Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naisten kuntosaleja enää olemassa?

Vierailija
19.05.2026 |

Haluaisin mennä kuntosalille, mutta en haluaisi, että siellä on miehiä. Joskus oli näitä vain naisille sallittuja saleja. Onko niitä vielä Helsingissä?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet keski-ikäiset ja sitä vanhemmat naiset toivoisivat näitä. 

Miksi? 

Keski-ikäinen nainen 

Vierailija
22/34 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko miehillekin olla oma sali niin ettei sinne päästetä jotain bimboa ottamaan kuvia itsestään ja haisemaan vitulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintoloitakin pitäisi olla vain Naisille.

Samoin Kirjastoja sekä Puistoja. Naisilla on oikeus "Turvallisiin tiloihin".

Vierailija
24/34 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta täällä naisten kuntosalin nimi oli Piukat Paikat 🤢

Mäkin kävin sen nimisessä ysärillä:)

Kouvolassa?

Vierailija
25/34 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ei kannata asua Helsingissä.

Vierailija
26/34 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse haluaisin kulkea julkisilla mutta niissä on valitettavasti naisia, eikö heidät voisi sijoittaa bussin takaosaan, noh, kai se sitten jatkettava autoilua...

Sinulla on luultavasti bussissa erilaiset vaatteet mitä salilla etkä pyllistele bussissa samoissa asennoissakaan.

Vierailija
27/34 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sali vain naisille ja siellä myös kamerankäyttökielto ja riittävän peittävä pukeutuminen eli vaatetus, mikä imee pahimmat hiet. 

Vierailija
28/34 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua inhottaa kun en ole hyvässä kunnossa ja haluaisin alkaa käymään salilla. Olen kuitenkin ihan ookoo näkönen niin JOKA kerta kun menen saan jonku sedän kintereilleni selittämään laitteista tai näyttämään miten joku liike tehdään oikeaoppisesti. Siitä tulee niin supertyhmä ja ärsyttävä fiilis kun tarvitsen oman tilan etenkin alkuun, että saan rauhassa tutustua paikkaan ja alkaa tuntemaan oloni mukavaksi. Mutta jos heti joku setä alkaa neuvomaan niin tekee mieli vaan lähteä menemään. Plus en erityisemmin nauti minkäänlaisesta huomiosta joka kohdistuu itseeni, etenkin vartalooni. 

En tiedä nykyajan nuorista miehistä, mutta sanotaanko että tuollaset 40-60vee salikörmyt iskee heti tällaseen 35veehen kiinni. En tykkää!

Vierailija
29/34 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taleban on varmaan avaamassa pian. Peittävä vaatetus ja akat eristettyinä. Tiedä sitten onko turvallinen, mutta ideologisesti oikealla linjalla.

Vierailija
30/34 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sali vain naisille ja siellä myös kamerankäyttökielto ja riittävän peittävä pukeutuminen eli vaatetus, mikä imee pahimmat hiet. 

Eihän sinne kukaan tulisi jos ei voisi perseenmyötäisissä selfietä räpsiä!

Vierailija
31/34 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua inhottaa kun en ole hyvässä kunnossa ja haluaisin alkaa käymään salilla. Olen kuitenkin ihan ookoo näkönen niin JOKA kerta kun menen saan jonku sedän kintereilleni selittämään laitteista tai näyttämään miten joku liike tehdään oikeaoppisesti. Siitä tulee niin supertyhmä ja ärsyttävä fiilis kun tarvitsen oman tilan etenkin alkuun, että saan rauhassa tutustua paikkaan ja alkaa tuntemaan oloni mukavaksi. Mutta jos heti joku setä alkaa neuvomaan niin tekee mieli vaan lähteä menemään. Plus en erityisemmin nauti minkäänlaisesta huomiosta joka kohdistuu itseeni, etenkin vartalooni. 

En tiedä nykyajan nuorista miehistä, mutta sanotaanko että tuollaset 40-60vee salikörmyt iskee heti tällaseen 35veehen kiinni. En tykkää!

Höpö höpö. Nykyaikana ei kyllä kukaan tule pyytämättä kommentoimaan tai ohjeistamaan, ellet sitten tee liikkeitä jossain laitteessa tai painoilla niin vituralleen, että olet vaaraksi itsellesi.

Terveisin samanikäinen ookoo-näköinen naisihminen

Vierailija
32/34 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jotkut tekee sitä ihan viihdyttääkseen itseään ja joskus jopa tulee sellainen olo, että nauttivat kun saavat muka pelastaa naisen merihädästä. Ehkä vaan tatkoittavat hyvää, tavallaan, mutta ei me nykyajan naiset tarvita miestä selittämään yhtään missään. 

Vierailija
33/34 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva fantasia sulla on. Oikeasti ei kukaan vilkaisekaan suuntaasi saati tule neuvomaan.

Vierailija
34/34 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma ei tullut kylään. Maailma tuli jäädäkseen ja toi mukanaan tapansa ja rappionsa. 

Sitä saa mitä tilaa arvon naiset ja vihervasemmiston perseilijät. Uskallatteko siskot mennä taksilla kotiin baarista? Pitääkö ottaa naisten taksi? 

Uskallatteko siskot kulkea ulkona pimeällä? 

Hyvät siskot olette tuoneet sharialain maahan, missä naiset eivät voi liikkua ilman saattajaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi