Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naisten kuntosaleja enää olemassa?

Vierailija
19.05.2026 |

Haluaisin mennä kuntosalille, mutta en haluaisi, että siellä on miehiä. Joskus oli näitä vain naisille sallittuja saleja. Onko niitä vielä Helsingissä?

Kommentit (94)

Vierailija
21/94 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintoloitakin pitäisi olla vain Naisille.

Samoin Kirjastoja sekä Puistoja. Naisilla on oikeus "Turvallisiin tiloihin".

Vierailija
22/94 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta täällä naisten kuntosalin nimi oli Piukat Paikat 🤢

Mäkin kävin sen nimisessä ysärillä:)

Kouvolassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/94 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ei kannata asua Helsingissä.

Vierailija
24/94 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse haluaisin kulkea julkisilla mutta niissä on valitettavasti naisia, eikö heidät voisi sijoittaa bussin takaosaan, noh, kai se sitten jatkettava autoilua...

Sinulla on luultavasti bussissa erilaiset vaatteet mitä salilla etkä pyllistele bussissa samoissa asennoissakaan.

Vierailija
25/94 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sali vain naisille ja siellä myös kamerankäyttökielto ja riittävän peittävä pukeutuminen eli vaatetus, mikä imee pahimmat hiet. 

Vierailija
26/94 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua inhottaa kun en ole hyvässä kunnossa ja haluaisin alkaa käymään salilla. Olen kuitenkin ihan ookoo näkönen niin JOKA kerta kun menen saan jonku sedän kintereilleni selittämään laitteista tai näyttämään miten joku liike tehdään oikeaoppisesti. Siitä tulee niin supertyhmä ja ärsyttävä fiilis kun tarvitsen oman tilan etenkin alkuun, että saan rauhassa tutustua paikkaan ja alkaa tuntemaan oloni mukavaksi. Mutta jos heti joku setä alkaa neuvomaan niin tekee mieli vaan lähteä menemään. Plus en erityisemmin nauti minkäänlaisesta huomiosta joka kohdistuu itseeni, etenkin vartalooni. 

En tiedä nykyajan nuorista miehistä, mutta sanotaanko että tuollaset 40-60vee salikörmyt iskee heti tällaseen 35veehen kiinni. En tykkää!

Vierailija
27/94 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taleban on varmaan avaamassa pian. Peittävä vaatetus ja akat eristettyinä. Tiedä sitten onko turvallinen, mutta ideologisesti oikealla linjalla.

Vierailija
28/94 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sali vain naisille ja siellä myös kamerankäyttökielto ja riittävän peittävä pukeutuminen eli vaatetus, mikä imee pahimmat hiet. 

Eihän sinne kukaan tulisi jos ei voisi perseenmyötäisissä selfietä räpsiä!

Vierailija
29/94 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua inhottaa kun en ole hyvässä kunnossa ja haluaisin alkaa käymään salilla. Olen kuitenkin ihan ookoo näkönen niin JOKA kerta kun menen saan jonku sedän kintereilleni selittämään laitteista tai näyttämään miten joku liike tehdään oikeaoppisesti. Siitä tulee niin supertyhmä ja ärsyttävä fiilis kun tarvitsen oman tilan etenkin alkuun, että saan rauhassa tutustua paikkaan ja alkaa tuntemaan oloni mukavaksi. Mutta jos heti joku setä alkaa neuvomaan niin tekee mieli vaan lähteä menemään. Plus en erityisemmin nauti minkäänlaisesta huomiosta joka kohdistuu itseeni, etenkin vartalooni. 

En tiedä nykyajan nuorista miehistä, mutta sanotaanko että tuollaset 40-60vee salikörmyt iskee heti tällaseen 35veehen kiinni. En tykkää!

Höpö höpö. Nykyaikana ei kyllä kukaan tule pyytämättä kommentoimaan tai ohjeistamaan, ellet sitten tee liikkeitä jossain laitteessa tai painoilla niin vituralleen, että olet vaaraksi itsellesi.

Terveisin samanikäinen ookoo-näköinen naisihminen

Vierailija
30/94 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jotkut tekee sitä ihan viihdyttääkseen itseään ja joskus jopa tulee sellainen olo, että nauttivat kun saavat muka pelastaa naisen merihädästä. Ehkä vaan tatkoittavat hyvää, tavallaan, mutta ei me nykyajan naiset tarvita miestä selittämään yhtään missään. 

Vierailija
31/94 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva fantasia sulla on. Oikeasti ei kukaan vilkaisekaan suuntaasi saati tule neuvomaan.

Vierailija
32/94 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma ei tullut kylään. Maailma tuli jäädäkseen ja toi mukanaan tapansa ja rappionsa. 

Sitä saa mitä tilaa arvon naiset ja vihervasemmiston perseilijät. Uskallatteko siskot mennä taksilla kotiin baarista? Pitääkö ottaa naisten taksi? 

Uskallatteko siskot kulkea ulkona pimeällä? 

Hyvät siskot olette tuoneet sharialain maahan, missä naiset eivät voi liikkua ilman saattajaa. 

Vierailija
33/94 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta täällä naisten kuntosalin nimi oli Piukat Paikat 🤢

No kyllähän se paremmalta kuulosta kuin Norsun Kilot XD

Vierailija
34/94 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivoisin tänne kans naisten salia. En käytä unisex vessojakaan, samasta syystä en halua asioida miesten kanssa samalla salilla.

Vierailija
35/94 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi olla?

Naisilla on oikeus turvallisiin tiloihin

Onks mulla homoseksuaalina miehenä oikeus "turvallisiin tiloihin"? Mua ahdistaa joka kerran julkisissa saunoissa, uimahalleissa, kuntosalien pukuhuoneissa, armeijassa, kertausharjoituksissa. Toisin kuin ihmiset ehkä luulee, homot ei mene sinne "tsekkailemaan" heteromiehiä. Vaan tunne mitä siinä kokee on stressi, hermostuneisuus.

Tottakai mieluummin kävisin salilla ja pukkareissa, missä käy pelkkiä homoja tai vaikka naisia, jotka ei kiinnosta mua millään lailla. Olisi paljon rentoutuneempi ja helpompi olo, eikä stressaantunut olo. Mutta niin vain joudun elään asian kanssa, ei yhteiskuntaa ole mua varten suunniteltu. Miksi se pitäisi olla naisia varten suunniteltu. Salit on yhteisiä tiloja, kasvata paksumpi nahka jos miehet noin ahdistaa. Niin minäkin joudun tekemään, käyn salilla 5x viikossa, koska valitettavasti homojen parisuhdemarkkinoilla on syytä olla kunnossa.

Vierailija
36/94 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa milloin olen koskaan nähnyt kenenkään kommentoivan toisen treeniä on, kun se on kysynyt apua tai, jos se treeni näyttää vapaiden painojen puolella siltä, että kohta oikeasti sattuu. Laitteissa harvemmin pystyy edes itseään satuttamaan.

Vierailija
37/94 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin saleilla voi olla naisille tarkoitettuja osia mihin ei miehet pääse, mutta en tiedä onko varsinaista naisten salia. Varmaan jotain pienempiä joogastudioita tietysti löytyy.

Jos miehet ahdistaa niin paljon niin rakenna se oma sali autotalliin.

Vierailija
38/94 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pysyä poissa saleilta. Karhu on turvallisempi kuin mies

Vierailija
39/94 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kuntosalit eivät ole mitään julkisen puolen palveluita, niin jonkun todellakin kannattaisi pistää joku piukat paikat tai lady line uudestaan toimintaan. 

Vierailija
40/94 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita googleen naisten kuntosali helsinki ja sieltä sitten valitset ihan itte

Olen satakiloinen tyyristyllerö. Ei minua kiinnosta liikunta vaan haluan riidellä miesten kanssa netissä. Se on mun ainoa kontakti niihin.

T. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän