Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko roskishaamuun luottaa?!???

13.05.2007 |

Tein tänää apteekin oman testin. 5min. odotin ja sillon näytti negaa. Mut vähän ajan päästä tuli haalea viiva. Onko kukaa katsonu testiä myöhemmin ja saanu tollasen hailakan viivan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein ekan raskaustestin pari päivää ennen kuin kuukautisten olisi pitänyt alkaa. Haamuviiva ilmestyi testiin yli 10 minuutin kuluttua, kun olin heittämässä testiä roskiin. Pari päivää myöhemmin sain jo selkeän plussan. Joten kannattaa tehdä uusi testi parin päivän kuluttua. Plussasäteitä!

Nelli rv 19+4

Vierailija
2/5 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaan testailla ensviikolla uudestaan. Mulla kp. 26/27 eli toivotaa parasta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin että sun tulos kääntyy plussaksi, toivotaan ainakin. Apteekin testissähän on itse asiassa 10 min se aika, ei 5min. Jos sen aikana on näkynyt edes jotain (?!), niin eiköhän se ole samaa kuin plussa.

Mä testasin myös viikko sitten roskishaamun ja pari päivää myöhemmin haamu ilmestyi ehkä vähän nopeammin mutta melkeinpä haaleampana. Sen jälkeen en ole testiä tehnyt, mutta olen varma, että olen raskaana.

Vierailija
4/5 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kans tuli ensin nega ja sitten uteliaisuuttani kaivoin testin roskiksesta (apteekin oma) ja haamu siellä oli. se oli perjantai. seuraavan viikon torstaina kävin teettämässä neuvolassa testin ja siihen pamahti samantien 2 viivaa:) eihän sitä viivaa, ees haamua tuu jos ei oo sitä raskaushormonia pissassa!!

enkeli.83 ja tonttu rv8+0

Vierailija
5/5 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haamu tai viivanpaikka erottuu selvästi mutta ota tuosta nyt selvää mikä se on?? Toiset sanoo ettei Aconissa ole viivan paikkaa mutta epäilen suuresti kun viivassa ei ole mitään väriä. Tällä hetkellä kp 24/28-30