Kuinka montaa varattua olet pannut
Rehellisesti tuntuu että varattu on nykyään paljon helpompi iskeä ja heidän kanssaan nopeammin menee seksiin. Kenen kanssa olen ollut, niin kukaan nainen ei ole ollut luvalla, ainakaan näin sanottu. Miehet ovat joko olleet matkoilla, tai nainen on ollut, tai on tehty päivätreffit.
On ollut useampi varattu nainen samaan aikaan kierrossa. Toki he eivät ole tienneet toisistaan.
Vappuna viimeksi baarista löytyi. Puolilta öin oltiin minun luona ja aamu 04 jälkeen rouva taksitolpalle. Kuulemma kesti vähän aikaa taksin saaminen. Aamupäivällä tuli selvästi tekaistusta emaiosoitteesta viesti vielä.
Kommentit (40)
Useita. Varattua helpompaa ei ole olemassakaan. Lompakolle kärkkyvä aina valmis yh on huonompi valinta.
Mä en tiedä, kun Tinder "hupia vähäksi aikaa" profiililla olevien kanssa näistä ei puhuta
Olin baarimikkona Levillä yhden talven. Aina pääsi jatkoille mökille "saunomaan" jos halusi.
1-3. Kaikki yhden illan juttuja. Yksi laivalla, toinen festareilla ja kolmas nettituttavuus, yhdyttiin hotellihuoneessa. Hotellijäbällä puhelin soi vähän väliä, ja kävi juttelemassa hotellin käytävällä. Kuulemma nuorempi veli pyysi ihmissuhdeneuvoja, lol. Ihan varmasti se oli mustasukkainen ja epäileväinen naisystävä.
Noin parikymmentä rouvaa oon auttanut helpottamaan oloaan. Kaikki kontaktit tulleet töiden kautta. Sote alalla. Sinkkuja ollu myös mutta niiden kans tulee aina draamaa.
Päärynäperseiselle miestanssijalle on aina vientiä. Rouvat käy hulluna kun on pakarat ja reidet treenatu kuin sammakolla. istuu stringit hyvin ja yläosattomana baarimikkona käy kerran illassa flaksi! Miestissejä tullaan puristelemaan ja ihastelemaan. Vuosien treenattu työ näkyy trunkilla.
Pettäessään nainen optimoi lyhyen tähtäimen lisääntymisstrategiaan ja hakee jännitystä. Sen takia hänellä ei ole samoja kriteereitä miehelle kuin etsiessään parisuhdetta. Lisäksi se baari-ilta tai mikä lie on rajattu aikaikkuna ja valinta kohdistuu populaatioon joka on paikalla ja läsnä. Ja sitä odotusta on kerätty mahdollisesti kuukausien ajan, että pääsee päästämään kaiken padotun valloilleen.
- Sen takia se iskeminen on niin helppoa.
Parisuhteessa olevalle miehelle joka on kantanut arjessa, kuunnellut huolet ja investoinut vuosia elämästään, ja silti saanut haalea kohtelua, tämä on ultimaattinen petos. Omalle pihdataan ja heittäydytään vaikeaksi, vieraalle päästetään kaikki irti ja nautitaan. Ja saadessaan tietää, mies ei ymmärrä mitä tapahtuu. Hän kokee että teki parhaansa, ja silti mikään ei riittänyt.
Olen auttanut varmaan 50 miestä eroissa ja kuunnellut mitä heidän päässä tapahtuu. Ja tämä pettämiskuvio on ollut läsnä suuressa osassa näitä tapauksia, ja se on verrattavissa traumaan. Kaikkesi teit, ja toinen oli valmis heittämään kaiken hukkaan noin vain. Tämä on isku omanarvontunnolle ja identiteetille.
Miehet jotka ovat käyneet tämän läpi eivät useinkaan enää investoidu suhteisiin. He joko jäävät yksin tai sitten investoivat lyhyen tähtäimen pariutumisstrategiaan, riippuen ovatko he persoonallisuudeltaan pelimieshenkisiä vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Pettäessään nainen optimoi lyhyen tähtäimen lisääntymisstrategiaan ja hakee jännitystä. Sen takia hänellä ei ole samoja kriteereitä miehelle kuin etsiessään parisuhdetta. Lisäksi se baari-ilta tai mikä lie on rajattu aikaikkuna ja valinta kohdistuu populaatioon joka on paikalla ja läsnä. Ja sitä odotusta on kerätty mahdollisesti kuukausien ajan, että pääsee päästämään kaiken padotun valloilleen.
- Sen takia se iskeminen on niin helppoa.
Parisuhteessa olevalle miehelle joka on kantanut arjessa, kuunnellut huolet ja investoinut vuosia elämästään, ja silti saanut haalea kohtelua, tämä on ultimaattinen petos. Omalle pihdataan ja heittäydytään vaikeaksi, vieraalle päästetään kaikki irti ja nautitaan. Ja saadessaan tietää, mies ei ymmärrä mitä tapahtuu. Hän kokee että teki parhaansa, ja silti mikään ei riittänyt.
Olen auttanut varmaan 50 miestä eroissa ja kuunnellut mitä heidän päässä tapahtuu. Ja tämä pettämiskuvio on ollut läsnä suuressa osassa näitä tapauksia, ja se on verrattavissa traumaan. Kaikkesi teit, ja toinen oli valmis heittämään kaiken hukkaan noin vain. Tämä on isku omanarvontunnolle ja identiteetille.
Miehet jotka ovat käyneet tämän läpi eivät useinkaan enää investoidu suhteisiin. He joko jäävät yksin tai sitten investoivat lyhyen tähtäimen pariutumisstrategiaan, riippuen ovatko he persoonallisuudeltaan pelimieshenkisiä vai ei.
Ja lisään siis vielä että villein oma kokemus tästä oli kun kaverin kanssa lähdettiin baariin noin 10 vuotta sitten. Heti Hertsikan metroasemalla tarttui mukaan kaksi nuorta blondia. Metromatkan aikana kerettiin jo jakaa kielareita. Sitten mentiin ravintoliin.
Toisen ravintolan jonossa kävi ilmi että tämä minun seuralainen oli varattu, synnyttänyt 4 kk sitten, oma mies oli jäänyt hoitamaan vauvaa ja tämä oli eka ilta kun pääsi viettäämään "tyttöjen iltaa". Eli oli siis kävellyt kotoaan 10min ja sit olikin jo vieraan miehen kieli kurkussa.
Sanomattakin selvää että homma jäi siihen ja poden edelleenkin pientä etovaa tunnetta vatsanpohjassa kun ajattelen asiaa.
- Sama
Vierailija kirjoitti:
17 älä himoitse lähimmäisesi vaimoa , …äläkä mitään mikä lähimmäisesi on.
Eli ei lähimmäisten vaimoja vallan pitää auttaa.
Kuinka monta polkupyörää olet Ap varastanut ???
Muutamia ehkä toistakymmentä ollut varattuja. Viimeisin sellainen umpeen kasvanut rouva jonka pikkareissa mies ei lapsen syntymän jälkeen ollut käynyt.
Voin todeta että kulmilla oli ahdasta työntää valoa aitli kuin nuorena impiä korkatessa..tapauksiin muutama vuosi
0 polkupyörää olen varastanut. Mutta en synnitön ole muutenkaan. Baarista olen pöllinyt oluttuopin ainakin kerran.
Ap
Yhtä varattua vain olen pannut, mutta jo 30 vuotta ja 27 vuotta sitten menin hänen kanssaan naimisiinkin.
Olisikohan niitä noin 30-35. Ei ole tullut kaikilta kysytyksi.
On niitä jokunen tullut. Nyt vkl viimeksi ;) Aika yllättävä, työtehtävissä tutustunut vaikkei mikään työkaveri ole. Ihan sattumalta näin hgissä baarissa kaveriporukassaan.
En tiedä. Mutta puolen vuoden sisällä kolmea rouvaa. Täytyy myöntää että se on varattua naista käsittelee....no estottomammin. Joka koloa siis.
Arviolta 70 varattua rouvaa olen saanut tyydyttää ja ihania naisia olleet kaikki.
Mtku
Varattujen naisten kanssa oli keskimäärin mukavampi harrastaa yhdenyönjuttuja, eivät takerru, pelin henki on selvä, eivät soittele perään eikä tarvitse kumin kanssa säätää.
Parhaita ovatkin työmatkoilla löydetyt ihan outojen miesten aviovaimot. Usein saa vielä nautiskella paljaalla loppuun asti.