Kuinka monella aamuisin herätessä kova pissahätä
Herään miltein joka aamu pissahätään ja vessassa tuntuu että pissaa tulee ikuisuus ihan kun olis pidättänyt monta päivää.
Kommentit (41)
kun olisikin vain aamulla. yölläkin täytyy kerran herätä.
Varmaan useimpien ihmisten ensimmäinen aamutoimi on käydä pissalla.
Ei mitään erikoista. Pikemminkin liian vähäistä vedenjuontia, jos ei yöunien jälkeen ole tarvetta vessaan.
Vierailija kirjoitti:
Harvoin on kova kusihätä herätessäni. En myöskään käy vessassa kesken unien.
Ootappa vaan kun ikää tulee.
Jos olette kaikki naisia, niin minun suuhuni saa kusta kaaressa!
M55
Vähän riippuu siitä paljonko kaljaa on illalla juonut.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan useimpien ihmisten ensimmäinen aamutoimi on käydä pissalla.
Ei mitään erikoista. Pikemminkin liian vähäistä vedenjuontia, jos ei yöunien jälkeen ole tarvetta vessaan.
Mä kyllä juon puoli litraa teetä ja vettäkin vähän ennen nukkumaan menoa. (Eka vastaaja)
Aina herään pissahätään, vaikka käy kerran yölläkin
Minä en herää yleensä pissahätään mutta kyllähän aamulla on herätessä pissahätä aivan kuten päivälläkin jos ei ole käynyt 8 tuntiin vessassa
Minulla on enkä ymmärrä mistä se kaikki kusi tulee. Kerran tässä kävin päivän aikana varmaan 10 kertaa kusella vaikka en juonut mitään päivän aikana. Yön aikana 3 kertaa myös. Enkä edellispäivänä juonut muuta ku vettä puoli litraa. Aamuisin on kauhee kusihätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootappa vaan kun ikää tulee.
Oon 52-vuotias mies. Miten vanhana rakko oireilee?
Mietin kans aamuisin kun herää ja menee ekalle pissille se tuntuu niin helpottavalta mutta mistä sitä tulee niin paljon.... Välillä tuntuu että nyt loppuu mutta sitten vaaan shhhhh lisää ja lisää....
Vierailija kirjoitti:
Minulla on enkä ymmärrä mistä se kaikki kusi tulee. Kerran tässä kävin päivän aikana varmaan 10 kertaa kusella vaikka en juonut mitään päivän aikana. Yön aikana 3 kertaa myös. Enkä edellispäivänä juonut muuta ku vettä puoli litraa. Aamuisin on kauhee kusihätä.
Joskus herään yölläkin pissalle mutta tähän on selvä syykin kun on juonut illalla vaikka pari olutta ja ison mukin teetä juuri ennen nukkumaan menoa.
Sitten harvoin on tällaisia täysin mystisiä juttuja että herään ilman mitään syytä ensin yhdeltä siihen että rakko on täynnä ja toisen kerran vielä viideltä. Kummallakin kerralla kyse ei ole vain hädän tunteesta vaan pissaa tulee niin kauan että meinaan nukahtaa ennen kuin suihku loppuu. Mystistä siksi että en ole juonut illalla edes sitä teemukillista
Ainakin jos makaa (ja vielä jalat vähän koholla), niin alkaa nesteet lähteä liikenteeseen jaloista ym. mihin on kertynyt.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin jos makaa (ja vielä jalat vähän koholla), niin alkaa nesteet lähteä liikenteeseen jaloista ym. mihin on kertynyt.
Ja menee virtsarakkoon?
Se aamun eka pissa on niin helpottava ja pitkä
On yleensä aina ekana pissalle vaikka ei olisi kovakaan hätä ja sitten niitä poikkeuksia kun herää niin kovaan hätään että pakko juosta vesssaan ja silloin huomaan että pissaa tulee kyllä paljon pidempään
Niin kova, että sillai äänekkäästi pimppa suhisee.
Ainoastaan, jos iltapalalla on tullut virhearviointeja ja aamulla sokerit on pilvissä.
t: 1 tyypin diabeetikko
Vierailija kirjoitti:
Niin kova, että sillai äänekkäästi pimppa suhisee.
Oon huomannut saman kun hirmunen hätä