Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun kerron, etten ole koskaan käynyt ulkomailla...

Vierailija
19.05.2026 |

...alkaa hirmuinen ihmettely. Miten niin et ole? Miten se on mahdollista? Miksi? Kuinka? Miten?

Minä taas ihmettelen, miten nämä ihmettelijät kuvittelee, että noin vaan löytyy rahaa matkustaa ulkomaille, kun nykyään ei töitä saa sitten millään. Äsken taas tuli ilmoitus, että "valintamme ei kohdistunut sinuun tällä kertaa, hakijoita 120..."  : (

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edullisestikin voi matkustaa, lentoja saa muutamalla kympillä jne.

Jos matkustaminen yhtään kiinnostaa niin mikä estää lähtemästä kun sinulla on säästöjäkin. Työttömänä voi valita halvimmat matkapäivät. 

Vierailija
22/24 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet? Oletko ollut pienituloinen koko ikäsi? 

40. Aina pienituloinen. Tilillä ihan hyvin rahaa, mutta en uskalla käyttää niitä ulkomaanmatkaan, koska pelkään, että jos tarvitsenkin niitä joskus vielä johonkin muuhun.

Ap

Laivamatka Viroon ei paljon maksa, joku 15...40 euroa laivasta riippuen.

Saa ilmaiseksi noita

No aivan varmasti 🤭 

Eckerö Lineltä saa joka vuosi ilmaisen risteilyn tai menopaluureittimatkat. Täytyy olla vain Eckerön uutiskirjetilaaja. 

Viking Linella on myös klubijäsenille hyviä tarjouksia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustelu on yliarvostettua. Lentomatka Stalin on kadonnut kaikki pieni Luxus kuten lentolippujen kuuluva ruoka josta nykyään pitää maksaa erikseen tai järsiä omia eväitä. Matkailun jonkun verran nuorempana kun lentomatkan oli elämys mutta viimeisin ulkomaanresissuni Rodokselle on vuodelta 1999. Sen jälkeen en ole viitsinyt lähteä ulkomaille vaikka en ole vielä ikäloppu ja terveyskin sallisi matkustelun. 

24/24 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vielä vähän aikaa 36v ja olen ollut Viron maalla about yli sata kertaa ja kaksi kertaa Kreikassa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi