Inhottaa taas hihattomat ihmiset kesässä
Kamalat käsivarsitatuoinnit. En tahtoisi nähdä niitä. Eivtkö naiset edes huomaa jos heillä on sellainen olkaimellinen urheilupaita miten järkyttävän näköinen se ilman tatuointejakin on naisella.
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Ne ja ryppyiset harmaat karvat miehillä hyiii.
Ryppyiset karvat?
Vierailija kirjoitti:
Mua inhottaa sandaalit ja paljaat varpaat. En halua katsella känsiä, kovettumia, silsaa, sieniä ja muita kammotuksia.
ONko sulla niskassa jotain vikaa, vai miksi et pysty katsomaan normaalisti eteenpäin kuten muutkin ihmiset? Miksi pitää tuijottaa toisten varpaita sandaaleissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hihattomissa paidoissa ja paidatta kulkevat miehet ovat useimmin niitä, joilla ei olisi mitään näytettävää. Juuri sellaisia Viivin ja Wagnerin Wagnereita.
Sinulle iei kuulu muiden kehon muoto . Joten tuki turpasi houkka.
Pitääkö sitä epämuodostunutta kehoa tyrkyttää muiden verkkokalvoille jättämällä paita pois?
Ei eletä sun hutsun verkkokalvon mukaan. Eikö veetä? 😂😂😂
Meneekö wt:llä tunteisiin, kun kaikki kuvailee juuri sinua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus kiinnittänyt huomiota kun on kaksi ystävärtä liikkeellä. Lihavahko on "antavissa" ja huomiota herättävissä vaatteissa , hoikka ihan normaaleissa pitkiksissä vaikka ja peittävä yläosa.
Jokainen tietysti miten tahtoo, muttei se minihame tai tiukat legginsit ja tissit pursumassa paidasta ole ylipainoisella nätti.
Itsekin olen ylipainoinen, pidän mummovaatteita.
Sinulla se ongelma on, kesävaatteita käyttävällä ei.Hän elää vapaasti.
Ohis mut mitä vapauttavaa siinä on et esittelee avoimesti puol persettä ja tissejä? Sekä kamelinvarvasta, rahvaanomaista ja ällöttävää oli sit pullukka tai ei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua inhottaa sandaalit ja paljaat varpaat. En halua katsella känsiä, kovettumia, silsaa, sieniä ja muita kammotuksia.
ONko sulla niskassa jotain vikaa, vai miksi et pysty katsomaan normaalisti eteenpäin kuten muutkin ihmiset? Miksi pitää tuijottaa toisten varpaita sandaaleissa?
Miksi pitää ottaa noin kovasti itseensä? Onko sulla silsajalat?
Vierailija kirjoitti:
Kiva, jos kaikennnäköiset ihmiset kehtaa kesällä olla just niinkuin haluaa.
Muille se ei ole kiva kun esittelee avoimesti sukupuoli elimiään ja sit tahmasena ja hikisenä lääppii joka paikkaa
Vierailija kirjoitti:
Ne ja ryppyiset harmaat karvat miehillä hyiii.
Tästä tulee väkisin mieleen. Pallomahainen, harmaat rintakarvat ja lähes puhkikuluneet venyneet speedot jalassa patsasteleva mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talvisinhan nämä joilla merkkejä on käsissä, vetävät hihat esim.kyynärpäihin et näkyy ne kauheat merkit.
Vittuako moukka sulle kuuluu. Jokainen vapaasti tekee mitä itse päättää. Tuki turpasi!!!
Nyt oli täydellinen wt-kommentti.
eilen näin prismassa kettutytön, jolla oli hihaton paita ja tatskoja ja lyhyt paita että napakoru ja tatuointi navassakin näkyisi
karmeinta ei ollut tatskat vaan se että tytöllä ollut juuri rintoja ja selkeästi mahasa oli jo selluliittia vaikka n 20 vuotias eli ei koskaan urheillut
Koita kestää meitä muita ihmisiä tai pysy kotonasi!
Vierailija kirjoitti:
Eilen oli ensimmäinen helle päivä ja kyllä vaan oli monella keski-iän ylittäneellä kaljamahaisella ukolla paita kadonnut 🤢
Komeat näkymät tarjolla siis, uuh!! 😉
on kyllä kuvottavaa jotkut tursuavat tissit ja mahat ja hikiset kainalot. rannalla voi sitten olla hepenisdään. suomalaisten hellepukeutuminen on naurun aihe maailmallakin. onneksi saa olla omissa oloissaan.
Minulla ei ole tatuointeja. Vain vanhoja viiltelysrpia ja 120 kiloa kurveja .
Vierailija kirjoitti:
on kyllä kuvottavaa jotkut tursuavat tissit ja mahat ja hikiset kainalot. rannalla voi sitten olla hepenisdään. suomalaisten hellepukeutuminen on naurun aihe maailmallakin. onneksi saa olla omissa oloissaan.
Sitkun vielä lampsitaan narutopilla ja persvakobikineissä julkisella paikalla esim kaupassa 🤯 myötähäpeä on suuri varsinkin jos ovat teinityttöjä, mietin et eikö vanhemmat yhtään välitä miten lapsensa pukeutuu julkisilla paikoilla???
Eilen näin 2 pulleaa teinityttöä napapaidoissa ja minisortseissa menemässä sähköskuutilla Lidin suuntaan.
Varmaan hakemaan paistopisteestä lisää pullaa.
Järkyttävää miten isoja jo nuoretkin tytöt on ja sitten ei vielä osata pukeutua kehon mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on pientä verrattuna paidattomiin miehiin.
Missä näitä paidattomia miehiä on? Olen vain rannalla nähnyt kesäisin.
Kesällä on saatava olla hiukan vapaammin, en tosin itse kehtaa ikää ajatellen mennä hihattomissa ulos.
Vierailija kirjoitti:
Kehopositiivisuus 😂
Joka on vääristynyt luulemaan että tarkoittaa vähäpukeisuutta, kaskun ei ole vain naru jalkojen välissä ja tisseissä tarralaput, miehillä borabora biksut 😄😃😂🤣
Ja valtava pallomaha että luulis et odottais kuutosia mahassaan.