Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit ensimmäiseksi, jos voittaisit eurojaskassa 17 miltsiä?

Vierailija
20.05.2026 |

Itse lähtisin maailmanympärimatkalle.

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtaisin varmaan auton uudempaan ja teettäisin ehkä keittiöremontin.

Voi näitä köyhien haaveita.

Vierailija
22/75 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin maksullisen naisen yöksi. Voisin mä autonkin vaihtaa uuteen ja kesämökin remontoida.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eurojaskassa on 120 miljoonaa nyt. Jos voittaisin niin valitsisin ensin kymmenkunta köyhää vanhusta ja vaikeuksiin joutunutta ihmistä joiden elämät muuttaisin täysin, ostaisin asunnot, maksaisin velat pois jne. Lapsille toki hoitaisin myös perusturvan kuntoon loppuelämäksi. Sen jälkeen viettäisin pari vuotta kierrellen ympäri maailmaa, vaihtaisin maata kuukauden välein ja kokeilisin kaikkea mitä olen aina halunnut kokeilla. Asettuisin sitten ehkä Sveitsiin asumaan ja odottamaan kuolemaa. Suomessa kävisin kesäisin mökkeilemässä.

Minulla samantyylisiä suunnitelmia. Avustaisin Suomessa kaikkia tietämiäni eläinsuojeluyhdistyksiä verottomalla lahjasummalla ellei enemmälläkin. Sen jälkeen apua lähtisi muutamalle somettajalle jotka sinnittelee pienillä tuloilla. Lasteni talovelat maksaisin heti pois ja ostaisin uudet autot. Lapsenlapsille kunnon summat sijoituksiin ja tilille. Maksaisin äidilleni avustuksia vastaavan summan rahaa takaisin, on siis vuosien varrella antanut rahaa useita tuhansia euroja. Sen jälkeen lähtisin ulkomaille etsimään avustuskohteita, lapset ja eläimet lähimpänä sydäntä sekä sairastuneet ihmiset.

Oman omaisuuteni lahjoittaisin pois ja asunnon myisin edullisesti jollekin pienituloiselle joka kuitenkin lainaa saisi. Itselleni ostaisin talon. Tuolla rahasummalla saisi valtavasti hyvää aikaan.

Vierailija
24/75 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaisin jonkun kilometrin raja-aitaa Venäjän vastaiselle alueelle. 

Seuraavaksi tilaisin jalkahoidon vanhainkotiin asukkaille ja henkilökunnalle.

Sitten huumeiden /addiktien kurimuksessa eläville uusia vaatteita, housuja, sukkia, paitoja yms. Ehdottomasti heidän kanssaan työskenteleville kunnon kahvit voileipineen. 

Kun tietäisin suomalaisen, oikeasti köyhän perheen, niin mahdollistaisin huvipuistovierailun hotelliyöpymisineen ja kaikkine lisukkeineen.

Nimettömänä antaisin rahaa oikeaan tarkoitukseen, jonka kohteen tiedän. 

Ulkomaille en lahjoita, keskityn kotimaahan.

Vierailija
25/75 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihtaisin varmaan auton uudempaan ja teettäisin ehkä keittiöremontin.

Voi näitä köyhien haaveita.

Kysymys oli "mitä tekisit ensimmäiseksi?". 

Vierailija
26/75 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisin kaltaisiani raitistuneita päihdeongelmaisia, jotka sotkeneet asiansa matkan varrella ja kärsivät siitä yhä.

Vierailija
27/75 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläisin ainakin puolivuotta ihan kuten ennenkin, kävisin töissä ja palkasta maksaisin laskut ja muut kulut. Sitten kun olisi asiaa tullut rauhassa työstettyä niin sijoittaisin huolella mietittyihin kohteisiin ja ostaisin sellaiset talot ja autot että kaikki luulee olevan lainarahalla hankittua. Koko lähipiirini luulisi minun olevan korvia myöten veloissa. Töissä käyntiä jatkaisin noin harrastus mielessä sillä sellainen pitää mukavasti jalat maassa ja kun edes välillä aamulla lähtee töihin niin se on tehokas keino pitämään lokit poissa. Suurin vaikeus hommassa on sijoittaa järkevästi ja salata rahat kaikilta. 

Vierailija
28/75 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoittaisin muhevat summat asuntovelkaisille lapsilleni ja ostaisin itselleni pienen maatilan. Lahjoittaisin myös reilusti eri järjestöille, tutustuttuani niiden toimintaan ensin perusteellisesti. 

Vierailija
29/75 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin voitosta kuultuani ensimmäiseksi tuntien pituiselle, rivakalle kävelylle. Niin teen aina tunnekuohujen vallassa.  Varmasti ostaisin asunnon läheltä merta, alue on jo mietittynä!   Osa menisi hyväntekeväisyyteen. En ole materialisti, elämäni tuskin oleellisesti muuttuisi. 

Vierailija
30/75 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään....

Vierailija
31/75 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijoittaisin. Saattaisin joku päivä olla rikas.

Vierailija
32/75 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen asia, jonka tekisin, niin menisin ostamaan ihan sairaan hienot ruokaostokset.

Vierailija
33/75 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläisin ainakin puolivuotta ihan kuten ennenkin, kävisin töissä ja palkasta maksaisin laskut ja muut kulut. Sitten kun olisi asiaa tullut rauhassa työstettyä niin sijoittaisin huolella mietittyihin kohteisiin ja ostaisin sellaiset talot ja autot että kaikki luulee olevan lainarahalla hankittua. Koko lähipiirini luulisi minun olevan korvia myöten veloissa. Töissä käyntiä jatkaisin noin harrastus mielessä sillä sellainen pitää mukavasti jalat maassa ja kun edes välillä aamulla lähtee töihin niin se on tehokas keino pitämään lokit poissa. Suurin vaikeus hommassa on sijoittaa järkevästi ja salata rahat kaikilta. 

Ei se sijoittaminen ja rahojen salaaminen ole yhtään vaikeaa. Mutta jos alkaa ostella kalliimpia juttuja, överit kämpät, mökit, autot, niin se on vaikeampi salata.

Vierailija
34/75 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakaisin lapsille perheineen ennakkoperintönä. Heillä rahantarve on nyt suurimmillaan.

Vierailija
35/75 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä eläisin varmaan suht normaalia elämää, mutta huolettomammin ja vapaammin. En kiirehtisi ostamaan mitään ökytaloja ja -veneitä. Mieluummin elän vain normaalia elämää ilman, että tarvitsisi käydä töissä. Aamulla voisi aina lähteä tekemään jotain kivaa ja piristävää. En kertoisi läheisilleni suoraan voitosta, mutta kertoisin rahatilanteeni parantuneen viimeaikoina ja auttelisin kyllä paljon rahallisesti.

Vierailija
36/75 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin varmaan olisi pakko tehdä jos jäisi asumaan samalle paikkakunnalle. Minä muuttaisin heti pois niin ei tarvitsisi käyttää energiaa ja aikaa salaamiseen.

Vierailija
37/75 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottaisin, että rahat on tullut tilille ja sen jälkeen irtisanoutuisin töistä. Sitten olisi aikaa miettiä mitä tekisi. 

Vierailija
38/75 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen asia, jonka tekisin, niin menisin ostamaan ihan sairaan hienot ruokaostokset.

Minä menisin ravintolaan.

Vierailija
39/75 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äitini voitti lotossa. Antoi minulle 100 000e vaikka en tarvitse. Mun lapsille antaa melko anteliaat summat merkkipäivinä. Lapsille ei ole kerrottu, ihmettelevät miten mummilla riittää rahat =)

Vierailija
40/75 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

EnsimmIseksi maksaisin lainat pois, sitten sijoittaisin. Kolmanneksi eläisin normaalia elämää: matkustaisin, remontoiisin, rakentaisin mökillä. 

Uusin juttu olisi se, että rupaisin bisnesenkeliksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi