Kertokaa ärsyttävistä työkavereista
Yks akka kävi niin hermoon että tallensin sen numeron nimellä Ruma Raivoreetta, nyt vaan naurattaa kun luen sen viestejä :D
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai Kaisasta?
Joo! Onkohan meillä sama työkaveri? Tää käy kaikkien hermoille 😳
Onko vanhempi ak ka, lyhyt vaalea/harmaa tukkainen ?
Vierailija kirjoitti:
Meillä on myös Kaisa, kaikki inhoaa sitä. Miks se ei tajua lähteä 😃
Tämä on jo nettikiusaamista. IP-osoitteesi kautta saadaan helposti selville kuka olet. Sinut voidaan viedä oikeuteen kunnian loukkauksesta jos Kaisa tämän lukee. Kannattaisi vähän miettiä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli aikanaan yksi työkaveri, joka oli ihan päästään vialla. Hänellä oli (olevinaan) paha hajuallergia ja koko ajan hän oli haistavinaan milloin mitäkin meissä muissa huuhteluaineesta dödöön. Useamman kerran näista hajuhaitoista istuimme työpsykologilla keskustelemassa. Mikään ei auttanut, vaikka kuinka saunapuhtaana tuli, niin jo alkoi tätä muikkelia ahdistamaan. Kaksi ihmistä otti lopputilin hänen takiaan. Alkoi joidenkin kohdalla mennä ihan työpaikkakiusaamiseksi. Joku takki kiersi ringissä ja piti haistella, että haiseeko esim. hajuvesi.
Ajattelin samalla tavalla siihen saakka, kun lähisukulainen sai tuoksuallergian.
Kokeilin kerran mennä kylään niin, että oli hajusteellista muotovaahtoa, ja kyllä se vain heti alkoi yskiä, ja tiesi senkin kuka oli kyseessä.
Ei ollut kiva kenellekään, kun se oli oikea oire. Mutta jos sellainen on työpaikalla, ei imho kaikkia voi vaatia olemaan hajuttomia. Silloin pitää järjestää oma huone.
Vierailija kirjoitti:
Mitä te eniten inhoatte tässä Kaisa L:ssä?
Jos mä olisin tää Kaisa, miettisin missä liikkuu, ettei käy vaan mitään vahinkoa 🤣
Kaisa tulee saamaan pian ikävän yllätyksen! ;]
Vierailija kirjoitti:
Kaisa tulee saamaan pian ikävän yllätyksen! ;]
Pieni tuuppaisu autotielle 😃
Sellainen joka puhuu jatkuvasti lapsistaan vaikkei ketään kiinnosta, huonotapaisia kakaroita jotka raahataan jopa työpaikan henkilökunnan tapahtumiin riekkumaan ja metelöimään, tosin äidilläkin on käytöstavat niin hukassa ettei yllätä kuka nää prinsessat on kasvattanut.
Päällepäsmärit ja liian puheliaat
Joistain ei pääse millään eroon kun alkavat tarinoimaan jotain tylsää ja tyhjänpäiväistä just kun on kiire tai vessahätä tms ,🤣
Ok, Raivo Reetta XD