Kuinka monella aamuisin herätessä kova pissahätä
Herään miltein joka aamu pissahätään ja vessassa tuntuu että pissaa tulee ikuisuus ihan kun olis pidättänyt monta päivää.
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Niin kova, että sillai äänekkäästi pimppa suhisee.
Se on sinun korvien väli missä suhisee.
No kuinka monella? Miksi tätä lukumäärää yritetään mitata? Tilastohulluutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan useimpien ihmisten ensimmäinen aamutoimi on käydä pissalla.
Ei mitään erikoista. Pikemminkin liian vähäistä vedenjuontia, jos ei yöunien jälkeen ole tarvetta vessaan.
Mä kyllä juon puoli litraa teetä ja vettäkin vähän ennen nukkumaan menoa. (Eka vastaaja)
Ja mä juon vielä yölläkin vettä eikä ole aamulla kiire vessaan. Saati sitten, että kävisin yöllä.
Aiemmin ei aamulla ollut mikään hirveä pissahätä, mutta nyt raskaana on vaikka yölläkin herää vähintään kerran pissalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kova, että sillai äänekkäästi pimppa suhisee.
Se on sinun korvien väli missä suhisee.
Kaislikossa suhisee.
Usein on ja viikonloppuisin kun nukkuu pidempään niin hätä on karmea
Viimeksi tänään herätessä aivan kamala pissahätä...
Joka aamuinen jäätävä pissahätä ja se jos vessa on varattu niin kiemurrella jalat ristissä on pahin
Jos on nauttinut liikaa kofeiinia, alkoholia, tai sokeria ja vielä pahempaa kaikkia niitä, niin johan kusettaa vähän väliä. Siihen vielä lisäksi eturauhasvaivaa. M60
Kuorsaatko? Onko hengityskatkoksia? Tutkituta uniapnea.
Minulla juuri nyt.... Hirveä pissahätä
Yleensä vain silloin kun olen juonut teetä illalla. Muuten menee heräämisestä tunti-pari ennen kuin tarvitsee käydä
Viimeksi tänään ihan kamala hätä... Koitin ensin vaihdella asentoa että nukahtaisi vielä uudelleen mutta ei niin kova hätä että pakko oli mennä
Mihin näillä "Kuinka monella" -aloituksilla pyritään? Laskemaan tietty määrä ihmisiä tietyssä asiassa? Tilastohulluutta.
Vierailija kirjoitti:
Aiemmin ei aamulla ollut mikään hirveä pissahätä, mutta nyt raskaana on vaikka yölläkin herää vähintään kerran pissalle.
Raskaana heräsin tunnin välein pissalle, järki oli lähteä. Synnytyksen jälkeen en ole kokenut pissahätää yöllä enkä aamulla. Tosi erikoista, kun ei enää tarvitse kiirehtiä aamulla pöntölle. Mietin, olisiko tämä joku epiduraalin kiva sivuvaikutus.
Jos juon tuntia ennen nukkumaanmenoa lasillisen, niin sitten voi herätä kovaan hätään. Muuten en.
Juominen kannattaa lopettaa ainakin pari tuntia ennen nukkumaanmenoa. Kolmekin tuntia ennen. Se on suositus ihan normaalille terveelle ihmiselle, joten jos on tottunut juomaan lähempänä nukkumanmenoa, niin syy ei ole varmaankaan sen kummempi kuin liika juominen.