Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit ensimmäiseksi, jos voittaisit eurojaskassa 17 miltsiä?

Vierailija
20.05.2026 |

Itse lähtisin maailmanympärimatkalle.

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teettäisin keittiöremontin. Ai niin v*ttu, eihän mulla ole edes omaa keittiötä. Raha menee rahan luo. Aina nää voittajat on jotain joilla on jo omaisuutta.

Vierailija
42/75 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaisin lainan lopun ja pojan lainat ja osamaksu auton kerralla pois, antaisin toiselle pojalle rahana saman verran, ostaisin asunnon. Lähtisin baariin kaverien kanssa ja tarjoaisin koko illan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaisin hyväntekeväisyyteen 16 miltsiä ja pitäisin miltsin itse.

Panisin 16 varainhoitoon ja antaisin osan tuotosta tunnetuille hyväntelwväisyyajärjestöille. Pojalle asiallinen omistusasunto.

Jossain vaiheessa sittten muutto pienempään. 

Vierailija
44/75 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelisin kun minulla ei ole edes veikkaustiliä

Vierailija
45/75 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toteuttaisin unelmani ja hakisin thaikuista vaimon itselleni.

T. Kuningaslohi

Vierailija
46/75 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuollaisesta puhelu tulisi, niin ihan ensimmäiseksi siirtäisin puheluissa pyydetyt 15 tuhatta euroa Eurojackpotin turvatilille, joka jouduttaa prosessin käsittelyä siten ettei tarvitse odottaa 30vrk reklamaatioaikaa niinkuin yleensä vaan saan voiton tililleni jo seuraavana maanantaina.

Vierailija
47/75 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuollaisesta puhelu tulisi, niin ihan ensimmäiseksi siirtäisin puheluissa pyydetyt 15 tuhatta euroa Eurojackpotin turvatilille, joka jouduttaa prosessin käsittelyä siten ettei tarvitse odottaa 30vrk reklamaatioaikaa niinkuin yleensä vaan saan voiton tililleni jo seuraavana maanantaina.

Tämä olla hyvä viisas ratkaisu.

t. turvatili hoitaja

Vierailija
48/75 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertoisi kenellekään paitsi lähimmille perheenjäsenille. 

Vierailija
49/75 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaisin velkani pois.

Vierailija
50/75 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin itselleni asunnon Tampereelta. Antaisin osan potista vanhemmilleni koska enhän mä olisi täällä edes lottoamassa jos mua ei olisi tehty :D Myös sisaruksille menisi osa. Kiertelisin pitkin Suomea ja pysähtyisin tapahtumissa ja majoittuisin ilman rahapaineita milloin missäkin asumuksessa. Varmaan frendin kanssa lähdettäisiin jollekin luxuslomalle syksyllä ja maksaisin tietty hänen matkansa. Sitten osa sijoitukseen, osa hyväntekeväisyyteen. N34

Vierailija
51/75 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikuttavaa miten moni ajattelee lapsiaan, lähimmäisiään ja Suomen ja maailman köyhiä. Olette hyviä ihmisiä <3

Mäkin jakaisin kyllä vähävaraisille mutta hajautetusti ja vähän kerrallaan - kaikki olisi sijoitettuna ja tuotosta osa menisi hyvöntekeväisyysorganisaatioiden hoidettavaksi. Olisin aika tarkka siitä mihin rahoja antaisin sillä monet ruohonjuuritason hyvöntekevöisyydet toimii vähän aikaa, sitten loppuu voimat. Tarkoitus on hyvä ja kuluihin menee vähän kun kaikki tehdään itse mutta kohta on olohuone täynnä kåytettyä tekstiiliä ja voimat loppuu.

Vierailija
52/75 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin talon. Sitten ostaisin 5 miljoonalla vanhoja metsiä ja laittaisin ne suojeluun. 

Vierailija
53/75 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirtäisin 16,9 milliä sveitsiläiseen pankkiin.

Vierailija
54/75 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottelisin Orpoa ja osallistuisin talkoisiin, nyt on meidän muiden vuoro osallistua (maksaa) ja antaisin koko rahan Turun ratikka projektiin.

Vierailija
55/75 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jakaisin siitä ensin läheisille, sitten muuttaisin jonnekin lämpimään ja aurinkoiseen ja järjestäisin elämän niin, että ihmiskontaktit olisi minimoitu. Ai niin, ja lahjoittaisin siitä ainakin miljoonan eräälle eläintenpelastusjärjestölle.

Ei HESYlle, sillä on rahaa saatuina testamenteilla. Yhdistys  pitää lihavalla palkalla  henkilökuntaa ja  kuulemma panttaa eläimiä, eikä anna eteenpäin.  Anna  niille jotka toimivat vapaaehtoisten voimin

Vierailija
56/75 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eurojaskassa on 120 miljoonaa nyt. Jos voittaisin niin valitsisin ensin kymmenkunta köyhää vanhusta ja vaikeuksiin joutunutta ihmistä joiden elämät muuttaisin täysin, ostaisin asunnot, maksaisin velat pois jne. Lapsille toki hoitaisin myös perusturvan kuntoon loppuelämäksi. Sen jälkeen viettäisin pari vuotta kierrellen ympäri maailmaa, vaihtaisin maata kuukauden välein ja kokeilisin kaikkea mitä olen aina halunnut kokeilla. Asettuisin sitten ehkä Sveitsiin asumaan ja odottamaan kuolemaa. Suomessa kävisin kesäisin mökkeilemässä.

Minulla samantyylisiä suunnitelmia. Avustaisin Suomessa kaikkia tietämiäni eläinsuojeluyhdistyksiä verottomalla lahjasummalla ellei enemmälläkin. Sen jälkeen apua lähtisi muutamalle somettajalle jotka sinnittelee pienillä tuloilla. Lasteni talovelat maksaisin heti pois ja ostaisin uudet autot. Lapsenlapsille kunnon summat sijoituksiin ja tilille. Maksaisin äidilleni avustuksia vastaavan summan rahaa takaisin, on siis vuosien varrella antanut rahaa useita tuhansia euroja. Sen jälkeen lähtisin ulkomaille etsimään avustuskohteita, lapset ja eläimet lähimpänä sydäntä sekä sairastuneet ihmiset.

Oman omaisuuteni lahjoittaisin pois ja asunnon myisin edullisesti jollekin pienituloiselle joka kuitenkin lainaa saisi. Itselleni ostaisin talon. Tuolla rahasummalla saisi valtavasti hyvää aikaan.

Mäkin laittaisin eläinten- ja luonnonsuojeluun. Ihmislajin velkaa makselisin. 

Vierailija
57/75 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaisin opintolainan pois, lopettaisin työt, hakisin johonkin kouluun opiskelemaan uuden homman. Ostaisin asunnon. Siinäpä se aluksi. 

Vierailija
58/75 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan mitään ihmeellistä, jatkaisin muutaman viikon normaalia elämää ja pohdiskelisin arvoja. 

Mietin tätä joskus enkä välttämättä edes hankkisi omistusasuntoa sillä en niin välitä asioiden hallinnoimisesta. Vuokralla hallinnointi on ulkoistettu muualle, oikeastaan tuota helpompi on vaan hotellissa asuminen, mutta hotellissa ei voi pitää omaa sisustusta, ym. Jos muuttaisin omakotitaloon niin siihen pitäisi kuitenkin hommata joku hoitamaan taloa ja pihaa, sillä omat kiinnostukset eivät ole missään talkkaritouhuissa. Niin parempi asua osakeyhtiössä, ja kun sen tekee vuokran kautta, niin ei tarvitse stressata mistään

Osan varmaan sijoittaisin jonnekin eettisiin rahastoihin, osalla perustaisin säätiön ja mahdollisesti yrityksiä joita hallinnoivat jotkut muut kuin minä. Tai sitten vaan elelisin, sillä tuokin on orjien pitämistä, enkä pidä siitä että ihmisiä opetetaan siihen että pitää olla orja elääkseen.

No vuokra-asuntoa varmaan vaihtaisin sellaiseen, missä on vähän parempi ilmansuunta ja parveke tai terassi

Vierailija
59/75 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostaisin talon. Sitten ostaisin 5 miljoonalla vanhoja metsiä ja laittaisin ne suojeluun. 

Ai pystyyn kuolemaan, hiilen  luovuttajaksi  ?

Vierailija
60/75 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menisin esim. Ortoniin polvinivelen leikkaukseen

Nuohan just on tutkittu tehottomiksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan