Tiesitkö että Melania Trump on Venäjän keisarisuku Romanovien jälkeläinen?
Tämä tarkoittaa sitä, että Melania on Venäjän laillinen hallitsija.
Myös Trump itse on kuninkaallista sukua. Ei siis ihme että Trump on useasti viestinyt Brittihoville että kuka määrää. Todellinen kuningas.
Aika mielenkiintoinen asetelma Barron pojan kannalta vai mitä?
Usan ja Venäjän tulevaisuus on kietoutunut yhteen.
Kommentit (46)
Sielläpäin on ollut tuhansittain kaikenlaisia keisareita ja ruhtinaita. Pääseekö Romanoveillakaan keulimaan vaikka uudistusmielisiä ja sivistyneitä viimeiset olikin.
Vierailija kirjoitti:
No mä olen kuulemma DNA testin mukaan sukua Iivana Suurelle, kai se kuuluis mullekin.
Jotkut vihaa tyyppiä varmaan vieläkin. Muhasi aikansa vaikutusvaltaisia kasoihin. Iivana Julma. Normimeininkiä idässä.
Oikeaakin sukua löytyy. Joku veljen pojan poika tai jotain. Muuta sukua kyllä pakeni mikä minnekin.
Ihan itseki keksit sen tai joku sanelee sinulle tämmöistä potaskaa? Pistä kuule paremmaksi. Usko yksin tätä, toiset ovat viisammat.
Olen aina tiennyt että Melania on Keisarinna ja ilmankos olenkin haaveillut hänelle alistumisesta.
Isoisän mukaan joku esi-isä oli aikoinaan tallirenkinä tsaarille niin näille todisteilla minulla on suurempi oikeus venäjän hallitsijaksi. Tai ehkä se on veli kun saa valtaistuimen, siellä ei taideta naishallitsijoita suosia, jos joku mieskin on tarjolla.