuri sellaisia Viivin ja Wagnerin Wagnereita.
Sinulle iei kuulu muiden kehon muoto . Joten tuki turpasi houkka.
Pitääkö sitä epämuodostunutta kehoa tyrkyttää muiden verkkokalvoille jättämällä paita pois?
Harmi, kun sun päänsisäisiä epämuodostumia ei voi nähdä.
Mulla aina hiatonpaita kesällä. Olen sporttinen mies ja salilla treenattu käsivarsista kunnon kanuunat 💪 Tatuointeja mulla ei ole.
M39
Vierailija kirjoitti:
Hoh, hoijaa. Taas puskee naisvihaprovon ripulia. Metabolinen hikiheikki siellä peilikuvassa?
En vaan tyylikästä pukeutumista kannattava nainen. Tyyli ei tarkoita Dioria. Vaan tilanteeseen , vaikka kadulle ja kauppoihin sopivaa pukeutumista. Koko käsivarren , kaulat, sääret peittävät tatskat eivät ole miehillä eikä naisilla kauniita. Eikä silmiinpistävä alastomuus.
Vierailija kirjoitti:
Ei tule kahjolle hiki kun läimii vaimoparkaa. Se on reikäpaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tule kahjolle hiki kun läimii vaimoparkaa. Se on reikäpaita.
Paremmin tunnettu nimellä verkkopaita.
Fatima, ota Nasima mukaasi ja muuttakaa Afganistaniin. Siellä ei hihattomat häiritse.